In DOS deed de Print Screen-knop nog wat het opschrift belooft: de inhoud van het scherm uitprinten. Naar LPT1, dat wel, dus met een usb-printer gaat het je niet lukken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik wou een printscreen maken van het clownspelletje maar dat gaat helemaal niet in DOS
Pongquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef l3laster het volgende:
online was dat tiberian sun... offline was dat snake gifgroen op zwart beeldscherm en tennis of hoe heet dat pong?
Jajajajajaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
F29 Retaliator
[ afbeelding ]
Simcity
Dangerous Dave, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze nog kent? Toevallig zag ik drie jaar geleden mensen in Nepal dit nog steeds spelen
Is ook een toppertje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze nog kent? Toevallig zag ik drie jaar geleden mensen in Nepal dit nog steeds spelen
ja! Is die nog ergens te downloaden? Dat spel was echt gruwelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef innepin het volgende:
Dangerous Dave inderdaadIk kwam nooit door level 7 heen
![]()
En deze
[ afbeelding ]
Deze voor jou als jij Dangerous Dave voor mij hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef P8 het volgende:
[..]
ja! Is die nog ergens te downloaden? Dat spel was echt gruwelijk.
Volgens mij was ik echt 5 ofzo toen
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/105quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze voor jou als jij Dangerous Dave voor mij hebt
Gorillasquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef innepin het volgende:
Dangerous Dave inderdaadIk kwam nooit door level 7 heen
![]()
En deze
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |