Tip: WERKEN.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.
Argh ik haat het om geen geld te hebben.
Olla! dat is goed nieuws man, van harte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
Even snel hoi zeggen![]()
tis heel druk hier vandaag en ik heb net een half uur bij de manager gezeten want ze hebben mij een 3 jaars contact aangeboden
Als je nog geen euro over hebt, dan doe je kenbaar toch iets misquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat al wel? Wat een kutreactie zeg.![]()
Gefeliquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
tis heel druk hier vandaag en ik heb net een half uur bij de manager gezeten want ze hebben mij een 3 jaars contact aangeboden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
Mooi, dat komt goed uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag gaat de studiefinanciering volgens mij weer worden uitbetaald
Dat doen ze nu niet vanwege de financiele crisis waarschijnlijk als de economie er wat rooskleuriger uitziet aan het einde van het jaar dat ze mijn contract veranderen voor onbepaalde tijd maarja dat is ook niet alles want mijn vader heeft dat ook en zijn bedrijf zit nu in de werktijdverkorting en er gaan 30 mensen uit dus mijn vader is bang dat hij 1 van de 30 is . zou wel rot zijn om na 33 jaar er gewerkt te hebben ontslagen te worden helemaal nu mijn vader nog 12 jaar heeft te gaan tot zijn pensioen en wie neemt er nu nog mensen van 53 aan met alleen een lts diploma en wat las diploma,squote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Maar waarom niet gewoon onbepaalde tijdContract van drie jaar klinkt zo raar. Of is het een project van drie jaar
Tentamen begint voor mij 8.15 ipv 8.45 omdat ik in de extra tijd zaal zit, maar je moet je al om 08.00 melden om te weten in welk lokaal je zit. Dus dan ben ik altijd wel vroeg ja. Meestal kom ik dan rond 7.30-7.40 de vu binnen wandelen, hangt er vanaf of het OV meewerkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel érg vroeg voor een tentamen! Succes ermee.
Bij ons lopen die tentamens dan altijd een half uur langer door, zodat iedereen gewoon op hetzelfde tijdstip begint.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Tentamen begint voor mij 8.15 ipv 8.45 omdat ik in de extra tijd zaal zit, maar je moet je al om 08.00 melden om te weten in welk lokaal je zit. Dus dan ben ik altijd wel vroeg ja. Meestal kom ik dan rond 7.30-7.40 de vu binnen wandelen, hangt er vanaf of het OV meewerkt.
Ach heb ik nog een paar extra minuten om alles door te kijken.
Woei !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef MutZ het volgende:
Ik heb idd m'n stufi binnen, salaris, huurtoeslag en zorgtoeslag zijn ook gestort, dus ik ben weer helemaal gelukkig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |