Een goede rum is puur goed te nuttigenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef keienlegger het volgende:
[..]
lekker? of stoer om het puur te drinken?

Ik ga me geld niet verneuken aan goede Rum om even lekker stoer te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef keienlegger het volgende:
[..]
lekker? of stoer om het puur te drinken?

probeer het eens zou ik zeggen, het is jouw flesquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:42 schreef GiantWorm het volgende:
Ik heb hier nog een flesje Glenfiddich Single Malt Scotch Whisky (12 jaar oud) liggen. Uit een kerstpakket geloof ik. Ik vind whisky niet te drinken maar ik ben dan ook geen echte kerel.
Is het heiligschennis om deze whisky te mixen met cola? In dat geval geef ik hem wel aan mijn vader. Als het een goedkope whisky is, ga ik hem nu in de mix gooien
 als het niet smaakt dan kan je het altijd nog weggeven.
 als het niet smaakt dan kan je het altijd nog weggeven. 
 (alleen 12y of 15y?)
 (alleen 12y of 15y?)

Sla jij maar 4 glazen whiskey achterover, ik lees het wel in de krantquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
2 tot 4 glazen alcohol per dag: hartstikke gezond

Incidenteel 4 glazen whiskey cola over een hele avond moet best kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Sla jij maar 4 glazen whiskey achterover, ik lees het wel in de krant

Boeiuh. Heb je het 06-nummer van je avatar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:23 schreef swollywood het volgende:
Normaal drink ik door de week geen alcohol, en als ik dat wel doe meestal eentje.

quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zich bepalen. Dat hautaine gedrag van de zogenaamde whisk(e)y kenners. Tenenkrommend.

Helaas niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
Boeiuh. Heb je het 06-nummer van je avatar?

Ik weet niet wat voor 'n glazen jij bedoelt maar van 4 whiskey kom je echt niet met een delirium in het ziekenhuis hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Sla jij maar 4 glazen whiskey achterover, ik lees het wel in de krant

Volgens mij denkt ie dat men een longdrinkglas vol schenkt met pure whiskey.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor 'n glazen jij bedoelt maar van 4 whiskey kom je echt niet met een delirium in het ziekenhuis hoor.

Dat is niet echt een aanrader neequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat men een longdrinkglas vol schenkt met pure whiskey.
Waarschijnlijk drinkt ie zijn ranja ook puur.
 .
. .
.

Zolang de Vodka maar koud is en je het niet in 1x achter over hoeft te tikken is dat nog wel vol te houden =)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is niet echt een aanrader nee.
Ik heb ooit een keer een longdrink vol met wodka moeten atten. Ik ben nog nooit zo slecht geweest.

Ik moet altijd gniffelen als mensen zulke dingen bestellen en denken dat het tof is. Zeg gewoon een whiskey-cola. Rowo-bullquote:

WiCo
 WiCo  
  Faggots.
 Faggots.

Idd, dan heb je wel een erg kleine penis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als mensen zulke dingen bestellen en denken dat het tof is. Zeg gewoon een whiskey-cola. Rowo-bull
WiCo

Faggots.

kheb hier zoon klein flesje van 25 euro staan en puur drinke daar begin ik niet aan omdat ik dat niet gewend ben.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
tsja, waar ligt de grens tussen goedkoop en duur...

hmm straks ff proberen. Een vliegend hert heb ik wel is gehadquote:ergens in het verleden schreef BasEnAad het volgende:
Jägermeister-cola

volgende dag nog veel meer naar de klote
  volgende dag nog veel meer naar de klote
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |