Bier in de kroeg is ook duurder dan het zou moeten zijn. Als je zo consequent zou zijn zou je alleen maar lauwe Hollandia zuipen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als iets een paar keer duurder is als dat het hoort te zijn ga ik het niet bestellen om the man te spelen in tha club
daar kun je ook gewoon bier drinken.
Daarnaast leef ik op studenten niveauaangezien je een kannetje bier kan halen voor het geld van 1 wiskey. haal ik liever bier
Je kan ook gewoon niet zo zeiken dikke henk

Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef fathank het volgende:
Dommelsch = koppijn. Of je er nou 1 of 10 drinkt.
Bavaria is om te kotsen en Amstel ook.

je vind jezelf nogal gevat of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
tss, wat loop je nou af te geven op de smaak van anderen?

Niets dan respect voor Afrikaanse moslims die besneden vrouwenkutjes mooier vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Respecteer andermans smaak gewoon, hoe slecht deze ook is...

heilige.quote:

daarom ben ik ook niet zoo consequentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Bier in de kroeg is ook duurder dan het zou moeten zijn. Als je zo consequent zou zijn zou je alleen maar lauwe Hollandia zuipen.

Ik denk dat dat best te doen is. Een tijdje geleden ging ik met wat vrienden mexxen (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Echte mannen drinken pure aanmaaklimonade
 ). Nou is er 1 iemand in onze vriendengroep die absoluut nooit drinkt (altijd BOB ftw
 ). Nou is er 1 iemand in onze vriendengroep die absoluut nooit drinkt (altijd BOB ftw  ) en die hebben ipv drank pure siroop gegeven
 ) en die hebben ipv drank pure siroop gegeven 

Jij snapt t...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Niets dan respect voor Afrikaanse moslims die besneden vrouwenkutjes mooier vinden

Meestal wel 1 van de betere die ze schenken in een gemiddelde kroeg en waar ik meestal drink maar 3euquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Van die paupers die denken dat Jack Daniels helemaal het einde is.

Bij Dommelsch heb ik nooit koppijn, bij Bavaria ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Het verbaast me iedere keer weer als ik mijn Brabantse vrienden dat bocht achterover zie slaan.
Dus heb ik er des te meer respect voor dát ze het doen en met die koppijn leven.
Respecteer andermans smaak gewoon, hoe slecht deze ook is...

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |