QFTquote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind tot nu toe de goedkopere versies vaak nog lekkerder dan die duurdere.
Volgens mij komt het voornamelijk door te simpel nadenken en het positioneren van de drank.
Soort van schijn zekerheid en een mening kopen.
Dit zijn volgens mij ook die gasten die gaan zeuren dat de 'underground-muziek' waar zij naar luisteren mainstream is geworden.
Doe gewoon wat je lekker lijkt/vind, dan blijft er in ieder geval een imago staan..
En probeer je smaak, mannelijkheid en geaardheid niet te kopen/jezelf aan te praten.
Druktemakers

.
.

Alcoholisten, dat zijn het!
 Alcoholisten, dat zijn het!

Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Van die paupers die denken dat Jack Daniels helemaal het einde is.

als het een slechtere smaak is welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?

Als het wansmaak is wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere smaak hebben dan jij?

En wie ben jij dat om te bepalen?quote:
Niet iedereen leeft op bijstandsniveau.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:24 schreef piekartz87 het volgende:
wiskey in een club of disco is niet te betalen. drink dan gewoon bier.
wiskey is iets voor thuis. lekker rustig genieten met een droge worst erbij.

Helemaal mee eens.quote:

als iets een paar keer duurder is als dat het hoort te zijn ga ik het niet bestellen om the man te spelen in tha clubquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
En wie ben jij dat om te bepalen?
[..]
Niet iedereen leeft op bijstandsniveau.

aangezien je een kannetje bier kan halen voor het geld van 1 wiskey. haal ik liever bier
  aangezien je een kannetje bier kan halen voor het geld van 1 wiskey. haal ik liever bier 

Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere mening hebben dan jij?quote:

In zijn wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef Placenta het volgende:
hoe heeft iemand het ooit in zijn hooft kunnen halen

Que? kneusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk voor je om anderen te respecteren die een andere mening hebben dan jij?

waar haal je dat nou weer vandaan? ik raak dat spul sowieso niet aan.quote:

tss, wat loop je nou af te geven op de smaak van anderen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan? ik raak dat spul sowieso niet aan.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |