Precies, ik ben blij dat ik vroeg op de lijst staquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Zijn echt nog genoeg goede keepers uit deze periode hoor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel (BliksemSchigt)
In de vorige draft als #62 gekozen door The_Verve, dit keer heb ik hem in mijn team. Drievoudig beste keeper van de UEFA, 7de op de wereldlijst van keepers tot 2000. Keepte zijn laatste wedstrijd in 2003 voor Man City.
Welke zijn dat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn 3 keepers zijn nog niet gekozen gelukkig
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef leroytje het volgende:
Wat doen jullie! alle goede keepers stelen
Een echte Jan Mulder adept dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.
quote:''De keeper is totaal onbelangrijk.''
Inderdaad. Die heeft er bijna net zoveel verstand van als ik.quote:
21:31 is toch nog niet zo laat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef Breach het volgende:
Het verbaast me dat hij pas zo laat gekozen wordt trouwens. Gerrard.
Kun jij Sjaak Polak niet draften?quote:
Geen probleem. Pakken we even het reservelijstje erbij...quote:
Er zijn toch wel meer dan 32x11 goede spelers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
Mag ik die lay-out van je lenen om zelf te gebruiken? Hij is nice.quote:
quote:
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?quote:
Wishful thinking, I knowquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |