Dan liever alleen Nederlanders. Hoewel je dan wel heel afhankelijk bent van de loting. Een team met Cruijff, Van Hanegem, Van Basten of Gullit zal er sowieso wel met de prijs vandoor gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Maar dan wil ik wel meedoenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Dat is het nadeel van Fok...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meedoen
Één dagje niet opgelet op Fok en je kunt al meteen niet meer meedoen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb wel iemand in m'n hoofd die hooguit een seizoen in dit decennium heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Wat mij betreft gewoon het hoogtepunt van die spelers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Ik ook, het lijkt me best moeilijk om een duidelijke grens te stellen in een poll...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik beoordeel ook op de hele carriere.
Lijkt me handig voor de doorstroom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
Nummer 25 zie ik. We werken weer met een PM-systeem, waarbij je eventueel als je vooraf weet mogelijk afwezig te zijn ook degene voor of na je jouw keuze kunt PM'en?
Ik hoop het ook, dan kan ik weer even broedenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als het een beetje meezit, komen we misschien wel tot aan pick 12 vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben alleen wel zelf de halve avond weg...
De halve avond hè, niet de helequote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Daar kunnen wijzelf ook weinig aan veranderen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef leroytje het volgende:
Der wordt veel geluld, maar er is geen vooruitgang
Kom mensen, tempo
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef Radegast het volgende:
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Claude Makalele [Radegast]
Betekent dat dat Makelele weer vrijkomt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Je krijgt als het goed is steeds een PM dat je aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Geef mijn plekkie maar aan hem dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is PhifeDawg altijd nog de eerste op de standbylist.
Ik ga er even 10 minuten over nadenken. Ik ga denk ik ook eerst voor een keeperquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht even op PhifeDawg wat hij doet met de keuze van Radegast.
Mooi werk, intel! Mijn keeper kiezen.
Ja eigenlijk wel. Ik ga niet lullig doen maar ik had waarschijnlijk ook Casillas gekozen, maarja ik mag al blij zijn dat ik mee mag doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, had ik daar ook op moeten wachten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |