Ik ga er even 10 minuten over nadenken. Ik ga denk ik ook eerst voor een keeperquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht even op PhifeDawg wat hij doet met de keuze van Radegast.
Mooi werk, intel! Mijn keeper kiezen.
Ja eigenlijk wel. Ik ga niet lullig doen maar ik had waarschijnlijk ook Casillas gekozen, maarja ik mag al blij zijn dat ik mee mag doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, had ik daar ook op moeten wachten?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef The_Verve het volgende:
Casillas had iedereen waarschijnlijk wel op zijn shortlist staan.
Precies, ik ben blij dat ik vroeg op de lijst staquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Casillas, Buffon , vd Sar waren de 3 toppers voor mij.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Zijn echt nog genoeg goede keepers uit deze periode hoor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel (BliksemSchigt)
In de vorige draft als #62 gekozen door The_Verve, dit keer heb ik hem in mijn team. Drievoudig beste keeper van de UEFA, 7de op de wereldlijst van keepers tot 2000. Keepte zijn laatste wedstrijd in 2003 voor Man City.
Welke zijn dat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn 3 keepers zijn nog niet gekozen gelukkig
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef leroytje het volgende:
Wat doen jullie! alle goede keepers stelen
Een echte Jan Mulder adept dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn team heb ik helemaal geen goede keeper nodig. Ik zorg gewoon ervoor dat ik dusdanige klasse voetballers opstel dat de tegenpartij nooit bij mijn keeper komt.
quote:''De keeper is totaal onbelangrijk.''
Inderdaad. Die heeft er bijna net zoveel verstand van als ik.quote:
21:31 is toch nog niet zo laat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef Breach het volgende:
Het verbaast me dat hij pas zo laat gekozen wordt trouwens. Gerrard.
Kun jij Sjaak Polak niet draften?quote:
Geen probleem. Pakken we even het reservelijstje erbij...quote:
Er zijn toch wel meer dan 32x11 goede spelers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Deze loting is echt funest voor een goed team. Weer een topper weg.
Mag ik die lay-out van je lenen om zelf te gebruiken? Hij is nice.quote:
quote:
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?quote:
Wishful thinking, I knowquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ie nog 50 drafts zou overleven tot jij weer aan de beurt bent?
Dan moet je een andere kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fuck, ik zit die lijst door te kijken: geen Bergkamp, geen Bergkamp, geen Bergkamp. Komt golfer, notabene VOOR mij, kiest 'ie Bergkamp
Oh, dan begreep ik helemaal niet hoe het draften werktquote:
En nu moet je pm´en naar de volgende op de lijst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik helemaal niet hoe het draften werkt![]()
Leuk he, dat draften?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel [BliksemSchigt]
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Steven Gerrard [Mr-Sander]
1e ronde, 11e keuze, 11e totaal: Cristiano Ronaldo [EnGCatjuh]
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal: Lionel Messi [M0NTANA]
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: Gabriel Batistuta [Gordon_Shumway]
1e ronde, 15e keuze 15e totaal: Xavi Hernández [_Mike_]
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: Samuel Eto'o [dndiek]
En als eerste voor de 2e ronde. Dat maakt het eerlijk.quote:
Jij mag niet klagen, je mocht als eerste kiezen.quote:
Ja maar nu zie ik 63 beurten lang van alles voor mijn neus weggekaapt wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, je mocht als eerste kiezen.
Bij de volgende draft, die van stel het ideale Marokkaanse elftal met goede hamstrings samen, zullen we je zeker een seintje geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar kan ik me inschrijven? Ik doe graag mee. Ik zet alvast Mounir klaar.²
Topspelers in de spits en op het middenveld zijn er volgens mij wel voldoendequote:Op woensdag 25 maart 2009 07:16 schreef RayMania het volgende:
Damn. Messi weg. Bergkamp weg. Kaká weg. Xavi weg, Ronaldo weg.
Ik twijfel nu of ik voor een keeper moet gaan of toch voor een topspeler zoals iedereen nu bijna doet.
Een topspeler op doel maakt (imo) minder verschil met het stemmen uiteindelijk. Zeker als de verdediging middelmaat is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:43 schreef leroytje het volgende:
[..]
Topspelers in de spits en op het middenveld zijn er volgens mij wel voldoende
Urzaiz zal er ook nog wel een tijdje inzitten denk.quote:
Raymond Victoria ook welquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Urzaiz zal er ook nog wel een tijdje inzitten denk.
quote:Ik zou hem voor helemaal niemand willen ruilen.
Dat was dus mijn nr 1quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef borisz het volgende:
Mogge. Tijd om het spelletje voort te zetten.
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal: Paolo Maldini [Borisz]
Een geweldige verdediger
Niet getreurd er zitten nog genoeg goede spelers in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef Tim86 het volgende:
de short list is flink verkort weer..idd nutteloos om zoiets bij te houden. Kahn was mijn keeper en Maldini moest mijn verdediging aansturen
Misschien niet zo handig om een aanvaller als eerste keuze te nemen, maar het moest gewoon Henry zijn![]()
Zonder twijfel, maar het blijft een frustrerend spelletjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:37 schreef toma het volgende:
[..]
Niet getreurd er zitten nog genoeg goede spelers in.
Ik ben zelf de beste coach voor de spelers die ik kies.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het leuk om na de laatste ronde ook nog een ronde te doen met coaches? Of denkt men dat het aantal (goede) coaches te beperkt is om er 32 uit te kiezen? Of is het sowieso een kutidee?
Of 4 wissels kiezen. Elke linie 1, voor het geval je die ene topper over het hoofd zag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het leuk om na de laatste ronde ook nog een ronde te doen met coaches? Of denkt men dat het aantal (goede) coaches te beperkt is om er 32 uit te kiezen? Of is het sowieso een kutidee?
Ik had 'm ook wel gewild...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Damn you beetje Hierro van mij stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |