Ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat ik een poser was, dus ik weet echt wel wat een poser is hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een poser is
Ik heb 'm al gequotequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wurm!!!![]()
Spelbreker. Snel, edit je post nu 't nog kan!
Ajf, doe ook eens lief!
Vertel, wat is een poser..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat ik een poser was, dus ik weet echt wel wat een poser is hoor
je gaat naar de wc?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Koekz het volgende:
* Koekz is even een goeie daad verrichten.
Tot straks als ik BM ben
Als je het zo graag wil weten gebruik je google maarquote:
kijk eens op de klokquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen schobbejakken!
Ja ik weet het, ik schaam me diep, ik ben net pas wakkerquote:
ik ben jaloers, heb alweer een tentamen achter de rugquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik schaam me diep, ik ben net pas wakker
Ging het goed?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
ik ben jaloers, heb alweer een tentamen achter de rug
Achja zo dagje vrij komt soms wel goed uit(heerlijk ik hoef dan nu niet te leren)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ging het goed?
Ik mag morgen weer dus dit uitslaapfeest was niet helemaal de bedoeling.. Had al uren kunnen/moeten leren
heb hem in ieder geval gehaald denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ging het goed?
Ik mag morgen weer dus dit uitslaapfeest was niet helemaal de bedoeling.. Had al uren kunnen/moeten leren
Ja dat is waar, vrij is goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja zo dagje vrij komt soms wel goed uit(heerlijk ik hoef dan nu niet te leren)
Haha, nou laten we duimen dat we 't allebei gehaald hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
heb hem in ieder geval gehaald denk ik.
heb ik me toch niet voor niks de hele dag in mijn kamer opgesloten gisteren
ik mag vrijdag nog een keer, en dan heb ik het weer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |