Ik weet niet of dat bj mannen ook was eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Daar heb ik nooit eerder van gehoord. Zal eens checken next time bij een kerel
Voelt die zich ook zo verdomd alleen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:15 schreef MNR het volgende:
tvp
and having diner.
En ik ken de Rat, ik woon met een Rat samen
Dat wel, maar ik kan bij wijze van spreken even door het dorp heen lopen, bekenden op het terras zien en dan echt heel laat weer thuis komen. Dat gaat niet gewaardeerd worden, denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Zolang je beiden begrip hebt voor de ander, en die persoon de ruimte kunt geven die hij of zij nodig heeft, dan is het toch goed?
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm volgens die site van Sedan, klopt er helemaal niks van
Foute feestjes?quote:
Bij die van mijquote:
Ontkenningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat ik niet kan, had wel op mn crocs willen staan hiphoppenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.! http://www.hetfoutefeest.com/
je tilde t op!?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ligt hier een glas op tafel.. en hij bewoog daarnet
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
OntkenningHaha.. zou stukken positiever zijn als het wel klopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ontkenning zou niet erg zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee joh het was een spook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan was het toch niet noemenswaardig geweest!!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh het was een spook!ja dat weet ik niet ben er niet bij daarom vroeg ik t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. zou stukken positiever zijn als het wel klopteDus ontkenning zou niet erg zijn dan
Dat zeg ik ontkenningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |