Ik weet niet of dat bj mannen ook was eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Daar heb ik nooit eerder van gehoord. Zal eens checken next time bij een kerel
Voelt die zich ook zo verdomd alleen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:15 schreef MNR het volgende:
tvp
and having diner.
En ik ken de Rat, ik woon met een Rat samen
Dat wel, maar ik kan bij wijze van spreken even door het dorp heen lopen, bekenden op het terras zien en dan echt heel laat weer thuis komen. Dat gaat niet gewaardeerd worden, denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Zolang je beiden begrip hebt voor de ander, en die persoon de ruimte kunt geven die hij of zij nodig heeft, dan is het toch goed?
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm volgens die site van Sedan, klopt er helemaal niks van
Foute feestjes?quote:
Bij die van mijquote:
Ontkenningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat ik niet kan, had wel op mn crocs willen staan hiphoppenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.! http://www.hetfoutefeest.com/
je tilde t op!?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ligt hier een glas op tafel.. en hij bewoog daarnet
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
OntkenningHaha.. zou stukken positiever zijn als het wel klopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ontkenning zou niet erg zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nee joh het was een spook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan was het toch niet noemenswaardig geweest!!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh het was een spook!ja dat weet ik niet ben er niet bij daarom vroeg ik t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. zou stukken positiever zijn als het wel klopteDus ontkenning zou niet erg zijn dan
Dat zeg ik ontkenningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is t je huisspookje!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was het toch niet noemenswaardig geweest!!
En nee er staat ook geen ventilator op gericht
Stoerquote:
je moet m ook meer aandacht gevenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stoer![]()
Alleen laat die zo weinig van zich horen
Klinkt vermoeiend, zo'n huisspookquote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet m ook meer aandacht geven
soms moet je gewoon op je bankje gaan zitten met wat kaarsjes aan en dan vragen: ben je er!?!?
als je er bent geef dan een teken.....
ik sta helemaal open voor je...
laat je zien...
geef dan ook een teken....
laat de lampen es knipperen!?!?
verschuif mijn glas!?!?
tik op mijn schouder.....
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet m ook meer aandacht geven
soms moet je gewoon op je bankje gaan zitten met wat kaarsjes aan en dan vragen: ben je er!?!?
als je er bent geef dan een teken.....
ik sta helemaal open voor je...
laat je zien...
geef dan ook een teken....
laat de lampen es knipperen!?!?
verschuif mijn glas!?!?
tik op mijn schouder.....
ze zijn bijna zindelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend, zo'n huisspook
hoe is het met je poesjes?
sja als ie gewoon meteen een teken gaf waren al die opdrachten niet nodig natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff die geest zou gek worden van al die vragen en opdrachten denk ik zo
Ja, africhten die hap, dat ie gewoon weet wat je wil, zonder dat je iets hoeft te zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als ie gewoon meteen een teken gaf waren al die opdrachten niet nodig natuurlijk
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze zijn bijna zindelijk
en als dat zo is ben ik blij
wat een zooi geven die beestjes hahaha
maar ze zijn zoooooooooo schattig he, ze komen nu telkens bij ons op de bank liggen en klimmen aan je benen omhoog enzo
Volgende maand dan toch nog!?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer dat ik niet kan, had wel op mn crocs willen staan hiphoppen
Wij hebben een kat gehad die deed dat als ik brood stond te smeren, ook toen 'ie volgroeid was.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ze zijn zoooooooooo schattig he, ze komen nu telkens bij ons op de bank liggen en klimmen aan je benen omhoog enzo
sja je hoeft t natuurlijk niet hardop te zeggen je kan t gewoon denkenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, africhten die hap, dat ie gewoon weet wat je wil, zonder dat je iets hoeft te zeggen
Het is wel iets om met alle singles naar toe te gaanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende maand dan toch nog!?
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is wel iets om met alle singles naar toe te gaan
de andere twee waren katertjes toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hij wil ze alle 3 !?!?
(weet ie t zelf ook al dat ie dat wil!?!?)
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das wel heeeeeeeeeeel fout
en dan met Fok! [Singles] houden van foute feestjes, shirts aan he
ohhhhhhhh jah er is maar 1 poesje jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de andere twee waren katertjes toch?
En nee, hij heeft geen idee
gewoon meelullenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef theKiD het volgende:
Als je hier zo koud binnen komt vallen en niks hebt gevolgd is het echt zo van.. WTF![]()
Waarom? Het gaat zowaar ergens overquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef theKiD het volgende:
Als je hier zo koud binnen komt vallen en niks hebt gevolgd is het echt zo van.. WTF![]()
gewoon mee doenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef theKiD het volgende:
Ga jij maar naar een homo feestquote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is wel iets om met alle singles naar toe te gaan
we doen gewoon stiekem afsprekenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]nu wordt het plots een stuk minder leuk dan ik eerst in gedachten had!
och armequote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarom juistquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat zowaar ergens over
En een Relatieplanetsinglesfeest niet, wou je zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das wel heeeeeeeeeeel fout
en dan met Fok! [Singles] houden van foute feestjes, shirts aan he
quote:
Om die t-shirts of om de singles?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ben dol op foute feestjesquote:Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En een Relatieplanetsinglesfeest niet, wou je zeggen.
Ik weet wel wat ik fouter vind
Hey!quote:
Ooo ga je weer afspreken?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
GOEHOED! heb een geweldige week voor de boeg![]()
![]()
![]()
![]()
"want jij bent Auto"quote:
met foute mensen dus..quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dol op foute feestjes
maar wel met de juiste mensen
Hier past maar één smiliequote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dol op foute feestjes
maar wel met de juiste mensen
Met iemand die wij kennen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ga je weer afspreken?![]()
Leuk hoor!
Oei... Daar kan ik wel een eigen draai aangevenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dansen! en thee drinken en dromen!
Hehequote:
Dromen? Van wie?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dansen! en thee drinken en dromen!
De watte? Jullie beginnen over meetings bij foute feestjesquote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik krijg zo erg het hübbus van je!
Dan moet je je gracht verlaten en naar de helling gaan! Kan je dat lekkere wijf met die dikke memmen zien!quote:
nietus dat was RZquote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De watte? Jullie beginnen over meetings bij foute feestjes
Geen mietjes? Op een pannfeest?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heul sneaky! Of we gaan naar een Pann feest, ook dik hard dansen en vet tof en lachen enzo.. en dan gaan er geen mietjes mee!
Misschien hobbel ik nog wel even langs, kom toch bijna langs de Helling op weg naar huis.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je je gracht verlaten en naar de helling gaan! Kan je dat lekkere wijf met die dikke memmen zien!
Nee, da's alleen met de juiste mensen, Sedan.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De watte? Jullie beginnen over meetings bij foute feestjes
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je je gracht verlaten en naar de helling gaan! Kan je dat lekkere wijf met die dikke memmen zien!
Dat zijn geen mietjes, nou ja, wel mietjes in de ene zin van het woord, maar in zijn geheel geen mietjes in de andere zin van het woord!quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou natuurlijk! check je naam dan!
Hehe, wie weet staan wij daar dan nog op het podium te dansen in ons ondergoedquote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien hobbel ik nog wel even langs, kom toch bijna langs de Helling op weg naar huis.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn geen mietjes, nou ja, wel mietjes in de ene zin van het woord, maar in zijn geheel geen mietjes in de andere zin van het woord!
Alweer? Weet je wel hoeveel moeite het kostte om de vorige keer alle foto's te laten vernietigen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, wie weet staan wij daar dan nog op het podium te dansen in ons ondergoed
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nietus dat was RZ
wij hadden t over onderonsjes bij foute meetings
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, wie weet staan wij daar dan nog op het podium te dansen in ons ondergoed
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, da's alleen met de juiste mensen, Sedan.
Sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Alweer? Weet je wel hoeveel moeite het kostte om de vorige keer alle foto's te laten vernietigen?
Ooo schaam je!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ff lekker douchen. En dan afwassen. En dan werken. Ik heb mijn to-do-lijstje niet afgekregen vandaag, ik heb teveel gefokt
Dat zijn die horizontale dansen.. Als je ze verticaal doet dan is het meestal met wat stof om je flamoes en piwi heenquote:
Wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn die horizontale dansen.. Als je ze verticaal doet dan is het meestal met wat stof om je flamoes en piwi heen
dat doet niets af aan het feit dat het eergisteren lentequote:Op maandag 23 maart 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het buiten knap herfst anders
Oh. Ik doe het altijd andersom.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn die horizontale dansen.. Als je ze verticaal doet dan is het meestal met wat stof om je flamoes en piwi heen
quote:
daar d8 ik ook meteen aan en ik ga NIET luisteren en doe er nu alles aan om t niet in mn hoofd te krijgen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Het maakt niet uit, al raak ik aaaaaal mijn tanden kwijt, want het is lente, lente voor altijd!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar d8 ik ook meteen aan en ik ga NIET luisteren en doe er nu alles aan om t niet in mn hoofd te krijgen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik las 'lente' ik zag youtube en ik wist dat het nummer ging wordenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, al raak ik aaaaaal mijn tanden kwijt, want het is lente, lente voor altijd!
Nee dat mag ze niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laat der! ze is alvast aan het oefenen voor het weekend!
Ik begin helemaal Hyper te worden....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is altijd lente.. lente voor altijd![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begin helemaal Hyper te worden....omg... die liedjes springen te veel door mijn kop!
Deze komt vrijdag jouw kant op Q.!
Een hyperende snuitebol .. gaaf!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begin helemaal Hyper te worden....omg... die liedjes springen te veel door mijn kop!
Deze komt vrijdag jouw kant op Q.!
Als je hier gaat smeken, misschien vat iemand dan wel de hint op en worden er vrijdag foto's van een stuiterende snuitebol gemaakt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een hyperende snuitebol .. gaaf!![]()
Foto/s filmpjes willen we zien
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je hier gaat smeken, misschien vat iemand dan wel de hint op en worden er vrijdag foto's van een stuiterende snuitebol gemaakt!
Smekenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je hier gaat smeken, misschien vat iemand dan wel de hint op en worden er vrijdag foto's van een stuiterende snuitebol gemaakt!
Hoeft niet hoor, dan hoef ik ook geen bewijs materiaal te vernietigen!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]moet ik deze week nog ff een digitale camera gaan halen
Ach, ik heb een collega die als bijnaam Q (eerst letter van zn naam) heeft, dat is pas raar. Ik moet echt goed mn best doen om niet op te kijken als ze 'Hey Q!' zeggen. "Ik bel Q wel even" klinkt uit mijn eigen mond heel raar.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vriend van me heeft een vriendin die hij altijd JB noemt, ik lijf dat raar vinden
Lijfquote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vriend van me heeft een vriendin die hij altijd JB noemt, ik lijf dat raar vinden
Filmcamera lenen?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, dan hoef ik ook geen bewijs materiaal te vernietigen!
Wie had het over dansenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die heb ik zelf maar is zo lastig dansen met dat ding steeds bij je
Snel! Fappen!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijfoooh, ik moest gelijk aan een sexy lijf met wulpse rondingen denken
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie had het over dansen
oh hoe naief kon ik zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik maar denken dat je de stripact van snuit op film wilde hebben![]()
Als jij nou gewoon lekker gaat dansen dan hanteer ik die camera wel van jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die heb ik zelf maar is zo lastig dansen met dat ding steeds bij je
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hoe naief kon ik zijn
en ik maar denken dat je de stripact van snuit op film wilde hebben
Nouja zegquote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
t wordt mij te heet hier onder mn dansende voetjes
ga maar es ffies bank hangen geloof ik....
Oooh, die mag best naar Sedan toe hoor...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hoe naief kon ik zijn
en ik maar denken dat je de stripact van snuit op film wilde hebben
Je bent zaterdag niet langs geweestquote:
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, die mag best naar Sedan toe hoor...
je was niet thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent zaterdag niet langs geweest
Hoe laat was je er dan?quote:
Zelfs voor mij?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes, alles blijft een goed bewaard geheim!
Jij weet alles van mij! je hoeft me maar aan te kijken en je weet wat er in mn hoofd speelt, denk je nu echt dat ik geheimen voor jou kan hebben?quote:
half 4quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij weet alles van mij! je hoeft me maar aan te kijken en je weet wat er in mn hoofd speelt, denk je nu echt dat ik geheimen voor jou kan hebben?
het is een gave..quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs zonder dat ik je aan kan kijken!
Daar ben ik nog niet uit. Wat ik af en toe tegen kom in je hoofd...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een gave..
of is het een vloek?
Ook alleen maar omdat je me snuits geheimen wilt ontfutselen!quote:
Helemaal niet, duim wil niet meerquote:Op maandag 23 maart 2009 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je me snuits geheimen wilt ontfutselen!
Dat gaat je niet lukken. Geheimen zijn veilig bij mij.
Toen was ik wel thuisquote:
weer het verkeerde huisquote:
Geweldig he! zo divers!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit. Wat ik af en toe tegen kom in je hoofd...![]()
![]()
![]()
Misschien wel dan.. Maar ik begin liever met m'n telefoonnrquote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer het verkeerde huis![]()
misschien is het toch handiger dat je me je adres geeft
idd, met zijn 2en kan je puike seks hebben, in je 1tje toch wat minderquote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Guzman:
Een relatie is dat je met z'n tweeen problemen oplost die je in je eentje niet hebt
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:avond mensen
hoe gaat ie hier? pff wat een drukke dag op t werk zeg... bijna geen tijd gehad om hier rond te hangen
Ik heb die spirituele zooi altijd al onzin gevondenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef mrbox het volgende:
Hey zo wie is er spiritueel bezig geweest en heeft sedan op zijn nek gehad ?
Eeej jij daar... wat ben je nou weer aan het uitspokenquote:
Hij is heel [Singles] aan het versieren nu Duim het druk heeft vrijdag avond..quote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej jij daar... wat ben je nou weer aan het uitspoken![]()
Ohw nu wel..... maar owee als ze terug komt hequote:Op maandag 23 maart 2009 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is heel [Singles] aan het versieren nu Duim het druk heeft vrijdag avond..
Wat Snuit zegquote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej jij daar... wat ben je nou weer aan het uitspoken![]()
Als ik der terug laat komen...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nu wel..... maar owee als ze terug komt he
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik der terug laat komen...
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die gaat zooooooooooooo een spierpijn krijgen dat ze weken niet kan lopen!
Eerder zieligquote:
[..]
I rest my case..quote:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ze gaat het helemaal zelf doen hoor! Hard dansen dansen dansen!
Nee, want Duim en ik daten niet, we gaan alleen lol trappen!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaja en jij doet zekers helemaal niks
Ohw ok nou in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, want Duim en ik daten niet, we gaan alleen lol trappen!
Ik heb mijn knuffelduster aanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* ziet kans *
knuffelen? [ afbeelding ]
ehhh... snuit? Jullie gaan samen uit... volgens mij is dat een date hoor. Daten is niet gelijk aan sex. Het één kan voortvloeien uit het ander, maar het zijn geen synoniemen mop.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag best hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ok nou in dat geval heb ik niks gezegd![]()
Hahaha klinkt bekendquote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou nee, want daten doe je met de gedachte dat er misschien meer gaat gebeuren. En daar doen wij niet aan!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb mijn knuffelduster aan
[..]
ehhh... snuit? Jullie gaan samen uit... volgens mij is dat een date hoor. Daten is niet gelijk aan sex. Het één kan voortvloeien uit het ander, maar het zijn geen synoniemen mop.
jaa dat geloof ik ook wel hoor hahaquote:Op maandag 23 maart 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag best hoorkan wel iets handelen!
Onder????quote:Op maandag 23 maart 2009 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je lekker met z'n tweeen onder zitten dan
date [deet] de; -s 1 m afspraakje 2 m,v degene met wie men een afspraakje heeftquote:Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou nee, want daten doe je met de gedachte dat er misschien meer gaat gebeuren. En daar doen wij niet aan!
Als je het zo ziet, dan is het een date!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
date [deet] de; -s 1 m afspraakje 2 m,v degene met wie men een afspraakje heeft
da·ten [deete(n)] datete, h gedatet een date (1) hebben of maken
[..]
mmm dat klinkt heerlijk ik heb ook zn badjas die is zooooo lekker zacht.. heerlijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onder????
Maar echt, die is zo lekker zacht, en ik kan er helemaal in wegkruipen, en met mijn wang tegenaan kroelen en zo..
haha ikke?? wat dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
Carooltje, heb je een identiteitscrisis?
tsktsk ja maar wij deden niet aan daten maar wel aan sex was de afspraakquote:
Niet?!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ja maar wij deden niet aan daten maar wel aan sex was de afspraak
snuit ga ik niet daten EN we doen niet aan sex
Je ava's iedere keerquote:
Ja onderquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onder????
Maar echt, die is zo lekker zacht, en ik kan er helemaal in wegkruipen, en met mijn wang tegenaan kroelen en zo..
Wheeehee! dan hoef ik niet eens mn best te doen om je te versieren en kan ik me helemaaaaaaaaaaaal laten gaan op de dansvloer! al is de gracht wel meer mijn muziek dan de helling, maar het maakt niet uit!quote:
jaaa erg he ik kan gwn nie kiezen dat heb ik met alles hoor hahaquote:
jamaarjamaar.. jij voelt vast niet zo zacht als mijn duster..quote:
Voor een fijne zachte vent moet je toch bij mij zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaar.. jij voelt vast niet zo zacht als mijn duster..
Ik heb er 4 gehad in totaal. De eerste en de derde maar heel kort.. whehehe.. op de derde kreeg ik wat "vreemde" reactiesquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel, zachterquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heyquote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een fijne zachte vent moet je toch bij mij zijn
Dat kan heul niet! Je kent mijn duster nietquote:
Zorg dan voor iets meer dan een half uurtje!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Blegh nu krijg ik zin in daten.. door jullie!!
Nee dat is waar, dus wat doen we daaraanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan heul niet! Je kent mijn duster niet
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ja maar wij deden niet aan daten maar wel aan sex was de afspraak
snuit ga ik niet daten EN we doen niet aan sex
Nee ze heeft duidelijk jou onder de duimquote:Op maandag 23 maart 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb Duim helemaal niet! Duim is vrij om te doen en laten wat ze wil!
Ik ben veel meer waard dan effe ergens voor gepropt te wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zorg dan voor iets meer dan een half uurtje!
Je moest eens wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ze heeft duidelijk jou onder de duim
Dat is zeker waar, maar anders duurt het zo lang!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben veel meer waard dan effe ergens voor gepropt te worden
Ach je hebt toch nog genoeg in de planning staan, dus tis niet zo heel ergquote:Op maandag 23 maart 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar anders duurt het zo lang!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach je hebt toch nog genoeg in de planning staan, dus tis niet zo heel erg
Nou, als ik kijk wat voor stringente regels ze hanteren vooraleer ze het een date noemen is mij de zin al over.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Blegh nu krijg ik zin in daten.. door jullie!!
Dat boeit me niet, dat zijn hun regelsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik kijk wat voor stringente regels ze hanteren vooraleer ze het een date noemen is mij de zin al over.
En tot die tijd ga je maar mooi dromenquote:
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, dat zijn hun regels
doe ikquote:Op maandag 23 maart 2009 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En tot die tijd ga je maar mooi dromen
Spuit11 tssquote:Op maandag 23 maart 2009 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
regels regels?! regels zijn er om gebroken te worden
Dat verschiltquote:
Duimen?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat gaat Spuit 11 vrijdag doen?!
whehehe..quote:
Nou niet op date en geen sex hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat gaat Spuit 11 vrijdag doen?!
Whehequote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou niet op date en geen sex hebben
I put up my happy face.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe
Zeg Sedan, zit jij tegenwoordig beter in je vel? je bent minder bot en hebt meer humor...tof!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ruige seks vergroot kans op nageslacht
* haalt werktuig uit kelder *![]()
Bedoel jij nu te zeggen dat hij zich niet mag voortplanten, of doe je gewoon gezellig met hem mee?quote:
quote:
haha tsja ik ben de hele tijd al met me zweepje in de weer he met emquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel jij nu te zeggen dat hij zich niet mag voortplanten, of doe je gewoon gezellig met hem mee?
Wij waren toch aan het knuffelen onder je zachte dusterquote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel jij nu te zeggen dat hij zich niet mag voortplanten, of doe je gewoon gezellig met hem mee?
quote:
quote:
Snuit gaat "dansen" met duimquote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
En, nog ontwikkelingen op het gebied van Singles hier?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
hier niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Ludootje het volgende:
quote:
Och germ.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hier niet hoornog steeds single
jaaa komt omdat jij me nog nie uitgevraagd heb hequote:
quote:
Oeh! En waarom zou ik jou uit moeten vragen? Wat zijn je Unique Selling Points?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa komt omdat jij me nog nie uitgevraagd heb he
haha nee hoor dat hoef je helemaal niet te doen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh! En waarom zou ik jou uit moeten vragen? Wat zijn je Unique Selling Points?
hoi hoiquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor dat hoef je helemaal niet te doen hoor
Vast een apart soort dansen....quote:
haha nee hoor, maar ik wordt liever versierd dan dat ik ga versierenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nou ook weer niet meteen weg te cijferen hoor!
Oh, ben jij er zo eentje?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor, maar ik wordt liever versierd dan dat ik ga versieren![]()
quote:
nee nee nee nee nee.... je vat het weer helemaal verkeerd opquote:
jaa idd en het ging flink tekeer ook zeg pfffquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hebben we hier ook nog gehad vanmiddag in het immer pittoreske 030.
nee verder vertellen hoor maarrree ik heb em gepikt en in me slaapkamer opgesloten.... had ff behoefte aan wat zonquote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
HeyWaar is me zon? Het is pikdonker....
Dus je bent niet zo'n meisje (vrouw, gezien de cijfers achter je nickquote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee.... je vat het weer helemaal verkeerd op
nee hoor helemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus je bent niet zo'n meisje (vrouw, gezien de cijfers achter je nick) die alleen maar hopeloos wacht op een jongen die haar versierd?
In dat geval wil ik iemand om tegen aan te kruipenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lees: een reden om lekker dicht tegen iemand aan te kruipen?![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval wil ik iemand om tegen aan te kruipen
jaaa die wil ik ook!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval wil ik iemand om tegen aan te kruipen
Okee, egoist :p Nah je mag hem wel een nachie lenenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee verder vertellen hoor maarrree ik heb em gepikt en in me slaapkamer opgesloten.... had ff behoefte aan wat zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |