Naja, daarom vroeg ik het dus eigenlijk ook. Ik zag het bij dat Jimmy Carr filmpje en bij het begin van Jo Brand. Ik vind het wel een goede 'test' voor de stand-upper. Zo zie je gelijk of iemand lekker snel op de omgeving kan inspelen of dat hij/zij het van zorgvuldig voorbereide en ingestudeerde grappen moet hebben. Niet dat dat laatste verkeerd is, maar ik vind dat een stand-upper grappig moet zijn 'on the spot'.quote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat hoort erbij daar. Omid Djalili vertelde eens dat hij in NYC had opgetreden en je daar uit de zaal wordt gezet wanneer je wat roept, maar in GB gaat men er vanuit dat je daar tegen moet kunnen (zie ook het eerder geposte filmpje van Jimmy Carr).
Hier nog een oude Jo Brandquote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Mavro het volgende:
[..]
I know, heb hem halverwege uitgezet.Het was voor mij ook een onbekende comedian. Jo Brand is leuker
![]()
Is het in Engeland normaal dat iemand uit het publiek de comedian 'heckelt'?
Vind ik ook. Eén van de redenen waarom ik Jimmy Carr, Bill Bailey en mijn andere favorieten zo waardeer is dat zij ook in interviews en programma's als QI on the spot grappig kunnen zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Mavro het volgende:
[..]
Naja, daarom vroeg ik het dus eigenlijk ook. Ik zag het bij dat Jimmy Carr filmpje en bij het begin van Jo Brand. Ik vind het wel een goede 'test' voor de stand-upper. Zo zie je gelijk of iemand lekker snel op de omgeving kan inspelen of dat hij/zij het van zorgvuldig voorbereide en ingestudeerde grappen moet hebben. Niet dat dat laatste verkeerd is, maar ik vind dat een stand-upper grappig moet zijn 'on the spot'.
Bedankt, even de recorder instellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door qu63 op 31-12-2009 16:52:57 ]It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
22:30 Nederlandse tijd op BBC 1.quote:Comedy quiz show where the guests get points for being interesting. Stephen Fry glances gingerly at genius, with Graham Norton, David Mitchell, Dara O Briain and Alan Davies.
Die heb ik al gezien jaquote:
vanavond de xl om 22.25 bbc2(nederlandse tijd)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:35 schreef qu63 het volgende:
Bugger, gemist
Morgen maar in de download gooien!
Die was briljantquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Jack Dee: 12 minuten geen woord gezegd en dan binnenkomen met:
Is it because once you've got them started, they never shut up![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |