owja, en een vergiet natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vergiet, beste jogy. Een gieter zou raar zijn.
My bad!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vergiet, beste jogy. Een gieter zou raar zijn.
Ik zou hem voor straf nog even met een zweep meppen !quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik mag die gooser steeds meer,lol.Biertje?
ok je voelt je dus eigenlijk meer vrouw als ik het goed begrijp. Helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uh ja nou het zal ik dat zeggen, Zeg mar toen ik achttien was toen begon dit eigenljk allemaal al, dus dan kan je er wel een jaar voor uittrekken.
Laten we zeggen dat je in die tijd geen info had geen internet niks nada, noppes. Een tv had nog maar 1 net en moest 5 minuten voorgloeien, wat nou info?
Al die mogelijkheden die er nu zijn er was helemaal niks, kijk je leeft nu in een tijd dat als je hoort dat je zoon bv homo is, ach wat maakt het uit, maar in die tijd niet!
En als je dan tijden later ontdekt van heej er klopt iets niet, tis wel ok , maar je bent anders dan de meeste en er is niets,........ dan is er niet veel hoop.
Uiteindelijk vogel je het wel uit, het hoe en waarom zal wel altijd onduidelijk blijven, geaardheid? De genen? Maakt mij dat slecht?
Van het 1 komt het ander en dan loopt het wat uit de hand
fotootje, zit momenteel even niet in het vat.
Je bent dus geen vegetariėr?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
De Hamvraag,
Alleen als KLB op een dag het minst bezochte subforum van FOK! is ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Black_Rainbow het volgende:
nog nooit zoveel begrip gezien op ONZ. het komt goed met het forum, het komt goed met de wereld.
QFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als KLB op een dag het minst bezochte subforum van FOK! is ben ik bang.
respect broquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo is het maar net, ik heb een spierziekte, maar kom wel vooruit!
Op karakter!
Ik ben alleen maar nieuwschierig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wat voor bedrijf?
wat maakt het uit? Ik kan er van leven, en reizen
heheh. is het zo ernstig? ben je fotograaf?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wat voor bedrijf?
wat maakt het uit? Ik kan er van leven, en reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |