Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lijkt me op het eerste zicht een waardeloze biljartspeler toe
Waarde Slaaf Fikkie,quote:
jij wilt een tietenfoto?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarde Slaaf Fikkie,
Wat u doet is niet toegestaan volgens de Bijbel, de HERE Jezus heeft het strikt verboden om je in zo een perverse manier bloot te stellen aan de valkuilen van de vervloekte Satan en zijn compagnons. Ook jij kunt gered worden door de HERE op een normale manier in je hart te accepteren. Stop met het mensonterende gedrag, wij van de Jehova Getuigen kunnen je redden van deze dwaling, geef ons toegang.
Ik zie graag een PM van je tegemoet, want bedenk, het is NOOIT te laat om je ziel te laten redden door Gods uitverkorenen zoals IK.
Met vriendelijke groeten,
Triggershot.
maar maar maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je aub niet willen spotten met mijn vrome optreden wat leid naar het licht?
Je hebt gelijk, religion, who cares.. lang leve de lolquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Waarde "Heer"
Ik ben een ongelovige hond, dwz ik geloof in het vlees en niet in het bot
Geloven ( in de verzekerde verwachting van ) tis geen wetenschap!!
Ik heb er verders niks mee, oogjes dicht en snaveltje toe als het zover is goede man.
Afijn succes met de missie en maar gauw weer de velddienst in
Vriendelijke groet
fik.
No comment.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar maar maar
het staat op ONZ hoe serieus kan je dat nemen
Nee, die authoriteit heb ik niet. Ik heb slaaf_fikkie wel toegang gegeven tot KPD, daar lijkt ie me oud genoeg voorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef Sebasser het volgende:
En we hebben Het Keldertje!
Remlof kan je daar toegang tot geven.
Wat is sneufelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ok nou als ik tijd heb sneufel ik wel es wat rond
KPD is het 18+ forum hier, zie http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tis mij niet opgevallen, wat houd dat in ?
Dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah verrek dat had ik niet gezien, kunnen ze dit topicje daar misschien even heen verplaatsen
icoon? euh...hoezo?
nee je hoort in ONZquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah verrek dat had ik niet gezien, kunnen ze dit topicje daar misschien even heen verplaatsen
icoon? euh...hoezo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |