Je bewijst het heel simpel door een nieuwe foto te maken met jou erop en of met een schoen op je hoofd en anders met een briefje in de hand waar je de groetjes aan FOK! doet. Anders ben je dus daadwerkelijk een beetje suf want dan nemen we maar aan dat je die persoon enkel imiteert, dat kan ik ook.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ok nou dat ben ik hoor, hoe bewijs ik dat dan ?
zo dan?
[ afbeelding ]
Ik ook maar dat is niet grappig.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
heb trouwens ook wel ff een foto van mij in normale kleren zoals ik er dan bij loop
We wachten in spanning afquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Uhm morgenvroeg maak ik wel en nieuwe met groetjes aan fok erop dat komt goed!
Nee. Nou ok, het is wel mogelijk natuurlijk maar ik ben wel benieuwd en dit is toch ONZ? Deze knakker doet misschien wel meer moeite voor een topic dan de rest van ONZ bij elkaar. Je kan het topic ook negeren.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:34 schreef porsche1 het volgende:
Kunnen we dit topic niet gewoon locken?
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Nou ok, het is wel mogelijk natuurlijk maar ik ben wel benieuwd en dit is toch ONZ? Deze knakker doet misschien wel meer moeite voor een topic dan de rest van ONZ bij elkaar. Je kan het topic ook negeren.
Ik heb liever iemand die zich onsterfelijk voor lul zet dan een porsche1 die ik nooit heb kunnen betrappen op meer dan matige bagger.
MIsschien, komen we snel genoeg achter, als hij een foto maakt met zichzelf erop en een papiertje met de groetjes aan FOK is het geen linkdump meer hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |