quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Taliban__.html?p=4,1
Lekker makkelijk als je daar bermbommen hebt.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:03 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Taliban__.html?p=4,1
Ja.. voelde bijna soort medelijden toen hij die trap kreeg!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:52 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,... dan raak je toch in paniek als je zo'n ding op je af ziet komenDat geluid in dat filmpje
En dat evenwicht,.... het is bijna een beetje eng!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:57 schreef Bastard het volgende:
Officiële mededeling :
De Nederlandse Regering heeft vandaag medegedeeld, dat het Rijkswapen wordt vervangen door een condoom.
Dit, omdat het meer weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat.
Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigd de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en...
geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt!
[ afbeelding ]
Oh lees hem nu!quote:
Ok hoor het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lees hem nu!
Ja dan ben ik gewoon vrij en dus ws ook thuis
Geef je de sleutel wel voor als het heel laat word.
Ja leuk voor je manquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok hoor het wel.
Ze heeft dagdiensten dat weekend.
Ani is dat weekend vrij, kan ik mooi ff vluchten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja leuk voor je man
Tam zal ook wel moeten werken, dit weekend vrij.
Toch ergens jammer dat jullie dat niet eerder al hebben afgemaakt of niet? Nu is het straks af en kun je er niet van genieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ani is dat weekend vrij, kan ik mooi ff vluchten.
Gisteren nog ff langs bouwmarkt geweest.
Dus ze gaat vandaag aan de slag, denk zelf dat ik vanaf donderdag vrij neem, kan ik ook ff bezig.
Ja opzich wel jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch ergens jammer dat jullie dat niet eerder al hebben afgemaakt of niet? Nu is het straks af en kun je er niet van genieten.
Kweet nog wel een mooi klusje voor bij mij dat weekend
Ik zit al een tijdje met die deur.. als ik alleen ben in het weekend gaat het haast niet met de meiden.. als tam er is hebben we of visite of we zijn op padquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja opzich wel jammer.
Nu voel ik me toch beter in me vel, wil het afmaken en dan in de verkoop.
Gelukkkig gaan in onze wijk wel snel de woningen weg.
Gemiddeld 2 maand.
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar.
Ja Hotel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
Heb je al iets van een woningkje gezien in Groningen? Stel dat huis over een paar weken af is, in de verkoop en 2 maand later verkocht zou je dus theoretisch over een maand of 3 wat moeten hebben?
Leuk man!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja Hotel waarschijnlijk.
Gisteren ingeschreven voor huur woningen.
Kijken hoe snel dat gaat, anders beetje rondzwerven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |