quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Syb-rund. het volgende:
sinds ik die remlof foto heb gezien, denk ik bij ''aardappelen'' altijd aan hem
Helaas ben ik dat stadium van kansloosheid al een tijdje geleden gepasseerd...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
Verdomme ik ben al 17,5 posts kansloos
Heerlijk tussen de kolen leggen.quote:
Een tijdje geleden ging ik uit eten met familie, naar een heel duur restaurant, en we kregen allemaal een gepofte aardappel bij ons hoofdgerecht.. Maar ik had me al zo vol gegeten met stokbrood en voorgerechten etc dat ik maar 2 happen van die aardappel kon nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heerlijk tussen de kolen leggen.
En dan na het bbqen die aardappel opsmullen met knoflooksaus.![]()
![]()
Laat de zomer maar komen!11!!!!!1
Ah dudette, such a waste!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een tijdje geleden ging ik uit eten met familie, naar een heel duur restaurant, en we kregen allemaal een gepofte aardappel bij ons hoofdgerecht.. Maar ik had me al zo vol gegeten met stokbrood en voorgerechten etc dat ik maar 2 happen van die aardappel kon nementerwijl 'ie echt goddelijk lekker was.
Ik heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik die aardappel nooit helemaal heb kunnen eten.
Ik weet hetquote:
Dan ga je naar de wc en schijt je even alles deruit.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetéén van de meest tragische gebeurtenissen uit mijn leven.
En er was zelfs geen ruimte meer in mijn buikje voor het toetje dat ik in gedachten had, wentelteefjes met kaneelijs!
google pro ana en je kan weer een koers....quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetéén van de meest tragische gebeurtenissen uit mijn leven.
En er was zelfs geen ruimte meer in mijn buikje voor het toetje dat ik in gedachten had, wentelteefjes met kaneelijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |