vieze leugenaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik gebruik nog de zwart geel blauwe, ik ben van den ouden schtempel
same herequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:48 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind die baggerlayout zo onrustig voor mijn ogen... Vandaar dus dat 'ie bij mij ook op silver draait. Die baggerlayout vind ik ook totaal niet overzichtelijk.
"Het Internet" was toch ook een hele verandering. En opeens had je "Windows" in plaats van "DOS".quote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Meddo het volgende:
Nee toch![]()
Ik ga naar de rijdende rechter, ik ben oud en kan niet meer tegen zoveel verandering
Dat zal dan wel een reden zijn waarom de oude layouts eruit gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef Biefstuk het volgende:
Fok silver gebruik ik ook.
De laatste layout zegt mij Adblocker plus uit te schakelen en daarna worden de quote knopjes ed. weggehaald
In dat geval zou je ze ook gewoon achter een abonnement kunnen plaatsen. Je kunt met een abonnement immers ook alle ads uitschakelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een reden zijn waarom de oude layouts eruit gaan
Datquote:
Bij die layout wordt je niet helemaal doodgegooid met ads.. Dat zal t probleem wel zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef thettes het volgende:
fokforum_dark is oud? Die gebruik ik altijd, weet eigenlijk niet beter. Snap niet waarom die weg moet eigenlijk, wat is het probleem.
Idd. Het is echt speuren naar iemands post omdat er zoveel bagger staat overal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:48 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind die baggerlayout zo onrustig voor mijn ogen... Vandaar dus dat 'ie bij mij ook op silver draait. Die baggerlayout vind ik ook totaal niet overzichtelijk.
Foutje, ik verbeterde het voor je!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef RoelerMF het volgende:
Mijn fokforum_darksilver template eruit, ah toe, das een 1 april grap toch?
Dat is een goede samenvatting van de keuze van Danny en de beweegredenen van de fok silver gebruikers. De nieuwe layout is natuurlijk zo irritant, zodat je wel een abo moet nemen om de layout aan te passen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:15 schreef Sloggi het volgende:
Silver zal er wel uit gaan omdat er minder ads in te zien zijn.
Jammer, ik vind 'm toch echt fijner dan de nieuwe layout (en ja, ik heb die nieuwe layout een serieuze kans gegeven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |