Laniboekje is ook al zo'n chickquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die loopt al dagen rond in Zeist, op zoek naar jou!
Maar gelukkig ben ik geen Zeistenaar, dus hoef je niet op zoek te gaan naar mij. Ik werk er alleen maar.quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik geen Zeistenaar, dus hoef je niet op zoek te gaan naar mij. Ik werk er alleen maar.
Achter de V&D? Op het Emmeplein tegenover de AH lijkt mij een betere plek om zo'n apparaat op te hangen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Op de Jagerlaan? Lijkt me niet echt voor de hand liggend eigenlijk, lijkt me niet echt een hangplek. Voorzover ik weet hebben ze die apparaatjes alleen achter de V&D hangen, bij Viviant.
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:27 schreef kasper het volgende:
[..]
Achter de V&D? Op het Emmeplein tegenover de AH lijkt mij een betere plek om zo'n apparaat op te hangen.
quote:di 26 jan 2010, 11:48
Vrouw aangehouden voor brandmoord Zeist
ZEIST - De politie heeft zondag een verdachte aangehouden in verband met de moord op een 23-jarige vrouw uit Zeist. Dat maakte de politie dinsdag bekend.
Het slachtoffer werd begin december gevonden in een portiek van een flat aan de Laan van Vollenhove in Zeist. Uit onderzoek bleek dat de vrouw in brand was gestoken.
De verdachte, een vrouw, meldde zich zondagavond zelf bij het politiebureau. De politie kan haar identiteit nog niet bekendmaken. Wat precies haar betrokkenheid bij het misdrijf is, wordt onderzocht.
Het programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond aandacht aan de zaak.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)or_brandmoord__.html
quote:ZEIST - Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt vanavond opnieuw aandacht aan de moord op de 23-jarige Nerges Achikzei uit Zeist.
De vrouw werd op 7 december op de 12de verdieping van de Geroflat in brand gestoken. Hoogstwaarschijnlijk was een vrouw de dader.
Nerges Achikzei overleed later in het ziekenhuis.
Vijfentwintig rechercheurs houden zich met de zaak bezig, maar kunnen nieuwe tips goed gebruiken. Mogelijk helpt een nieuwe oproep via de televisie.
Ik zag het stomtoevallig.quote:
Doe niet zo mafquote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb van de zomer een week op katten gepast van kennissen van een vriendin uit Zeist. Die wonen in de Vollenhove-flat.
Mag ik nou niet meer meedoen hier?
Sorry, was niet zo vervelend bedoeld als je het op lijkt te vatten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Doe niet zo maf
Wanneer het kliekjes gaan worden bij dit soort topics hoop ik dat ze ermee stoppen.
Je bent gewoon welkom. Was ook gewoon een vraag
Je bent een NWS user. Kom je regelmatig tegen. Verder geen speciale reden ofzo. Gewoon grappig wanneer je NWS users hier ziet posten. Antraxx zelfs al eens zien fietsenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sorry, was niet zo vervelend bedoeld als je het op lijkt te vatten.
Maar waarom stelde je die vraag eigenlijk?
OK.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent een NWS user. Kom je regelmatig tegen. Verder geen speciale reden ofzo. Gewoon grappig wanneer je NWS users hier ziet posten. Antraxx zelfs al eens zien fietsen
Ik weet nog wel een wijk in de buurt van de Kroostweg die ze wat mij betreft een paar meter onder water mogen zetten.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:39 schreef Paul het volgende:
Check dit:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/228749
Of wat er van die wijk over is?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een wijk in de buurt van de Kroostweg die ze wat mij betreft een paar meter onder water mogen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |