haha, dat is wel balen idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, wees blij.
Mijn dak is lek als een zeef
Ik ben 23, jij dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
zo jeugdig ben ik nou ook weer niet haha
je ziet het verkeerd, het is allemaal een illusiequote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef DR34M3R het volgende:
zie ik dit nu goed? 2 dezelfde topics?
Ow, ok. Dat kun je niet zelfquote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Rauw. het volgende:
Nah, die ene is voor de duitsers.
Romanische![]()
Ik dacht even snel een typfout te herstellen
ook precies 23!quote:
precies of ongeveer?quote:
Hmz. Paraplu weghouden bij het kampvuur toch..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
onder je paraplu bij een zelf gemaakt kampvuurtje valt ook prima te picknicken..
geeft wel leuke special effects!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Paraplu weghouden bij het kampvuur toch..
Ik ben niet zo nieuw als dat mijn account lijktquote:
ondanks de typfout ownee dat was dat andere topicquote:Op maandag 23 maart 2009 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
geweldige TT trouwens wel
Voel mijn overmaat van liefde in topics openenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Howl het volgende:
Ha, deze newbie post tenminste een nieuw topic als de oude gesloten is. Maar één topic is wel voldoende, hoor.
tvp
Dan wordt het eten alsnog nat..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geeft wel leuke special effects!
nee eigenlijk meer 23 en een halfquote:Op maandag 23 maart 2009 16:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
precies of ongeveer?
als in, precies 23 vandaag?
Ik ben hetero. Ik wil jouw liefde helemaal niet voelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:15 schreef Rauw. het volgende:
Voel mijn overmaat van liefde in topics openen
Nu is het genoeg hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh my... dat gaat een gekkenhuis worden!
dan ben ik preciezer 23quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee eigenlijk meer 23 en een half
maar toch
Da's niet aardig van je Howl.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik ben hetero. Ik wil jouw liefde helemaal niet voelen.
Laat die jongen toch lekker blij zijn!quote:
Jawel. Ik wil ook gaan dansen.quote:
Niet zo leuk als een feestje dansen met Snuit!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil ook gaan dansen.
o wacht, ik ga dit weekend weg, da's ook leuk!
neequote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een feestje dansen met Snuit!
tsssk en dan mij de jeugd van tegenwoordig noemenquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik durf dat niet alleenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag wel, maar je wil/kan nooit!
Oh, ik dacht al dat ik wat vergat.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef djayzz het volgende:
Lekker is dat, nou heb ik geen zin meer om te werken.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tsssk en dan mij de jeugd van tegenwoordig noemen
hahaha, nee hoor. Gisteren was er eentje die 17 was. Waar is die gebleven eigenlijk?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben de jongste hier denk ik![]()
![]()
En fris nog
Uhuh. Ik kan niet eens vrijdagquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jaaah, nu heb ik maar 2 kaartjes besteld.. jammer!
Misschien is het een hint?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom krijg ik google ads met "60+ daten"
Neuj. Zo oud is ie nog nietquote:
Ik zeg net dat ik niet kan vrijdag!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar met een woest aantrekkelijk feestbeest![]()
Jamaar.. wat je van ver haalt is lekker.. en deze komt van nog verder, dus moet nog leuker zijnquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar met een woest aantrekkelijk feestbeest![]()
Je hebt toch niet iemand gevonden die nog woester, aantrekkelijker en feestbeestelijker is dan DR34M3R?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar.. wat je van ver haalt is lekker.. en deze komt van nog verder, dus moet nog leuker zijn
Ow ja, gaan we zo beginnen. tsssskquote:Op maandag 23 maart 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar.. wat je van ver haalt is lekker.. en deze komt van nog verder, dus moet nog leuker zijn
QFTquote:Op maandag 23 maart 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik gun het jou ook wel hoorquote:
tnxquote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt toch niet iemand gevonden die nog woester, aantrekkelijker en feestbeestelijker is dan DR34M3R?
ik wist ook niet dat het mogelijk was!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt toch niet iemand gevonden die nog woester, aantrekkelijker en feestbeestelijker is dan DR34M3R?
in iedergeval impulsieverquote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
ok dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben kei impulsief! Mits de planning het toelaat
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben kei impulsief! Mits de planning het toelaat
nietusquote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jullie zijn allebei impulsief
Maar ik win!
Jamaar.. Da's valsspelen. Appels en peren en zo.. jij hebt geen kindjes waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Jullie zijn allebei impulsief
Maar ik win!
Ja, maar maar maar! ik ben gewoon niet zo goed in al dat seksen, dan komen er ook geen kindjes! Handigheid heet dat!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jamaar.. Da's valsspelen. Appels en peren en zo.. jij hebt geen kindjes waar je rekening mee moet houden.
dat dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jamaar.. Da's valsspelen. Appels en peren en zo.. jij hebt geen kindjes waar je rekening mee moet houden.
Zeggen ze, maar als het er opaan komtquote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
Alle Milfs hier zijn impulsief!
Dan nog!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeggen ze, maar als het er opaan komt
Nou ja, van wat ik meegemaakt heb zijn ze gewoon rete impulsief!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vreemd... Maar wel lekker?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in ongeveer 5 seconde besluiten met een beetje vreemde snuiterd naar een feestje te gaan is best impulsief
Is snuit... ja okquote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in ongeveer 5 seconde besluiten met een beetje vreemde snuiterd naar een feestje te gaan is best impulsief
Doe je wel voorzichtig Duim.. Straks bijt die snuiterd!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ook lekekr zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig Duim.. Straks bijt die snuiterd!
Ligt er maar aan.. Als hij net zo bijt als ik dan is het vast lekker, als hij bijt als een dobberman, dan denk ik dat het wat minder lekker isquote:
Zit ik hier goed om een milf te scoren?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
Alle Milfs hier zijn impulsief!
er zijn iig milfs zatquote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit ik hier goed om een milf te scoren?
Het zijn geen ballen die je een rotschop richting doel verkoopt!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zit ik hier goed om een milf te scoren?
dan liever dat ik gebeten wordt dan geschoptquote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zijn geen ballen die je een rotschop richting doel verkoopt!
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan liever dat ik gebeten wordt dan geschopt
Even in de droger...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
AAAAAAAAAAARGH Mijn was!
Verdedig ze maar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het aan de lijn hing?quote:
Omdat het je kanten lingerie was wat niet in de droger kan?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het aan de lijn hing?
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat het je kanten lingerie was wat niet in de droger kan?
arme buurman die niets te kijken heeft...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nee, die heb ik binnen over de tussendeur gehangen
Whehehe... Dat was niet omdat ik het niet aan de lijn wil hangen buiten hoor. Maar die hing al volquote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
arme buurman die niets te kijken heeft...
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zie het SEXtopic voor mijn reactiequote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan liever dat ik gebeten wordt dan geschopt
Je leert het nog welquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nee, die heb ik binnen over de tussendeur gehangen
ik heb meer setjes hoor!quote:
quote:
Waarom? Zolang je beiden begrip hebt voor de ander, en die persoon de ruimte kunt geven die hij of zij nodig heeft, dan is het toch goed?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ook impulsief en ik vind het heerlijk. Als ik ooit een relatie krijg gaat dat nog wel een probleem worden, denk ik.
Rood staat je goed!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hunkemöller ftw!
Al zag ik laatst in Boxtel voor het raam een erg leuk knalrood setje hangen bij de plaatselijke lingeriezaak! Binnenkort toch maar eens terugfietsen denk ik.
quote:
Wat doe je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardon? ben je het ondertussen alweer vergeten!?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij hebt me nooit in rode lingerie gezien! In welke kleur dan ook trouwens
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? ben je het ondertussen alweer vergeten!?
Ik zag hier nog aardig wat natte panty's en andere ongein voorbij komen, dus het was best erg! Wat kwam allemaal jouw raampje voorbij?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo bijna een wonder!
tenminste als t daar zo erg is als hier!?
't zonnetje schijnt hier zelfsquote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
De regen is idd steeds meer naar het zuiden toegetrokken.. dus ik zit nu droogquote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje om t hierheen te sturenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De regen is idd steeds meer naar het zuiden toegetrokken.. dus ik zit nu droog
Geef mij niet de schuldquote:
Doe ik ookquote:Op maandag 23 maart 2009 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, praat er maar gewoon overheen nu. Zou ik ook doen
*proest*quote:Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe ik ookik weet zelf lekker toch wel wat ik gezien heb
Hij zei al in het begin dat ie nogal scharreldequote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb maar ff gekeken
kweet nu ook dat je geen problemen met de hoeren van groningen heb
ik lees niet alles terug dus was mij nog niet bekendquote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zei al in het begin dat ie nogal scharrelde
Doe es linkje topicquote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lees niet alles terug dus was mij nog niet bekend
ik zoeken en zoeken, maar niet kunnen vinden!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb maar ff gekeken
gewoon een keer sex!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik zoeken en zoeken, maar niet kunnen vinden!
Niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lees niet alles terug dus was mij nog niet bekend
behalve als ej kindjes wiltquote:Op maandag 23 maart 2009 18:07 schreef Q. het volgende:
Bah, seks, dat doe je toch niet?
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]laten wij t maar bij dansen houden
Ik ben er zelf nog niet opgeweest, ik zei ook enkel dat daar best mooie vrouwen achter de ramen zitten.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb maar ff gekeken
Ja, met breezahchicks in de plaatselijke discoquote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zei al in het begin dat ie nogal scharrelde
Onschuldige toyboys hoeven niet gescreend te wordenquote:
nou zijn we weer helemala bij tochquote:Op maandag 23 maart 2009 18:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet opgeweest, ik zei ook enkel dat daar best mooie vrouwen achter de ramen zitten.![]()
![]()
[..]
Ja, met breezahchicks in de plaatselijke disco
Haha, bij voorbaat afgekeurd zeg maar?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldige toyboys hoeven niet gescreend te worden
ik denk alleen dat je toyboys wel even tussen aanhalings tekens mag zettenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldige toyboys hoeven niet gescreend te worden
In ieder geval wel mooier dan de nymphjes die zich gratis aanbieden.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zijn we weer helemala bij toch
ben t er trouwens niet mee eens dat die allemaal mooier zijn dan de vrouwen op internet
idd, zo een leuke poolse slotty kan best mooi zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zijn we weer helemala bij toch
ben t er trouwens niet mee eens dat die allemaal mooier zijn dan de vrouwen op internet
Ben nu al te vaak gequote.. heeft geen zin meerquote:Op maandag 23 maart 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik denk alleen dat je toyboys wel even tussen aanhalings tekens mag zetten
Zo ongeveerquote:
Is toch niet erg?quote:
Poolse sletjes en hoerenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over
Als je het zo zegtquote:
Ik doe niet aan oppervlakkige sexrelatiesquote:Op maandag 23 maart 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er toch aan voor wie?
Dat hoeft ook niet, kun je nog een toyboy zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan oppervlakkige sexrelatiesAl zeg ik soms van wel
ik doe ook niet aan oppervlakkige seks relaties.. ik probeer meestal wel minimaal 15 cm diep te gaan..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus het is allemaal niet waar, van die breezersletjes in de disco enzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:26 schreef Rauw. het volgende:
Dat is voor 1x, dat noem ik geen relatiequote:Op maandag 23 maart 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus het is allemaal niet waar, van die breezersletjes in de disco enzo?
Waarom zeg je dat dan?
in Mijn Tijd had je die nog heul niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik neuk ook breezersletjes in de disco
!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan oppervlakkige seks relaties.. ik probeer meestal wel minimaal 15 cm diep te gaan..
toen hadden ze nog geen breezer tochquote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in Mijn Tijd had je die nog heul niet.
Dan kun je ook eenmalig toyboy zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is voor 1x, dat noem ik geen relatie
Het kan nu alsnogquote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in Mijn Tijd had je die nog heul niet.
Idd. Dat woord 'relatie' maakt het hele verschil.quote:
Dat is weer minder, want dat doet me aan het weer denkenquote:
Nu? om half zeven op maandagavond?quote:
tot hoever gaat vroeger?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vroeger hadden de dames nog stijl!
Tegenwoordig hóóguit stijl haar.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
vroeger hadden de dames nog stijl!
Ik heb de breezahs zien opkomen in de kroeg.. net een jaarjte of 2 na mij.. dus als je jonger dan 25 bent is het gewoon hopeloos...quote:
quote:
Hahaha. Grappig dat je dat als eerste aanhaaltquote:
volgens mij heb ik woensdag avond nog een gaatje in mijn agenda.. wat heb je dan te doen?!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig dat je dat als eerste aanhaalt
Ik heb de leukste tijd van mijn leven op het moment
Single = daten, daten, daten
en kijken wat er op je afkomt
M! Hoe is het met jou?quote:
Hahaha! Ik zat gisteren aan de telefoon om een afspraakje te plannen, vroegste mogelijkheid was 13 aprilquote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik woensdag avond nog een gaatje in mijn agenda.. wat heb je dan te doen?!
Ja goed! Zit in een opwaartse spiraal. Voel me helemaal lekkerquote:
Daten doe ik niet, alleen gezellige afspraken..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zat gisteren aan de telefoon om een afspraakje te plannen, vroegste mogelijkheid was 13 april
Maarre.. ik spreek niet door de weeks af. Al genoeg afspraakjes staan met vriendinnetjes
Hoest met jou en het daten Snuit?
Leuk om te horen allemaal. Tof voor je!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
Ja goed! Zit in een opwaartse spiraal. Voel me helemaal lekker
Werk gaat lekker, financieel gaat lekker, ontmoetingen lopen lekker en leuk
Enne... lijfelijk ook. En bij jou?Verkoudheid weer bijgetrokken?
Gezellige afspraakjesquote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten doe ik niet, alleen gezellige afspraken..Donderdag even thee leuten met een schone dame in Den Haag.. Vrijdag dansen in Utrecht, ik vermaak me wel!
Geweldig om te horen dat het zo goed met je gaat! Ik wou dat ik zo makkelijk aan dates kon komen. Maar ach, de dingen gaan langzamerhand wel de goede kant op. Ik heb het er in ieder geval druk mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig dat je dat als eerste aanhaalt
Ik heb de leukste tijd van mijn leven op het moment
Single = daten, daten, daten
en kijken wat er op je afkomt
Waar ga je dansen?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten doe ik niet, alleen gezellige afspraken..Donderdag even thee leuten met een schone dame in Den Haag.. Vrijdag dansen in Utrecht, ik vermaak me wel!
Thee drinken met een schone dame kan ook betekenen dat hij de hele tijd met een rood hoofd naar de vloer heeft zitten staren en geen woord uit durfde te brengen.quote:
Jippie! @verkoudheidquote:Op maandag 23 maart 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk om te horen allemaal. Tof voor je!
Met mij ook alles wel. Nog steeds getrouwd, en dus niet meer single, en de verkoudheid is weg!
NEE Q!!!!! jij gaat niet!!! ik ga met een schone dame en wil alleen in haar ogen verdrinken, daar hoef je mijn handje niet voor vast te houden!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Natuurlijk ben je getrouwd, silly oneJij en jouw vrouwtje zijn tof
als ie beetje kan dansen mag ie best mee hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE Q!!!!! jij gaat niet!!! ik ga met een schone dame en wil alleen in haar ogen verdrinken, daar hoef je mijn handje niet voor vast te houden!
De kunst is om in jezelf te geloven. Zeg gewoon iedere dag tegen jezelf dat je een leuke vent bent, dat je het waard bent, dat je van jezelf houd en dat je het verdiend om geliefd en bemind te worden!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Geweldig om te horen dat het zo goed met je gaat! Ik wou dat ik zo makkelijk aan dates kon komen. Maar ach, de dingen gaan langzamerhand wel de goede kant op. Ik heb het er in ieder geval druk mee.
Tip, hou je glas goed vast als hij bij je in de buurt danst...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
als ie beetje kan dansen mag ie best mee hoor
* Snuitebolletje ziet de spotlights van zijn bips afdraaien in de richting van Q. zijn heupenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ie beetje kan dansen mag ie best mee hoor
Jouw bips? is die zo leuk dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje ziet de spotlights van zijn bips afdraaien in de richting van Q. zijn heupen
ik zag 2 dansende kale mannen voor mequote:Op maandag 23 maart 2009 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje ziet de spotlights van zijn bips afdraaien in de richting van Q. zijn heupen
Ik kijk toch liever naar andere dingenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
ik zag 2 dansende kale mannen voor meniks billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just checking dat je niet toevallig naar 90s Now gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE Q!!!!! jij gaat niet!!! ik ga met een schone dame en wil alleen in haar ogen verdrinken, daar hoef je mijn handje niet voor vast te houden!
Ik heb al heul lang niet meer gedate!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Daten is fun even if he doesn't turn out to be Mister Right
Sowieso, don't look for Mister Right, look for Mister Right Now..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Dit is lang niet altijd het geval.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Jouw interpretatie van tijd wijkt ook flink af van het gemiddelde als je je scorelijst van afgelopen jaar bekijkt op date- en relatiegebied.quote:
Ah, je gaat mee naar 90s Now?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd van kale mannen
En van dansen
en van borsthaar
Dat valt best mee, ik kan me jouw laatste date-period nog herinnerenquote:
Alles is relatief, beste Air.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van tijd wijkt ook flink af van het gemiddelde als je je scorelijst van afgelopen jaar bekijkt op date- en relatiegebied.
Dank jequote:Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sowieso, don't look for Mister Right, look for Mister Right Now..en dat doe je goed MNR
Neuh, manboobs, kaal op de verkeerde plekken en blubberbuiken. Ik hou het voorlopig gewoon bij vrouwen!quote:
Ja? Vertel! Oh. Ik moet minder zuipen, beter voor mijn geheugen geloof ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik kan me jouw laatste date-period nog herinneren
Ik doelde op leren broekje en tuigjequote:Op maandag 23 maart 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, manboobs, kaal op de verkeerde plekken en blubberbuiken. Ik hou het voorlopig gewoon bij vrouwen!
Ah come on! Don't give me thatquote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Vertel! Oh. Ik moet minder zuipen, beter voor mijn geheugen geloof ik.
Jij vindt mannen die na hun dertigste nog patsen met zuipen niet indrukwekkend?quote:
Ik ga naar de helling, jij de gracht?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Just checking dat je niet toevallig naar 90s Now gaat.
Is dat volgend jaar?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrijdag. Helaas is het al uitverkocht. De volgende keer dan?
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga naar de helling, jij de gracht?
Nee, niet mijn smaak. Hoe zou jij het vinden als een potentiële Mr. Right dat aan zou hebben onder zijn normale kleding?quote:
Hehe, mannen die na hun dertigste genieten van leuke avond vind ik nicequote:Op maandag 23 maart 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vindt mannen die na hun dertigste nog patsen met zuipen niet indrukwekkend?
De grunge variant!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep.Gelukkig, zit ik veilig.
Wat is er in de Helling?
Oh ja, Doesn't smell like 90s now natuurlijk. Stom! Ook leuk! Moet ik ook eens naar toe eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep.Gelukkig, zit ik veilig.
Wat is er in de Helling?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, niet mijn smaak. Hoe zou jij het vinden als een potentiële Mr. Right dat aan zou hebben onder zijn normale kleding?
Na? Ik ben nog lang geen 31 heur!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, mannen die na hun dertigste genieten van leuke avond vind ik nice
Fout? Wie wat waar? Oh, de gewone 90s variant aan de Grag?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. dan kunnen we ook een meet bij "het foute feest" regelen.. ook rete tof!
Foute feest, is dat codetaal onder jullie twee?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. dan kunnen we ook een meet bij "het foute feest" regelen.. ook rete tof!
Was je t maar, dan was je een Slang (Chinese horos) en Slangen zijn goed in bedquote:
Een aantal posts terug heb ik nog een foto gepost van een vorige editie.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
Foute feest, is dat codetaal onder jullie twee?
Daar hoef ik geen slang voor te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Was je t maar, dan was je een Slang (Chinese horos) en Slangen zijn goed in bed![]()
Nee nee, de laatste zaterdag in de winkel!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Fout? Wie wat waar? Oh, de gewone 90s variant aan de Grag?
Mijn vrouw is een Slang volgens de Chinese horoscoop.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef MNR het volgende:
Was je t maar, dan was je een Slang (Chinese horos) en Slangen zijn goed in bed![]()
Oh! Even kijken! Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, de laatste zaterdag in de winkel!
Air, als ik fout feest en twee kale mannen op een pagina zie staan ga ik hard de andere kant op rennenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een aantal posts terug heb ik nog een foto gepost van een vorige editie.
Jottem! Heb jij ff gelukquote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een Slang volgens de Chinese horoscoop.
Voor zulke feesten maak je best een uitzondering... heb me prima vermaakt de vorige keer daar!quote:
mijn dochter is een slangquote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Q. en Snuitebolletje zijn de kale mannen en ze praten over een fout feest. Start running!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Air, als ik fout feest en twee kale mannen op een pagina zie staan ga ik hard de andere kant op rennen
dan denk jij hieraan zeker?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Air, als ik fout feest en twee kale mannen op een pagina zie staan ga ik hard de andere kant op rennen
Snuit! Kijk! Sedan! Pak jij hem of pak ik hem?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. en Snuitebolletje zijn de kale mannen en ze praten over een fout feest. Start running!
Hahahaquote:
En die is ook nog erfelijk belast...quote:
Hij zit al in de broekzak bij JoeyT.. en bij zijn slang ga ik niet graaien!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuit! Kijk! Sedan! Pak jij hem of pak ik hem?
The eye of the Tigerquote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben een Tijger
Positief: Autoriteit, vurig, magnetisch, uitstraling, moedig, positieve instelling.
Minder positief: Tegen de draad in, mateloos, heftig, oppervlakkig, opvliegend en ongedurig.
Ja, ik vind diens slang ook confronterend.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zit al in de broekzak bij JoeyT.. en bij zijn slang ga ik niet graaien!
Hahahaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zit al in de broekzak bij JoeyT.. en bij zijn slang ga ik niet graaien!
Daar klopt dus echt geen bal vanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben een Tijger
Positief: Autoriteit, vurig, magnetisch, uitstraling, moedig, positieve instelling.
Negatief: Tegen de draad in, mateloos, heftig, oppervlakkig, opvliegend en ongedurig.
nee, en ze heeft ook al kuiltjes boven dr billen, schijnt ook te betekenen dat je er wel pap van lustquote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Than this info is not wat you need to know (right now)
ja, herinner me er even aan zegquote:
Nee, zijn ego is al buiten proporties, straks past die niet meer in dit topic.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef MNR het volgende:
Joey moest eens weten hoe regelmatig er over hem gesproken werd, tijdens zijn afwezigheid
Hahaha. Daar heb ik nooit eerder van gehoord. Zal eens checken next time bij een kerelquote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, en ze heeft ook al kuiltjes boven dr billen, schijnt ook te betekenen dat je er wel pap van lust![]()
Dat heeft de ander trouwens ook![]()
Ego neemt slechts ruimte in beslag, wanneer er ruimte isquote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, zijn ego is al buiten proporties, straks past die niet meer in dit topic.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuit! Kijk! Sedan! Pak jij hem of pak ik hem?
Dat was ik van plan, verslaafde die ik ben komt er alleen niet veel vanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. en Snuitebolletje zijn de kale mannen en ze praten over een fout feest. Start running!
Tofheid! Ik wist wel dat het regelmatig in Hotel Arena was maar niet dat het ook in ons eigenste stadsie was!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.! http://www.hetfoutefeest.com/
Ja en die is er nietquote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ego neemt slechts ruimte in beslag, wanneer er ruimte is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |