Heb je in dat jaar dat je haar kent al een andere meid gehad?
vraag het jezelf maar eens af.......just think about it
wat wil jij? wat zou zij willen? etc etc
ik zeg gewoon: go for it! je leeft maar 1 keer!
quote:dat is altijd klote
Op zaterdag 06 april 2002 20:54 schreef Maxx-T het volgende:
Op mijn werk werkt een leuk meisje waar ik nu bijna al een jaar mee uitga. Zo een paar maanden niet en dan weken achter elkaar wel. Ik kan steeds bij haar gaan staan als we uitgaan en dan gebeurd er niets. Als andere jongens erbij staan gaat ze staan flirten met die jongens maar doet niets met ze gelukkig, het blijft bij flirten. Wat moet ik er nu van denken? Ziet ze me als broer? Ben ik te aardig? Ze vraagt me ook geregeld uit, dus zou je zeggen dat ze me wel leuk vind. Dit heb ik eigenlijk bij de meeste meiden die ik ken.
Btw, ik zie d'r elke dag op werk. help..
Maar ik denk dat je gewoon een x moet zeggen hoe jij je voelt enzo. Of misschien op een andere manier vissen.
Je kunt natuurlijk net doen alsof je een ander meisje leuk vindt, dat vertellen en dan kijken hoe ze daar op reageerd (misschien doet ze dat ook wel bij jou door haar geflirt)
Of een beetje kijken hoe ze reageerd als je wat dichter bij haar komt en dat soort dingen.
En iig laten merken dat je haar op zijn minst leuk vindt.
quote:Ik zie haar inderdaad elke dag maar dan voor heel eventjes want we werken niet op dezelfde afdeling. Zij werkt in het bedrijfsrestaurant en ik doe 2e lijns werk en loop van gebouw naar gebouw.
Op zaterdag 06 april 2002 22:49 schreef Komakie het volgende:[..]
dat is altijd klote
wat voor werk is het? gewoon bijbaantje of vast
waarschijnlijk vast als je haar elke dag ziet...
Dan is het wel klote want als je ruzie krijgt of iets dergelijks dan heb je dat weer.Maar ik denk dat je gewoon een x moet zeggen hoe jij je voelt enzo. Of misschien op een andere manier vissen.
Je kunt natuurlijk net doen alsof je een ander meisje leuk vindt, dat vertellen en dan kijken hoe ze daar op reageerd (misschien doet ze dat ook wel bij jou door haar geflirt)
Of een beetje kijken hoe ze reageerd als je wat dichter bij haar komt en dat soort dingen.
En iig laten merken dat je haar op zijn minst leuk vindt.
quote:Ik ben in dat jaar niet "bezig" geweest met andere vrouwen.
Op zaterdag 06 april 2002 21:01 schreef hollander172 het volgende:
Niet verkeerd opvatten, maar misschien denkt ze wel dat je niet op vrouwen valt.Heb je in dat jaar dat je haar kent al een andere meid gehad?
Btw. ik val wel degelijk op vrouwen.
quote:INCEST
Op zaterdag 06 april 2002 21:41 schreef Reintje het volgende:
Ook een tijdje gehad, met mijn huidige vriendinWe waren een soort broer en zus.
Ik kan steeds bij haar gaan staan als we uitgaan en dan gebeurd er niets. Als andere jongens erbij staan gaat ze staan flirten met die jongens maar doet niets met ze gelukkig, het blijft bij flirten.
het initiatief moet van jou komen
Wat moet ik er nu van denken?
niet nadenken, test haar, ga uit met andere vrouwen en kijk dan of ze moeite voor je gaat doen.. je kunt als je met haar uitgaat ook wat beter om je heenkijken.. vrouwen kijken eerder na je als je met een vrouw bent.. dus je kunt haar gebruiken voor je prooi
Ziet ze me als broer? Ben ik te aardig? Ze vraagt me ook geregeld uit, dus zou je zeggen dat ze me wel leuk vind.
leuk is zo standaard, leuk kan op meerdere manieren opgevat worden
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 07-04-2002 02:48]
quote:Dat je op vrouwen valt twijfel ik niet aan, dat was ook zeker niet de bedoeling van mijn post.
Op zaterdag 06 april 2002 23:43 schreef Maxx-T het volgende:[..]
Ik ben in dat jaar niet "bezig" geweest met andere vrouwen.
Dit vind ik best moeilijk daar ik erg verlegen ben en dat heb ik ook bj haar maar probeer me daar toch overheen te zetten.Btw. ik val wel degelijk op vrouwen.
Probeerde meer een kant op te sturen van die "vriend/broer" achtige verhouding tussen jullie en zonder te willen generaliseren, ik (anderen misschien niet) ken een paar homoseksuele jongens die zo'n band met een vrouw hebben.
Misschien haalt zij dit er ook wel uit. Je weet nooit, je zegt immers zelf dat je geen andere meiden sinds dat jaar hebt gehad en dat ziet zij natuurlijk ook.
Just a thought, je mag het van harte tegenspreken.
(ik insinueer nu niet dat mensen die lang zonder relatie zitten, op hetzelfde geslacht vallen)
Slotje?
quote:Comfs man.
Op zondag 05 mei 2002 05:06 schreef Maxx-T het volgende:
Ze heeft inmiddels een andere liefde gevonden in de vorm van een militair, dus ik kan het wel vergeten. K.tzooi
. Ik kan wel gaan janken op dit moment
![]()
Slotje?
quote:Wat bedoel je ermee?
Op zondag 05 mei 2002 05:15 schreef Revian het volgende:[..]
Comfs man.
quote:das idd niet zo fijn, heb ik ook weleens meegemaakt, dus weet psies hoe het voelt...
Op zondag 05 mei 2002 05:06 schreef Maxx-T het volgende:
Ze heeft inmiddels een andere liefde gevonden in de vorm van een militair, dus ik kan het wel vergeten. K.tzooi
. Ik kan wel gaan janken op dit moment
![]()
Slotje?
maaruh je moet zo denken: geen hand vol, maar een land vol
quote:Thanks Poogie maar toch he? maalt het maar in je hoofd van wat heb ik nou verkeerd gedaan:? Zelfs haar moeder vind/vond me schattig. Maarja dat mocht niet baten.
Op zondag 05 mei 2002 05:21 schreef Poogie het volgende:
das idd niet zo fijn, heb ik ook weleens meegemaakt, dus weet psies hoe het voelt...maaruh je moet zo denken: geen hand vol, maar een land vol
quote:ja idd, misschien vind ze jou ook wel leuk, maar heeft ze het gevoel gekregen dat jij haar niet leuk vind, omdat je niks hebt laten merken....
Op zondag 05 mei 2002 05:40 schreef cenobite het volgende:
vertel haar hoe je over haar denkt en wat je van haar wil..
Nou ja, op hoop van zegen ...
quote:probeer het eens bij haar
Op zondag 05 mei 2002 05:25 schreef Maxx-T het volgende:
Zelfs haar moeder vind/vond me schattig. Maarja dat mocht niet baten.
[Dit bericht is gewijzigd door Maxx-T op 05-05-2002 11:41]
quote:Nee dank je.!
Op zondag 05 mei 2002 06:29 schreef don_quichot het volgende:probeer het eens bij haar
.
quote:Ze heeft geen computer.
Op zondag 05 mei 2002 06:25 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd?Dan stuur je iemand een dom meeltje omdat een vriend dr telefoonnr niet wilt geven en je het zelf niet zou kunnen opzoeken.
Nou ja, op hoop van zegen ...
je hoort het wel eens vaker:
eerst waren we heel lang bevriend
en van het een kwam het ander....
dus wacht nog ff je kans af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |