abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3745386
Op mijn werk werkt een leuk meisje waar ik nu bijna al een jaar mee uitga. Zo een paar maanden niet en dan weken achter elkaar wel. Ik kan steeds bij haar gaan staan als we uitgaan en dan gebeurd er niets. Als andere jongens erbij staan gaat ze staan flirten met die jongens maar doet niets met ze gelukkig, het blijft bij flirten. Wat moet ik er nu van denken? Ziet ze me als broer? Ben ik te aardig? Ze vraagt me ook geregeld uit, dus zou je zeggen dat ze me wel leuk vind. Dit heb ik eigenlijk bij de meeste meiden die ik ken.
Btw, ik zie d'r elke dag op werk. help..
Unanswered love hurts when the other doesn't respond to it.
  zaterdag 6 april 2002 @ 21:01:49 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_3745445
Niet verkeerd opvatten, maar misschien denkt ze wel dat je niet op vrouwen valt.

Heb je in dat jaar dat je haar kent al een andere meid gehad?

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_3745462
het is moeilijk.......maar...je moet gewoon serieus aan haar vragen wat voor relatie je op dit moment hebt met haar en dan weet je waar je een beetje aan toe bent.
zijn we nou gewoon vrienden of kan het nog meer worden?
of is het al meer dan ik denk?

vraag het jezelf maar eens af.......just think about it
wat wil jij? wat zou zij willen? etc etc

ik zeg gewoon: go for it! je leeft maar 1 keer!

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  zaterdag 6 april 2002 @ 21:41:10 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3745764
Ook een tijdje gehad, met mijn huidige vriendin We waren een soort broer en zus. Maar op een gegeven moment is het er toch eens van gekomen,,,
Zet er geen vaart achter maar kijkt hoe het loopt... Ga gewoon eens gezellig wat "romatischer" dingetjes doen... Wie weet?
Action is the enemy of thoughts
  zaterdag 6 april 2002 @ 22:49:18 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_3746388
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 20:54 schreef Maxx-T het volgende:
Op mijn werk werkt een leuk meisje waar ik nu bijna al een jaar mee uitga. Zo een paar maanden niet en dan weken achter elkaar wel. Ik kan steeds bij haar gaan staan als we uitgaan en dan gebeurd er niets. Als andere jongens erbij staan gaat ze staan flirten met die jongens maar doet niets met ze gelukkig, het blijft bij flirten. Wat moet ik er nu van denken? Ziet ze me als broer? Ben ik te aardig? Ze vraagt me ook geregeld uit, dus zou je zeggen dat ze me wel leuk vind. Dit heb ik eigenlijk bij de meeste meiden die ik ken.
Btw, ik zie d'r elke dag op werk. help..
dat is altijd klote
wat voor werk is het? gewoon bijbaantje of vast
waarschijnlijk vast als je haar elke dag ziet...
Dan is het wel klote want als je ruzie krijgt of iets dergelijks dan heb je dat weer.

Maar ik denk dat je gewoon een x moet zeggen hoe jij je voelt enzo. Of misschien op een andere manier vissen.

Je kunt natuurlijk net doen alsof je een ander meisje leuk vindt, dat vertellen en dan kijken hoe ze daar op reageerd (misschien doet ze dat ook wel bij jou door haar geflirt)
Of een beetje kijken hoe ze reageerd als je wat dichter bij haar komt en dat soort dingen.
En iig laten merken dat je haar op zijn minst leuk vindt.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_3746832
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 22:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

dat is altijd klote
wat voor werk is het? gewoon bijbaantje of vast
waarschijnlijk vast als je haar elke dag ziet...
Dan is het wel klote want als je ruzie krijgt of iets dergelijks dan heb je dat weer.

Maar ik denk dat je gewoon een x moet zeggen hoe jij je voelt enzo. Of misschien op een andere manier vissen.

Je kunt natuurlijk net doen alsof je een ander meisje leuk vindt, dat vertellen en dan kijken hoe ze daar op reageerd (misschien doet ze dat ook wel bij jou door haar geflirt)
Of een beetje kijken hoe ze reageerd als je wat dichter bij haar komt en dat soort dingen.
En iig laten merken dat je haar op zijn minst leuk vindt.

Ik zie haar inderdaad elke dag maar dan voor heel eventjes want we werken niet op dezelfde afdeling. Zij werkt in het bedrijfsrestaurant en ik doe 2e lijns werk en loop van gebouw naar gebouw.
Ik kan echter wel goed met haar opschieten en weet dat ze een rot relatie achter de rug heeft gehad ( ze is wel eens geslagen) Ze verteld ook dat ze veel lol met me kan hebben als we uitgaan enzo.
pi_3746852
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 21:01 schreef hollander172 het volgende:
Niet verkeerd opvatten, maar misschien denkt ze wel dat je niet op vrouwen valt.

Heb je in dat jaar dat je haar kent al een andere meid gehad?

Ik ben in dat jaar niet "bezig" geweest met andere vrouwen.
Dit vind ik best moeilijk daar ik erg verlegen ben en dat heb ik ook bj haar maar probeer me daar toch overheen te zetten.

Btw. ik val wel degelijk op vrouwen.

pi_3746854
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 21:41 schreef Reintje het volgende:
Ook een tijdje gehad, met mijn huidige vriendin We waren een soort broer en zus.
INCEST
-
pi_3748094
Op mijn werk werkt een leuk meisje waar ik nu bijna al een jaar mee uitga. Zo een paar maanden niet en dan weken achter elkaar wel.
ze vind het leuk om met jou te gaan want jij bent lief, praat goed en jij betaalt waarschijnlijk ook nog eens haar drinken

Ik kan steeds bij haar gaan staan als we uitgaan en dan gebeurd er niets. Als andere jongens erbij staan gaat ze staan flirten met die jongens maar doet niets met ze gelukkig, het blijft bij flirten.
het initiatief moet van jou komen

Wat moet ik er nu van denken?
niet nadenken, test haar, ga uit met andere vrouwen en kijk dan of ze moeite voor je gaat doen.. je kunt als je met haar uitgaat ook wat beter om je heenkijken.. vrouwen kijken eerder na je als je met een vrouw bent.. dus je kunt haar gebruiken voor je prooi

Ziet ze me als broer? Ben ik te aardig? Ze vraagt me ook geregeld uit, dus zou je zeggen dat ze me wel leuk vind.
leuk is zo standaard, leuk kan op meerdere manieren opgevat worden

[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 07-04-2002 02:48]

we are.. slaves to the rave
pi_3748107
dubbelpost
pi_3748772
Ik denk ook dat je met wachten nergens komt. Probeer eens iets anders met haar te doen dan alleen stappen, da's zo laagdrempelig.
Vraag eens of ze een keer met je uit eten wilt of naar het theater.
  zondag 7 april 2002 @ 10:53:36 #12
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_3748865
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:43 schreef Maxx-T het volgende:

[..]

Ik ben in dat jaar niet "bezig" geweest met andere vrouwen.
Dit vind ik best moeilijk daar ik erg verlegen ben en dat heb ik ook bj haar maar probeer me daar toch overheen te zetten.

Btw. ik val wel degelijk op vrouwen.

Dat je op vrouwen valt twijfel ik niet aan, dat was ook zeker niet de bedoeling van mijn post.

Probeerde meer een kant op te sturen van die "vriend/broer" achtige verhouding tussen jullie en zonder te willen generaliseren, ik (anderen misschien niet) ken een paar homoseksuele jongens die zo'n band met een vrouw hebben.
Misschien haalt zij dit er ook wel uit. Je weet nooit, je zegt immers zelf dat je geen andere meiden sinds dat jaar hebt gehad en dat ziet zij natuurlijk ook.

Just a thought, je mag het van harte tegenspreken.

(ik insinueer nu niet dat mensen die lang zonder relatie zitten, op hetzelfde geslacht vallen)

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 7 april 2002 @ 14:53:48 #13
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_3750046
Het "probleem" is dat als ik een meid tegenkom ze vaak te jong zijn. Vandaar dat ik het afgelopen jaar nog niet met een meid heb staan rommelen.
Ik vindt haar gewoon te leuk om te snel stappen te nemen en daardoor de mogelijke relatie op het spel te zetten.
  zondag 5 mei 2002 @ 05:06:39 #14
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4067788
Ze heeft inmiddels een andere liefde gevonden in de vorm van een militair , dus ik kan het wel vergeten. K.tzooi . Ik kan wel gaan janken op dit moment

Slotje?

zondag 5 mei 2002 @ 05:15:01 #15
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_4067815
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:06 schreef Maxx-T het volgende:
Ze heeft inmiddels een andere liefde gevonden in de vorm van een militair , dus ik kan het wel vergeten. K.tzooi . Ik kan wel gaan janken op dit moment

Slotje?

Comfs man.
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
  zondag 5 mei 2002 @ 05:20:01 #16
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4067825
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:15 schreef Revian het volgende:

[..]

Comfs man.

Wat bedoel je ermee?
pi_4067832
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:06 schreef Maxx-T het volgende:

Slotje?

das idd niet zo fijn, heb ik ook weleens meegemaakt, dus weet psies hoe het voelt...

maaruh je moet zo denken: geen hand vol, maar een land vol

zondag 5 mei 2002 @ 05:25:20 #18
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4067842
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:21 schreef Poogie het volgende:
das idd niet zo fijn, heb ik ook weleens meegemaakt, dus weet psies hoe het voelt...

maaruh je moet zo denken: geen hand vol, maar een land vol

Thanks Poogie maar toch he? maalt het maar in je hoofd van wat heb ik nou verkeerd gedaan:? Zelfs haar moeder vind/vond me schattig. Maarja dat mocht niet baten.
  zondag 5 mei 2002 @ 05:28:57 #19
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4067853
En het ergste is nog dat ik haar maandag op mijn werk zie waarschijnlijk , zo kom ik er nooit overheen, of toch wel?
pi_4067887
vertel haar hoe je over haar denkt en wat je van haar wil..
pi_4067910
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:40 schreef cenobite het volgende:
vertel haar hoe je over haar denkt en wat je van haar wil..
ja idd, misschien vind ze jou ook wel leuk, maar heeft ze het gevoel gekregen dat jij haar niet leuk vind, omdat je niks hebt laten merken....
en dus gewoon iemand anders heeft gezocht
pi_4067996
Verliefd? Dan stuur je iemand een dom meeltje omdat een vriend dr telefoonnr niet wilt geven en je het zelf niet zou kunnen opzoeken.

Nou ja, op hoop van zegen ...

zondag 5 mei 2002 @ 06:29:39 #23
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4068000
quote:
Op zondag 05 mei 2002 05:25 schreef Maxx-T het volgende:
Zelfs haar moeder vind/vond me schattig. Maarja dat mocht niet baten.
probeer het eens bij haar .
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zondag 5 mei 2002 @ 11:39:28 #24
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4068716
Ik heb haar al duidelijk gemaakt wat ik voor haar voel middels een kaart maar ze reageerde er niet zo erg op. Ik belde haar nog op om te vragen wat ze van de kaart vond en ze zei alleen maar dat ze het wel lief vond, verder niets. Ik had nl. geen naam eronder gezet en dan is het raden geblazen van wie de kaart zou kunnen zijn en ze wist het dus niet maar ze had de kaart aan haar vriendin laten lezen en die wist meteen dat ie van mij was. En vond het juist erg goed dat ik nog gebeld had en knap dat ik dat aandurfde maar ja ze valt op "sjonnie" die militair is.

[Dit bericht is gewijzigd door Maxx-T op 05-05-2002 11:41]

zondag 5 mei 2002 @ 11:39:47 #25
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4068720
quote:
Op zondag 05 mei 2002 06:29 schreef don_quichot het volgende:

probeer het eens bij haar .

Nee dank je.!
  zondag 5 mei 2002 @ 11:40:43 #26
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4068727
quote:
Op zondag 05 mei 2002 06:25 schreef Tranceptor het volgende:
Verliefd? Dan stuur je iemand een dom meeltje omdat een vriend dr telefoonnr niet wilt geven en je het zelf niet zou kunnen opzoeken.

Nou ja, op hoop van zegen ...

Ze heeft geen computer.
pi_4068758
hmmmmzz

je hoort het wel eens vaker:

eerst waren we heel lang bevriend
en van het een kwam het ander....

dus wacht nog ff je kans af

Als iets gejat is wil dat nog niet zeggen dat ik het heb!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')