Scheer je je normaal wel 's ochtends?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:06 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vandaag binnengekregen en qua afwerking viel het mij toch een beetje tegen. Had ook de zilveren gekregen ipv de zwarte.
Net mee geschoren en mij hals is net een slagveld. Geen sneetjes, maar de irritatiebultjes van vorige keer (met Mach4) zijn nu wel allemaal open.
Nee eigenlijk niet echt. Verschilt eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Scheer je je normaal wel 's ochtends?
Haartjes even vochtig gemaakt met heet water (op washandje)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef Stratotanker het volgende:
Welke stappen onderneem je precies voor het scheren?
Mwuah... ik vind een aftershave toch wel essentieel. Je huid voelt lekkerder aan en bovendien heb je als extra een geurtje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Stratotanker het volgende:
Aftershave is geen vereiste overigens. Een koude splash water is in de meeste gevallen genoeg. Daar kan je ook even mee testen.
40 minuten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Wii-Style het volgende:
Ik overweeg om weer elke dag te scheren i.p.v. om de twee dagen. Het is niet comfortabel meer zo. Maar ik doe dus 40 minuten over scheren, 30 minuten als ik vlug ben.
[..]
Mwuah... ik vind een aftershave toch wel essentieel. Je huid voelt lekkerder aan en bovendien heb je als extra een geurtje.
Waarom eindig je jouw zin met "..."? Je denkt soms dat ik gek ben zeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
40 minuten?Ik ben er hooguit 10 minuten mee bezig...
ik heb een dik 60 jaar oude gilette, ben ik dan een noob of gewoon old-school?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Wii-Style het volgende:
Afwerking is juist uitstekend van Merkur. Ik zou aan noobs alleen Gillette aanraden, eigenlijk.
Nog een Super Speed gebruiker?quote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik heb een dik 60 jaar oude gilette, ben ik dan een noob of gewoon old-school?
Met noob bedoelde ik: nieuwkomer. Old-school? Tja, Gillette lijkt gewoon de beste te zijn. Voor de liefhebbers is Gillette uitstekende, en ook voor de noobs.quote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik heb een dik 60 jaar oude gilette, ben ik dan een noob of gewoon old-school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |