quote:Waarom zijn de Feather mesjes niet zo geschikt/comfortabel in een Super Speed volgens jou ??
Derby.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik heb een kennismakingspakket mesjes besteld bij Total shave
Met 10 Supermax scheermesjes
5 Sharp scheermesjes
5 7 a.m scheermesjes
10 Feather scheermesjes
5 Derby scheermesje
Welke vinden jullie het fijnst ?
Feather is voor mij niet zo lekker als Derby. Waarom dat is weet ik niet. Je moet nooit vergeten dat als een mesje niet goed is, dat het misschien door je krabber komt, en het niet per se het mesje is. Ik heb wel eens gelezen dat voor iemand Feather te oncomfortabel was, behalve in een Gillette New. En had hij dus een uitstekende combinatie gevonden, Feather / Gillette New.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:10 schreef Tulpenboy het volgende:
Wii-Style zegt:
Maar toch is het niet comfortabel (in een Super Speed)...
[..]
Het is natuurlijk erg variabel, sommige mensen gaan nog even door met 1 mesje terwij andere allang een nieuw mesje heeft genomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef W1ZZ het volgende:
Drie dagen? Stevige baardgroei? Ik doe zo'n zeven keer met mijn Merkur mesjes en ik heb een redelijke baardgroei (moet me wel elke dag scheren om glad te zijn voor m'n werk).
Dat heeft totaal geen nut.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Erasmo het volgende:
Ik gebruik verschillende mesjes en vervang ze om de 4 scheerbeurten, wat ik wel doe is na 2 keer scheren het mesje omdraaien.
Inderdaad, en als je het echt eng vindt gewoon de eerste paar keer alleen je wangen ermee scheren en dan steeds een beetje uitbreiden.. Ik vind met een straight het gedeelte rond het strottehoofd het moeilijkst. Gek genoeg vind ik sommige delen die ik met een krabber lastig vind (links en rechts van de kin en tussen de kin en onderlip) veel makkelijker met een straight.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
Misschien moet ik het maar gewoon eens doen in plaats van er over te mijmeren.
Zijn dat die gillete mesjes? Ik had echt geen idee waar dat voor stondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef Erasmo het volgende:
Dat weet ik, maar op de ene kant staat 1&2 en op de andere 3&4, zo weet ik of ik mijn mesje moet vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |