Ik gebruik deze mesjes i.c.m. de Merkur 38C en ben super tevreden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:24 schreef XCII het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen van wat voor kwaliteit lord wilkonsin platinum scheermesjes zijn? (Dus de tweezijdige safety blades)
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef XCII het volgende:
@Merkur - Ik heb ze vandaag binnengekregen, voelt idd heel goed, bedankt ;-)
Ik heb gelezen dat het niet eens waard is. Maar je baard moet inderdaad nat zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef Erasmo het volgende:
Hoe gebruik ik de Preshave van Proraso? Het staat er alleen in het Italiaans op
Dat staat verplicht op alle cosmeticaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het niet eens waard is. Maar je baard moet inderdaad nat zijn.
Gelukkig gaat het heel, HEEL erg lang mee. Volgens mij gaat het jaren lang mee, maar na opening moet je het na 12 maanden weggooien. Dat staat erop (zo'n logo van een open potje waar '12' op staat).
Ik heb zo'n potje sinds januari geloof ik en het is nog steeds iets van 90% vol of zo.
Ze zijn redelijk goed maar echt scherp zijn ze niet. Asboluut minder scherp dan Feather and ik denk ook minder scherp dan Derby. Of het nu goed is of niet weet ik niet, ondanks dat ik het nu al een paar keer geprobeerd heb. Ze zijn ieder geval totaal niet scherp. Als je dus een tijdje niet heb gescheerd moet je Personna Red absoluut niet gebruiken, IMO. (Totaal niet geschikt voor lange baarden, was zeer pijnlijk.)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:19 schreef Wii-Style het volgende:
Ik probeer dus Personna Red mesjes te scoren maar ik kan ze amper vinden.
Edit: Heb er 100 gekocht.Oh wee als ze niet goed zijn.
Ik laat het altijd even intrekken en haal het daarna weer met warm water eraf waarna ik scheermschuim opbreng.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:21 schreef W1ZZ het volgende:
Gewoon je baardharen natmaken en een beetje inmasseren. Vervolgens je scheercrème eroverheen borstelen.
Die Pl8 is een iets grotere kwast. Voor de rest is gek genoeg de Vulfix volgens mij met betere dassenharen gemaakt dan die pl8..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Tulpenboy het volgende:
thx.
Nu zie ik 2 soort gelijke scheerkwasten. M.u.v. de prijs wat voor verschil is er?
Vulfix Das Kwast-Super Badger No.375
Polo PL8 Best Shaving Brush
Hoe groot zijn jouw halen? Als je met het volgen van je hals niet goed je contouren kan volgen moet je kleinere halen doen om een bloedbad te voorkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef mirved het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden een merkur krabber gebruikt met Feather mesjes. Doe eerst met een warme handdoek het gezicht op warmen + pre shave van proraso dan proraso scheerzeep met warme kwast opbrengen. Allemaal vrij goed lijkt me. Maar ik blijf me dus steeds snijden. Vooral in de hals en bij de snor. Rest van het gezicht is wel altijd mooi glad. Alleen die 2 streken krijg ik nooit goed of ik haal mezelf helemaal open. Iemand tips? ik zit zelf te denken om andere mesjes uit te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |