Sinds hij al bijna vol was en ik dan een linkje kon plaatsenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef W1ZZ het volgende:
Hela, sinds wanneer praten we in een nieuw topic verder als t oude nog niet eens vol is?
Heb ik ook een keer gehad daar. 2e keer was tie wel beter maar nog niet super. Nu is het wel zo dat je met een straight (zeker als het geen shavete is) korte stukje moet doen de eerste keer, kleine haaltjes zeg maar, niet gelijk je hele wang over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef W1ZZ het volgende:
Nou, dat goed geslepen viel dus tegen. Vandaag binnengekregen en het scheerde voor geen meter. Na twee passes was er nog nauwelijks wat af, voelde alsof ik me met een keukenmes aan t scheren was. Dus toen heb ik 't karwei maar met m'n DE afgemaakt en de straight gaat retour winkel om echt goed geslepen te worden.
een duitser die waarschijnlijk z'n hele leven het al doetquote:een echt scherp mes zou toch met één haal door m'n baard moeten kunnen zoals bij dat filmpje van die duitser
Ik zou het niet zo snel proberen als ik jou was.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:17 schreef W1ZZ het volgende:
zou toch met één haal door m'n baard moeten kunnen zoals bij dat filmpje van die duitser!
Sure, maar ik heb het natuurlijk niet over of ik mezelf ga snijden of niet maar over of een goed scherp mes in één keer door die haren heen zou moeten glijden. Dat kan m'n DE ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef Conekiller het volgende:
[..]
een duitser die waarschijnlijk z'n hele leven het al doetErvaring helpt
Wat voor mesje gebruik je eigenlijk? Een gilette achtig ding? Want van die "multiple blade" mesjes daar willen mensen ook wel eens wat extra irritatie van krijgen. Verder ben ik het met Conekiller eens dat je aandacht moet besteden aan je voorbereiding.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef TripleZ het volgende:
Ik scheer al tijden met een mesje, maar ik heb eigenlijk altijd last erna. Ik heb nogal een gevoelig huidje in mijn neken daardoor krijg ik altijd van die bultjes/puistjes met ingegroeide haren. Hebben meer mensen hier last van en zo ja wat doen jullie daartegen?
Mensen die last hebben van ingegroeide haren zouden dus absoluut geen gilette of ander scheermesje moeten gebruiken met meerdere mesjes. Die veroorzaken dit juist door dat het eerst mesje de haartjes probeert te "liften".quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef TripleZ het volgende:
Ik scheer al tijden met een mesje, maar ik heb eigenlijk altijd last erna. Ik heb nogal een gevoelig huidje in mijn neken daardoor krijg ik altijd van die bultjes/puistjes met ingegroeide haren. Hebben meer mensen hier last van en zo ja wat doen jullie daartegen?
En als je hem dubbel vouwt?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:TOBS wil ik wel gebruiken. Ik heb te weinig crèmes en aftershave's... het is niet leuk als je weinig variatie hebt.
Overigens ben ik nog steeds niet blij met mijn doek die ik gebruik voor m'n voorbereiding. Het is niet dik genoeg dus koelt het te snel af.
Doe ik al. Ik heb dus een grotere doek die ik twee keer kan dubbelvouwen. Maar dan is het te groot en moeilijk te wassen (doe ik altijd even vlug met de hand on de kraan). De doek die ik nu gebruik is gewoon te dun.quote:
Misschien dat de Hema oid wel een dikke doek daarvoor heeftquote:Op donderdag 2 april 2009 18:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doe ik al. Ik heb dus een grotere doek die ik twee keer kan dubbelvouwen. Maar dan is het te groot en moeilijk te wassen (doe ik altijd even vlug met de hand on de kraan). De doek die ik nu gebruik is gewoon te dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |