Weet je wat ook ergelijk is? Mensen die sowieso schrijven als zoiezo.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef Snever het volgende:
Het is zoiezo ergelijk als mensen langzamer gaan rijden als toegestaan is.
Stoppen aan het begin van de oprit (voor de vrachtwagen), als de vrachtwagen weg is => optrekkenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Hardrebel het volgende:
Soms kan het niet anders. Als de oprit erg kort is of als er een vrachtwagen voor je rijd?
Dat kan niet altijd hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Stoppen aan het begin van de oprit (voor de vrachtwagen), als de vrachtwagen weg is => optrekken
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd hoor.
Trouwens, als ik op de snelweg zit en ik rij langs een invoegstrook, dan ga ik meestal even links rijden, zodat men makkelijker kan invoegen. Vooral als er veel auto's zijn die in moeten voegen natuurlijk, als het er eentje is dan hoeft het niet per se.
Jij rijd altijd te hard.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef Snever het volgende:
Het is zoiezo ergelijk als mensen langzamer gaan rijden als toegestaan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef NJ het volgende:
Gewoon in je Hummer met 140 er overheen denderen.
Groot licht en dicht achterblijven is standaard bij mij. Maar toeterenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Battlefan het volgende:
Toeteren, groot licht en dicht er achter blijvenOf natuurlijk
[..]
Dus volgende keer duidelijk laten merken dat het niet kan wat ze aan het doen zijn.quote:Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Er is geen wettelijke minimum snelheid die gereden moet worden op de snelweg.
Wel kan er tegen langzaam verkeer opgetreden worden als zij gevaar of hinder veroorzaken door art. 5 WvW.
Die hele wetgeving in Nederland is ook kut.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Dus volgende keer duidelijk laten merken dat het niet kan wat ze aan het doen zijn.
Dan stap ik gewoon op de rem;) dat zal ze leren! En mn auto total loss maar dat maakt niet uit degene die achterop reed moest toch betalen.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Groot licht en dicht achterblijven is standaard bij mij. Maar toeteren
AUB wel even goed spiegelen voordat je je auto zomaar naar links kwakt. Vaak genoeg gehad met van die zondagrijders die em met 90 km/h ff naar links gooien zonder te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Trouwens, als ik op de snelweg zit en ik rij langs een invoegstrook, dan ga ik meestal even links rijden, zodat men makkelijker kan invoegen. Vooral als er veel auto's zijn die in moeten voegen natuurlijk, als het er eentje is dan hoeft het niet per se.
Hangt er vanaf. Als jij aantoonbaar een verkeersonveilige situatie hebt gecreeerd, wordt het wellicht 50/50, maar ben jij iig je rijbewijs voorlopig kwijt (artikel 5 + veroorzaken ongeval)quote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dan stap ik gewoon op de rem;) dat zal ze leren! En mn auto total loss maar dat maakt niet uit degene die achterop reed moest toch betalen.
Ik vind dat men op de rechterbaan niks te zoeken heeft, behalve als degene de volgende afrit moet hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ik vind dat men niets op de linkerbaan te zoeken heeft, tenzij er 120 / harder dan 120 gereden wordt EN er mensen die minder hard rijden op de rechterbaan rijden. Anders gewoon opbokken van mijn baan :Rquote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik vind dat men op de rechterbaan niks te zoeken heeft, behalve als degene de volgende afrit moet hebben.
En idd, Gewoon de linkerbaan pakken als er auto's in moeten voegen. Scheelt hun gezeik, en jezelf ook
Onnodig hard remmen valt geloof ik ook onder art. 5.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dan stap ik gewoon op de rem;) dat zal ze leren! En mn auto total loss maar dat maakt niet uit degene die achterop reed moest toch betalen.
Dat is niet altijd zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mij ging het meer om het invoegen e.d.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik vind dat men niets op de linkerbaan te zoeken heeft, tenzij er 120 / harder dan 120 gereden wordt EN er mensen die minder hard rijden op de rechterbaan rijden. Anders gewoon opbokken van mijn baan :R
Ook bij het invoegen moeten de traagjes rechts blijven. Gewoon afstand houden op de derde baan, dan kan de prutser die invoegt er goed tussen. Niet naar links komen als je < 120 kmh rijdt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mij ging het meer om het invoegen e.d.
Dat wat jij zegt is vanzelfsprekend toch
wat hij zegt is meestal ook mijn oplossingquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef deepart het volgende:
Ook weleens meegemaakt ja, dat ze met 60km/u voor je rijden en in willen gaan voegen op een snelweg waar je 120km/u mag. Ben er al een keer over de vluchtstrook voorbij gereden en mooi doorgegast en met een nette 120km/u ingevoegd.
Jij ook opbokken, gevaar op de weg -> permban op de snelwegquote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef ukga het volgende:
[..]
wat hij zegt is meestal ook mijn oplossing
rechts inhalen over de vluchtstrook
liefst ff flink snijden.
opbokken....waar woon jij echtquote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Jij ook opbokken, gevaar op de weg -> permban op de snelweg
Als een ander in de sloot springt, doe jij dat ook? Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden, als jij mensen wilt snijden, moet je of chirurg worden of je rijbewijs inleveren.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:10 schreef ukga het volgende:
[..]
opbokken....waar woon jij echt![]()
boeie, meot je maar met fatsoenlijke snelheid gaan invoegen.
Gewoon alles ontkennen.. Doen alsof je dom bent. Het is niet te bewijzen namelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo.
Ook al staat het in de wet, als jij vol in de remmen gaat op een lege snelweg en maar 1 auto achter je en je veroorzaakt een ongeluk, zegt ome agent alsnog dat het jouw schuld is.
We werden een keer van rechts ingehaald en die stumpert ging voor ons hard op zijn remmen.
Wisten wij veel wat er gebeurde, voor we het wisten botsten we achterop.
Wie de schuldige was? Die opa die ons van rechts inhaalde. Wij kregen alles vergoed.
Je bedoelt dus; als mensen invoegen met 60 dat ik NIET meot gaan invoegen met 60? dat klopt ik doe dat niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als een ander in de sloot springt, doe jij dat ook? Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden, als jij mensen wilt snijden, moet je of chirurg worden of je rijbewijs inleveren.
Lever dan je rijbewijs in en ga fietsen ofzo.. Andere mensen in gevaar brengenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Je bedoelt dus; als mensen invoegen met 60 dat ik NIET meot gaan invoegen met 60? dat klopt ik doe dat niet.
of ik blijf lekker snijden als ik wil. hoef ik neit eens chirurg te worden.
die opa snapt niet waarom iedereen zo hard moet rijden, want immers; met 60 km per uur kom je ook wel op je bestemming en bespaar je ook nog benzinequote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Snever het volgende:
Ik ben altijd benieuwd als ik zo'n opa zie rijden met 10 auto's vast achter hem of die niet gaat denken van: hey, misschien rijd ik te langzaam![]()
NEE HOOR. Gewoon niet kijken in je spiegels en stug door blijven rijden. Opknopen en kapot maken!
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:11 schreef ukga het volgende:
[..]
die opa snapt niet waarom iedereen zo hard moet rijden, want immers; met 60 km per uur kom je ook wel op je bestemming en bespaar je ook nog benzine
Monstertruckquote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef NJ het volgende:
Gewoon in je Hummer met 140 er overheen denderen.
Denk je nou echt dat die op de snelweg magquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef Snever het volgende:
En over 2 jaar komt die nieuwe auto NANO hier op de markt die max 70 km per uur kan voor 1500 euro. Ik houd me hart vast
Nee jij met de luchtweerstand van een Bijlmerflatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Was het Turquaz met zijn 50 pk? oh wacht...53 met luchtfilter.
Of je edit je post even. Of ben je in de war omdat Ajax weer geen kampioen wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:51 schreef fathank het volgende:
Of heb je dikke downforce door die strijkplank achterop?
Als je over voetbal wil praten is daar een apart subforum voor. En als ik 2 posts kort achter elkaar wil zetten doe ik dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je edit je post even. Of ben je in de war omdat Ajax weer geen kampioen wordt?
.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je over voetbal wil praten is daar een apart subforum voor. En als ik 2 posts kort achter elkaar wil zetten doe ik dat.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
Een voordeel met al dat plastic op je auto. Je blijft in ieder geval drijven als je te water raakt.
"Oh, mag je met deze auto niet op de snelweg? Ik dacht van wel?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die op de snelweg mag
Past jouw auto prima tussen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
.
Als je over mijn auto wilt praten doe je dat in het daarvoor bestemde topic. Dit gaat over sloom invoegende auto's
Test en post wat pics. Is iedereen weer gelukkig.quote:
Ik denk dat de overheid wel zo slim genoeg is om in te zien dat een verschil van 70 en 120 iets te groot is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Oh, mag je met deze auto niet op de snelweg? Ik dacht van wel?!"
Een voertuig moet minimaal 60 km/h kunnen om op de snelweg te mogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat de overheid wel zo slim genoeg is om in te zien dat een verschil van 70 en 120 iets te groot is.
Gelukkig niet.quote:
Ga je nou ook duimzuigend in een hoekje zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Een voertuig moet minimaal 60 km/h kunnen om op de snelweg te mogen.
[..]
Gelukkig niet.
Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je nou ook duimzuigend in een hoekje zitten?
110km/h toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef Snever het volgende:
En over 2 jaar komt die nieuwe auto NANO hier op de markt die max 70 km per uur kan voor 1500 euro. Ik houd me hart vast
Want?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je nou ook duimzuigend in een hoekje zitten?
Sterkquote:
quote:
uberhaupt op de openbare wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die op de snelweg mag
Die wet is allang aangepast, toen er iemand die een ongeluk veroorzaakte deze weet aanhaalde: dat ie niet kon remmen voor de file omdat ie dan minder dan 60 kmh zou rijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef HowardStern het volgende:
Mits die Nano goedgekeurd wordt om in Nederland (/Europa) verkocht te worden lijkt het mij dat deze wagen op de snelweg mag, tenzij er een wet aangepast wordt. Je mag namelijk alleen op de autosnelweg als je een voertuig bestuurt dat minimaal 60km/h mag en kan rijden.
Aangezien dat de Nano 60km/h kan rijden, zou er een wet moeten komen dat de Nano niet harder mag dan 60km/h. En dan ben je weer 'terug bij af', want dan is het bijna een brommobiel in plaats van een auto xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |