Weet je wat ook ergelijk is? Mensen die sowieso schrijven als zoiezo.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef Snever het volgende:
Het is zoiezo ergelijk als mensen langzamer gaan rijden als toegestaan is.
Stoppen aan het begin van de oprit (voor de vrachtwagen), als de vrachtwagen weg is => optrekkenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Hardrebel het volgende:
Soms kan het niet anders. Als de oprit erg kort is of als er een vrachtwagen voor je rijd?
Dat kan niet altijd hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Stoppen aan het begin van de oprit (voor de vrachtwagen), als de vrachtwagen weg is => optrekken
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd hoor.
Trouwens, als ik op de snelweg zit en ik rij langs een invoegstrook, dan ga ik meestal even links rijden, zodat men makkelijker kan invoegen. Vooral als er veel auto's zijn die in moeten voegen natuurlijk, als het er eentje is dan hoeft het niet per se.
Jij rijd altijd te hard.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef Snever het volgende:
Het is zoiezo ergelijk als mensen langzamer gaan rijden als toegestaan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef NJ het volgende:
Gewoon in je Hummer met 140 er overheen denderen.
Groot licht en dicht achterblijven is standaard bij mij. Maar toeterenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Battlefan het volgende:
Toeteren, groot licht en dicht er achter blijvenOf natuurlijk
[..]
Dus volgende keer duidelijk laten merken dat het niet kan wat ze aan het doen zijn.quote:Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Er is geen wettelijke minimum snelheid die gereden moet worden op de snelweg.
Wel kan er tegen langzaam verkeer opgetreden worden als zij gevaar of hinder veroorzaken door art. 5 WvW.
Die hele wetgeving in Nederland is ook kut.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Dus volgende keer duidelijk laten merken dat het niet kan wat ze aan het doen zijn.
Dan stap ik gewoon op de rem;) dat zal ze leren! En mn auto total loss maar dat maakt niet uit degene die achterop reed moest toch betalen.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Groot licht en dicht achterblijven is standaard bij mij. Maar toeteren
AUB wel even goed spiegelen voordat je je auto zomaar naar links kwakt. Vaak genoeg gehad met van die zondagrijders die em met 90 km/h ff naar links gooien zonder te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd hoor.
Trouwens, als ik op de snelweg zit en ik rij langs een invoegstrook, dan ga ik meestal even links rijden, zodat men makkelijker kan invoegen. Vooral als er veel auto's zijn die in moeten voegen natuurlijk, als het er eentje is dan hoeft het niet per se.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |