Natuurlijk wel! Users mogen stemmen dus bepalen zij de winnaar, omdat crew daarop geen invloed kan hebben mogen ze ook gewoon mee doenquote:
Oh! Vorig jaar niet toch? Dacht dat het nog zo gingquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Users mogen stemmen dus bepalen zij de winnaar, omdat crew daarop geen invloed kan hebben mogen ze ook gewoon mee doen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Vorig jaar niet toch? Dacht dat het nog zo ging
Nou, eens even kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken dan
Oke, ongelukkig geformuleerd dan, maar waarop worden die produkten dan wel getest als het niet op dieren is? Niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]
pfff jeumig zeg![]()
Het gaat gewoon om een review, deze producten zijn al jaren op de markt en worden ook gebruikt op shows en dergelijke, wij zijn gewoon hartstikke benieuwd wat onze users van deze producten vinden.
We gaan hier heus geen dierproef project opzetten hoor
Ik vergelijk het met die reclame tests die ze vroeger hadden. Een tafel met drie doekjes, waaronder merk A, B en C. En dan mocht Den Conschument kiezen welke het beste was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oke, ongelukkig geformuleerd dan, maar waarop worden die produkten dan wel getest als het niet op dieren is? Niet?
Weet ik, tandplak wordt regelmatig verwijderd. Voer wisselen kan niet, mevrouw is nierpatiënt en ik heb haar na veel gedoe eindelijk op een merk zachtvoer staan wat ze graag eet. Harde brokjes of een ander merk eet ze helaas niet. Ik zou graag afwisselen en brokjes aan haar dieet toevoegen maar kan de brokjes moeilijk in haar bek gaan douwen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Als dieren uit hun bek stinken los je dat niet op door een geurtje, dan zou je eens ander voer en / of een gebitssanering moeten overwegen
Nee, ik snap wel dat deze 'test' gewoon marketing kletskoek is, maar ik vroeg me af of die produkten dan uberhaupt ooit getest worden? Voor menselijke cosmetica wordt wat afgetest om te zien of het irriteert, gekke bijverschijnselen heeft etc. Waarop wordt dit spul dan getest als het niet op proefdieren is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met die reclame tests die ze vroeger hadden. Een tafel met drie doekjes, waaronder merk A, B en C. En dan mocht Den Conschument kiezen welke het beste was.
Nu is het dan maar één merk en wordt het woord 'test' iets losser gebruikt.
Jij probeert vast ook wel eens verschillende (douche)produkten voor jezelf uit om te kijken welke het beste resultaat geeft en het fijnste ruikt? Da's ook testen. Niet te zwaar tillen aan dat een woordje.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:Nou, ik test wel alle Lush altijd op mn honden en Lush gaat er zo prat op dat ze testdiervrij zijn.
Dát is pas zielig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Overigens pestte ik mijn katten soms door een druppeltje visolie in hun nek te gooien. Arme beesten waren uren bezig om zichzelf weer schoon te likken. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet wanhopig proberen zichzelf weer te reinigen als ze met parfummetjes behandeld worden.
Ja stop jij daar maar mee, al die nieuwe mensen stemmen niet op mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is pas zielig!![]()
Waar kunnen we nog meer stemmers ronselen?
Ik heb F&F SC en de Slank reeks al gehad. En met resultaat mag ik wel zeggen
Oh sorry!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja stop jij daar maar mee, al die nieuwe mensen stemmen niet op mij
ach zo erg vind ik het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Das de moeite van mijn stem veranderen ook niet echt meer waard, hmm
Heb je wat nodig of zoquote:
Daarom douche ik Charlie ook altijd in de badkamer die ik niet gebruikquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach zo erg vind ik het nou ook weer niet![]()
als ik haar was dan zitten de hondenharen zelfs op het plafond van de badkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |