Je kunt ook bij een garage eerst na laten kijken wat de reparatie zou moeten gaan kosten.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef 1976hopeloos het volgende:
Uiteraard moet ik er dan ook mee naar de garage, maar ik wil graag weten voordat ik dat doe of iemand enig idee heeft wat het zou kunnen zijn en wat de kosten zijn die daarmee samenhangen, zodat ik kan bepalen of ik dat nog de moeite waard vind.........
check je oliepeil ook eens...quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef Herr.Flick het volgende:
Lijkt er op dat 1 cilinder af en toe niet mee loopt, dit kan van alles zijn, van een kapotte bougie tot de koppakking aan toe.
Heb je ook waterverbruik??
én vaak zwart koelwaterquote:Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
check je oliepeil ook eens...
lekke koppakking = veel olie verbruik..
Cilinder die, om de één of andere reden, niet meelooptquote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef 1976hopeloos het volgende:
Bedankt voor de reacties! Heb de auto vandaag bij mijn vader neer gezet. Die heeft vroeger zelf in een Ford garage gewerkt en gaat er eerst eens naar kijken. Vergeet er trouwens bij te vermelden dat mijn benzinverbruik ook ineens een stuk hoger ligt.....
nou ik weet het ook niet precies, ben maar een simpele kantoor medewerker ;-)quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef 1976hopeloos het volgende:
Maar ik heb geen problemen met mijn olieverbruik en zwart koelwater of meer verbruik van mijn koelvloeistof. Of hoeft dit niet perse samen te hangen met een lekke koppakking?
Hoezo MEER verbruik?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef 1976hopeloos het volgende:
Maar ik heb geen problemen met mijn olieverbruik en zwart koelwater of meer verbruik van mijn koelvloeistof. Of hoeft dit niet perse samen te hangen met een lekke koppakking?
Hoi IanD, welkom op Fok. Net als jij heeft 1976hopeloos speciaal een account aangemaakt om de vraag te stellen. Zij is daarna niet meer terug geweest en het topic is al 2 jaar oud. Weinig kans dat zij nog antwoord geeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef IanD het volgende:
Hoi Hopeloos
Via Google kom ik hier terecht...ff een account aangemaakt....
Het probleem dat jij hier beschrijft herken ik. De matiz van mijn vrouw vertoont dezelfde "problemen".
Mijn vraag is: Ben je er nog achter gekomen wat er aan de hand was?
Bedankt!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |