Dat hij geen techniek heeft is ook een leugen, hij heeft een uitstekende techniek. Dat hij geen mannetje voorbij kan komt meer door zijn gebrek aan explosiviteit dan door zijn zogenaamd slechte techniek.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als diepe spits van een topclub heb je inderdaad niet meer nodig. Als je in een laffe counterploeg zou spelen zou je wel een probleem hebben.
Noem mij dan maar een aantal voorbeelden van situaties waarin hij zijn "fantastische" techniek laat zien.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat hij geen techniek heeft is ook een leugen, hij heeft een uitstekende techniek. Dat hij geen mannetje voorbij kan komt meer door zijn gebrek aan explosiviteit dan door zijn zogenaamd slechte techniek.
De bal aanname bij zijn goal tegen Bilbao als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Noem mij dan maar een aantal voorbeelden van situaties waarin hij zijn "fantastische" techniek laat zien.
Misschien moet je gewoon eens wat beelden op youtube bekijken. Bicyclemovie enzovoort. Huntelaar gewoon een goede basistechniek, een meer dan goede aanname en traptechniek.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Noem mij dan maar een aantal voorbeelden van situaties waarin hij zijn "fantastische" techniek laat zien.
Da's een indrukwekkend gemiddelde.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
13 doelpunten in 21 wedstrijden.
El Cazador toch ?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat is zijn bijnaam in Spanje ook alweer?
Supercazador inmiddels.quote:
Daar heeft het nog nooit aan gelegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef BoNi het volgende:
Huntelaar laat in deze twee wedstrijden goed zien dat hij in Nederland was uitgeleerd en dat hij in korte tijd veel heeft geleerd in Spanje!
Aan onze voorhoede zal het niet liggen in 2010...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |