Waarom niet? Misschien moet je vaker komen het is soms best gezellig hier.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Je hebt dus niks met carnaval. Maar brabant is zoveel meer dan alleen dat.
waarom zou dat gebeuren dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.
Euh ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben je nou een echte single of niet..
Goede vraag.quote:
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Oude koeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]Alsof wij daar mee zouden zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
For great justice!
Guus Meeuwisquote:Op zondag 22 maart 2009 22:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?
* Cuegirllie is het eens met Qquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
Omdat we te veel slowchatten en te weinig over het single zijn posten.Ik heb er inderdaad slapeloze nachten van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
en ik ben het daar weer mee eens en zoquote:
Wat een chauvinisme hierquote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Maar serieus. Gezelligheid, geborgenheid, warmte. Het is gemoedelijk hier, en in Limburg ook trouwens.
Twee betekenissen:quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Echte single. Wat is dat dan?
Het probleem is gewoon dat de R&P SC zo kliekerig is dat er een SC naast moet zijn voor andere mensen. De mods zouden daar eens iets aan moeten doenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof wij daar mee zouden zitten.. Maar ik zie het de verkeerde kant uit gaan met deze reeks de laatste tijd, ik heb al heel wat reeksen overleefd in mijn negen jaar op FOK! en ik zie bepaalde trends hier ook terugkomen.
ow dat kan ik echt niet lezenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
Veel slowchate hier idd.
Heb net Muggepuut uit van Brusselmans, vanminddag aan begonnen
Een hoop gezever maar toch heeft het wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |