abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67931720
Fijn dat jullie eruit zijn Duchess
ik zou denk ik een lijstje maken van mogelijke locaties en daarbij de voor- en tegens afgaan. En daarbij uiteraard meenemen wat je zelf belangrijk vindt. Je bevalt eind Augustus toch? Misschien is een locatie fijn waarbij je eventueel naar buiten kunt? En wat ga je doen met de baby, hou je die de hele tijd bij je of leg je die ergens in een soort wiegje? Dat idee.
Oh en iets van entertainment misschien voor de kindjes van ouders die naar jullie feest komen?

Das even wat er zo snel in me opkomt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:07:48 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67934127
Fijn dat jullie eruit zijn DuchessX! Succes met de voorbereidingen.
pi_67934319
Voor de kinderen willen we idd een speelhoekje oid inrichten
Het feest op zich duurt niet langer dan 3 uur en ik denk dat we ons kindje gewoon bij ons houden (in een reiswieg ofzo). Iedereen kan het dan zien, maar het is zeker niet onze bedoeling dat iedereen het eruitpakt

Het kraamfeest houdt overigens niet in dat niemand voordien kan langskomen bij ons thuis, de meest dierbare mensen komen toch wel al eerder

We hebben al een mooie locatie op het oog en bij een aantal van de zalen is ook een overdekt terras. De zalen zijn verschillend van grootte, ik heb geen idee hoe groot een zaal voor zo'n 70-100 mensen moet zijn? Ik heb het management wel al benaderd met een aantal vragen, zij zullen ons wel weer verder kunnen helpen
#geen
pi_67934377
Super goed idee om te doen. Wij hebben het bij ouders thuis gedaan. Lekker veel ruimte en je kan daarna rustig naar huis en dan is alles weer rustig, netjes, schoon en je kan vol de aandacht naar de kids dirigeren..
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:22:36 #55
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67934579
100 personen op kraamvistie? Mijn hemel , ik ken niet eens 100 mensen persoonlijk goed
pi_67934712
Er komt al zoveel op je af bij een eerste kindje, alles is nieuw, we willen ons zoveel morgelijk richten op het kindje, het 'leren kennen', aan de veranderingen wennen en we willen dat toch in zoveel mogelijk rust doen. Als er elke dag familie en vrienden op de stoep staan denk ik dat ik helemaal gek word, Juup© ook. Sowieso heeft Juup© (zoals de meesten wel weten) vanwege zijn ASS wat meer moeite met veranderingen en veel drukte, hij heeft veel ruimte nodig om te wennen en dingen te verwerken, dus lijkt ons een kraamfeest voor ons de meest passende oplossing. Is natuurlijk ook gigantisch druk, maar dan heb je wel veel mensen in een keer kunnen bereiken. Andere bezoekjes plannen we in, om de dag ofzo. Maar iig geen zoete inval thuis.
#geen
pi_67934763
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef N.icka het volgende:
100 personen op kraamvistie? Mijn hemel , ik ken niet eens 100 mensen persoonlijk goed
Wij schrokken er zelf ook van En dan hebben we niet eens hele families en álle kennissen meegeteld
#geen
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:30:58 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67934876
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wij schrokken er zelf ook van En dan hebben we niet eens hele families en álle kennissen meegeteld
Ik wens je nu al veel sterkte
pi_67934935
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik wens je nu al veel sterkte
Snap je nu mijn keuze voor een kraamfeest...!
#geen
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:01:21 #60
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67935723
Jawel , ik zou er alleen niet voor kiezen . Mijn ouders en zus en zijn ouders en broers en zussen , 2 goede vriendinnen en zijn vrienden mogen komen op kraamvisite . De rest ,ooms ,tantes , buren kennissen zien de baby later wel eens..

Best wel aso van mij maar zo zij het
pi_67935811
Hoezo aso? Vind ik niet hoor, iedereen is vrij om zijn/haar eigen keuzes te maken toch. Gewoon doen waar je je het lekkerst bij voelt, wat het best bij je past. En wat een ander daarvan vind...
#geen
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:06:39 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67935870
Maar goed , ik ben niet zwanger ,jij wel

Succes met de zwangerschap en geboorte
pi_67936044
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef N.icka het volgende:
Maar goed , ik ben niet zwanger ,jij wel

Succes met de zwangerschap en geboorte
Komt helemaal goed
#geen
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 11:41:32 #64
5428 crew  miss_sly
pi_67971719
Fijn dat jullie eruit zijn, Duchess. Kan me jullie keuze ook wel voorstellen, moet ik zeggen, hoewel ik zelf meer denk zoals N.icka

Als suggestie voor een mogelijke locatie (jullie wonen in Eindhoven, toch?) zou je kunnen kijken bij Cocdy (
www.cocody.nl ) in Geldrop. Daar zit nameiljk ook al een speelkelder (met luchtkussen) bij, het ligt erg mooi en er zit een buitenspeeltuintje en een mooi terras bij. Mijn broertje heeft daar zijn trouwdag gevierd en wij gaan er wel eens eten met mijn zusje en de kinderen. Echt heel relaxt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')