Aha, succes ermee iig!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:29 schreef Klonk het volgende:
ik wil van mijn vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten mijn echte werk gaan maken
Gehandicapt ben je 12quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
29 februari jarig zijn kan niet in 1971quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:30 schreef Klonk het volgende:
krijg nu net een mailtje terug dat mijn ouders een handtekening moeten zetten omdat ik volgens het formulier minderjarig ben, ga ik kijken bij dat formulier, staat toch echt dat ik van 1971 ben
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
29 februari jarig zijn kan niet in 1971
Vreemd!
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een zomerkindje, een laat zomerkindje, ik ben jarig op 15 september, dus tja op je verjaardag kun je moeilijk het bezoek laten wachten dus besloot ik toen maar naar buiten te komen
weet ik, maar ik wou erg graag jarig zijn op 15 september, dan was ik tenminste als enige jarig in mijjn familiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst als je niet naar buiten kwam was je ook niet jarig!!!!!
Hij is toch minder jarigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar staat dat ? ik zie 15/09 in zijn profiel staan
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tering, scherp zo vroeg op de morgen, ik snap hem nu pas
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delenquote:
Bijna afgelopen, nog een uurtje wachten op het vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey indahnesia.com hoe is je reis?
alleen als je de uitkomst vermenigvuldigd met eerste paasdagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hij is even veel jarig als eerst alleen mag je vanwege zijn opleiding zijn jaren door 4 delen
Klonk ook mee eens![]()
Geen gebrek aan gehad in de afgelopen 16 dagen inderdaad. En het goeie is, dat het maar met 1 persoon was.. ooh, wat ben ik toch trouwquote:
wrijf het nog ff in jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Verder was het strand lekker rustig, het zwembad op temperatuur, het bier koud en het eten erg goed. Nog even voor de volledigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |