Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzettenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef Vork het volgende:
Nou handig. Hebben we net een nieuwe bassist, is ie ziek.
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steek vinger op* Ikke weet het! Ikke weet het!!
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Corydoras eitjes op een aquariumraam!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef kres het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...
Vertel
Ja, mijn moeder maakte het altijd met appel en rozijn, en dat vind ik niet lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik had geen spek, PietHet was ook geen plan met voorbedachte rade namelijk. Want een pannenkoek mèt spek is toch wel de ultieme pannenkoek
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Corydoras eitjes op een aquariumraam!![]()
Daar hadden we juist een bassist voor aangenomen, om daar wat aan te doen. Maargoed, deze week dus nog even met z'n drieën.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzetten
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U heeft zojuist een baby L144 gewonnen...
10 cm max nooit groter dan dat.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jippie!
Hoe groot wordt ie? [ afbeelding ]
Dat is ultiemquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |