Dat was vorige weekquote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Heb jij nog op het circuit van Zandvoort gereden zaterdag?
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom nu dingen tegen dat ik denk; Ooo lag dat hier?!
Je tarzan weer gevonden?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom nu dingen tegen dat ik denk; Ooo lag dat hier?!
Ik ga je goede voorbeeld volgen, dat kan nog net voor de kids over een uurtje hier zijn.quote:
Haha, die kan ik zo pakken hoorquote:
Haha, echt grappig is dat. En dan nog bewaar ik het - terwijl het gewoon weg kan, want ik zocht het een half jaar geledenquote:
Doe dat!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je goede voorbeeld volgen, dat kan nog net voor de kids over een uurtje hier zijn.
Leuk commentaar ook erbij. Wat heb jij voor uitlaat joh. Dat ding blêrt als een malle.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was vorige week
(flimpje staat op google video, zelfde username als hier)
Dat is soms wel zo netjes jaquote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ook al aan het opruimen.. blegh.. maarja krijg vanavond bezoek. Dus mag de stofzuiger er wel effe doorheen
Was een beetje druk dan ga je je vervelen hequote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Leuk commentaar ook erbij. Wat heb jij voor uitlaat joh. Dat ding blêrt als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, hoe komt dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:46 schreef Ludootje het volgende:
Lol, na dat weekendje Maastricht heb ik nu allemaal nieuwe ideeën mbt kleding. Heb zin om te shoppen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die kan ik zo pakken hoor
[..]
Haha, echt grappig is dat. En dan nog bewaar ik het - terwijl het gewoon weg kan, want ik zocht het een half jaar geleden
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrechtquote:
Ja, dat is ook zo hoor, maar tochquote:Op zondag 22 maart 2009 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik pleur het meeste wel weg anders dan blijf je opruimen
Waarom heb je het daar niet gekocht dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrecht), en weer wat inspiratie op gedaan om de kleding die ik nu heb anders te gaan combineren.
Pas dinsdag weer geld.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom heb je het daar niet gekocht dan?
Fijn dat die winkel dan ook in Utrecht zitquote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pas dinsdag weer geld.
Maar ik kon me echt met moeite inhouden om niet geld te gaan lenen van mensen.
De pocket-rocket daarintegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die kan ik zo pakken hoor
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrecht), en weer wat inspiratie op gedaan om de kleding die ik nu heb anders te gaan combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |