Dat was vorige weekquote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Heb jij nog op het circuit van Zandvoort gereden zaterdag?
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom nu dingen tegen dat ik denk; Ooo lag dat hier?!
Je tarzan weer gevonden?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom nu dingen tegen dat ik denk; Ooo lag dat hier?!
Ik ga je goede voorbeeld volgen, dat kan nog net voor de kids over een uurtje hier zijn.quote:
Haha, die kan ik zo pakken hoorquote:
Haha, echt grappig is dat. En dan nog bewaar ik het - terwijl het gewoon weg kan, want ik zocht het een half jaar geledenquote:
Doe dat!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je goede voorbeeld volgen, dat kan nog net voor de kids over een uurtje hier zijn.
Leuk commentaar ook erbij. Wat heb jij voor uitlaat joh. Dat ding blêrt als een malle.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was vorige week
(flimpje staat op google video, zelfde username als hier)
Dat is soms wel zo netjes jaquote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ook al aan het opruimen.. blegh.. maarja krijg vanavond bezoek. Dus mag de stofzuiger er wel effe doorheen
Was een beetje druk dan ga je je vervelen hequote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Leuk commentaar ook erbij. Wat heb jij voor uitlaat joh. Dat ding blêrt als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, hoe komt dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:46 schreef Ludootje het volgende:
Lol, na dat weekendje Maastricht heb ik nu allemaal nieuwe ideeën mbt kleding. Heb zin om te shoppen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die kan ik zo pakken hoor
[..]
Haha, echt grappig is dat. En dan nog bewaar ik het - terwijl het gewoon weg kan, want ik zocht het een half jaar geleden
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrechtquote:
Ja, dat is ook zo hoor, maar tochquote:Op zondag 22 maart 2009 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik pleur het meeste wel weg anders dan blijf je opruimen
Waarom heb je het daar niet gekocht dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrecht), en weer wat inspiratie op gedaan om de kleding die ik nu heb anders te gaan combineren.
Pas dinsdag weer geld.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom heb je het daar niet gekocht dan?
Fijn dat die winkel dan ook in Utrecht zitquote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pas dinsdag weer geld.
Maar ik kon me echt met moeite inhouden om niet geld te gaan lenen van mensen.
De pocket-rocket daarintegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die kan ik zo pakken hoor
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een paar héle gave overhemden gezien (en ze verkopen dat merk ook in Utrecht), en weer wat inspiratie op gedaan om de kleding die ik nu heb anders te gaan combineren.
Ik kan allebei mijn dingen goed pakkenquote:
Hmm, ik ben er wel knap genoeg voor...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn dat die winkel dan ook in Utrecht zit
Ga je een modeshow lopen als je het hebt gekocht?
Circle of Gentlemenquote:
Twee Auto tochquote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan allebei mijn dingen goed pakken![]()
Foto's danquote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, ik ben er wel knap genoeg voor...
Sorryquote:
Je kijkt maar in m'n fobo...quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Best cool indeed. Beetje retro, dat mag ik wel
Ik bedoelde van je nieuwe kleren!quote:
Braaaaaf!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dinsdag of woensdag ga ik een overhemdje halen, zal dan wel een picje uploaden
Dit kan ook weer ontzettend dubbel worden opgevat. en mijn zieke geest doet dat dan ook onmiddelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan allebei mijn dingen goed pakken![]()
Is het nu aan ons om dit gaande te houden?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
automatic_ de topic-killer
Oh, toch niet
Oeps.. Het was gewoon een normale opmerking, haha.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit kan ook weer ontzettend dubbel worden opgevat. en mijn zieke geest doet dat dan ook onmiddelijk
Jajajajajaquote:Op zondag 22 maart 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps.. Het was gewoon een normale opmerking, haha.
Ach joh, laat haar. Als zij haar twee dingen nou gewoon even wil vastpakken...quote:
Ik bedoelde natuurlijk dat, wanneer ik er één nodig had, ik er zo één kan pakkenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach joh, laat haar. Als zij haar twee dingen nou gewoon even wil vastpakken...
Ieder zijn behoefte toch?
Niks mis met een beetje afwisseling toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat, wanneer ik er één nodig had, ik er zo één kan pakken![]()
Hehequote:Op zondag 22 maart 2009 17:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje afwisseling toch?
Haha nijsquote:Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach joh, laat haar. Als zij haar twee dingen nou gewoon even wil vastpakken...
Ieder zijn behoefte toch?
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit kan ook weer ontzettend dubbel worden opgevat. en mijn zieke geest doet dat dan ook onmiddelijk
Ik was net van plan om de rubriek:"Het wilde sexleven van..." in het leven te roepen hier. Uiteraard te beginnen met jou.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was net van plan om de rubriek:"Het wilde sexleven van..." in het leven te roepen hier. Uiteraard te beginnen met jou en je dildo.
Hè! Helaas dat dat nu niet meer doorgaatquote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was net van plan om de rubriek:"Het wilde sexleven van..." in het leven te roepen hier. Uiteraard te beginnen met jou.
Begin jij nou ook alquote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er weer.. net een beetje m'n kamer op orde gemaakt
met opruimen? Nee ben net klaarquote:
Vandaar dat het hier zo stil isquote:
In de prullenbak?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo stil is![]()
Waar heb je iedereen gelaten
Dat is best een leuk idee eigenlijk.. Eens kijken hoe we dat kunnen fiksen (met wat standaard vragen enzo).. Morgen op mijn werk eens naar kijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was net van plan om de rubriek:"Het wilde sexleven van..." in het leven te roepen hier. Uiteraard te beginnen met jou.
Een goed idee om in Sex SC te doenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is best een leuk idee eigenlijk.. Eens kijken hoe we dat kunnen fiksen (met wat standaard vragen enzo).. Morgen op mijn werk eens naar kijken.
Jij bent hier en dus niet in de prullenbakquote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neeeee! Ik wil niet in de prullenbak
Niet zo zeer in SC maar echt een apart topic. Zoals in OUD hebben ze ook een topic waarbij ze mensen van alles vragen. Is echt een ontzettend leuk topic geworden. Zoals wilde ik ook in SEX alleen nooit echt iets gevonden. Dit vind ik een ontzettend goed idee van RealZeus.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een goed idee om in Sex SC te doen
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo zeer in SC maar echt een apart topic. Zoals in OUD hebben ze ook een topic waarbij ze mensen van alles vragen. Is echt een ontzettend leuk topic geworden. Zoals wilde ik ook in SEX alleen nooit echt iets gevonden. Dit vind ik een ontzettend goed idee van RealZeus.
Oja!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent hier en dus niet in de prullenbak
Dus lekker niet tussen al het rottende eten en vieze troep .. je zal wel blij zijnquote:
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus lekker niet tussen al het rottende eten en vieze troep .. je zal wel blij zijn
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus lekker niet tussen al het rottende eten en vieze troep .. je zal wel blij zijn
ow, is het alweer zo laatquote:
Boter van rond 2007 ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik vond die uitspraak wel uh.. ja grappigquote:
Ja, schattig hequote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond die uitspraak wel uh.. ja grappig
Dat werkt alleen bij je date +'quote:
Aah oke , komt op dezelfde persoon neerquote:Op zondag 22 maart 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
De term date is nu wel beetje underrated.
Hahaha, zo dat zou wat wezen als het ineens niet over dezelfde persoon ging.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke , komt op dezelfde persoon neer
Dat ook iddquote:Op zondag 22 maart 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, zo dat zou wat wezen als het ineens niet over dezelfde persoon ging.
Nog niet zeker, maar tis nu wel lekker opgeruimdquote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat jij vanavond nog bezoek kreeg? En daarom je kamer opruimde?
Jeej, dat is dan weer het voordeel.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar tis nu wel lekker opgeruimd
Ja, moequote:Op zondag 22 maart 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitje![]()
En er is weinig actieve rest.
En wat ga je eten dan?quote:
Heeeeeey nou ja, met ons is het altijd gezellig natuurlijk!!! hoe was het afgelopen week??quote:Op zondag 22 maart 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitje![]()
En er is weinig actieve rest.
Wat noem jij wazige muziek?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:55 schreef Kuwaro het volgende:
* Kuwaro zit te lurkenhij geniet van wat wazige muziek
![]()
iets met aardappelen, gehakt en bloemkool oven schotel opgewarmd van gisterenquote:
Klinkt lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
iets met aardappelen, gehakt en bloemkool oven schotel opgewarmd van gisteren
Prima weekje gehad. Beetje saai eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeeeeey nou ja, met ons is het altijd gezellig natuurlijk!!! hoe was het afgelopen week??
Ooooh, was het gezellig?! Weer lekker gezoend?!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima weekje gehad. Beetje saai eigenlijkVandaag vriend (aka date) langsgeweest en die had ik al 2 weken niet gezien.
Dus dat was leuk.
En jouw weekje?
Ja!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, was het gezellig?! Weer lekker gezoend?!
Sneeuw? Ik heb gemist dat je weg was ergens...voor vakantie? Waarheen?quote:Mijn weekje was geweldig! heerlijk in de sneeuw gespeeld!whiehoeeee!
maar uiteraard jullie wel gemist!
Klinkt leuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:00 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wazig maar toch heerlijk om naar te luisteren
Goede avondquote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond
alle singles een goed weekend gehad ?
was een weekje aan het snowboarden met vrienden! vet tof, vet veel sneeuw nog en vet veel oude vellen op de piste waar we omheen moestenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Sneeuw? Ik heb gemist dat je weg was ergens...voor vakantie? Waarheen?
Avondquote:
Lekker, dat is wel relaxed.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was een weekje aan het snowboarden met vrienden! vet tof, vet veel sneeuw nog en vet veel oude vellen op de piste waar we omheen moesten
ik ga gelijk even afkloppen, maar in de 4 jaar dat ik met deze groep ga is er nog helemaal niets gebeurt!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker, dat is wel relaxed.
Geen ongelukken gebeurd?
Dat is mooi!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga gelijk even afkloppen, maar in de 4 jaar dat ik met deze groep ga is er nog helemaal niets gebeurt!*klop klop*
Toch wel op onafgewerkt hout.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga gelijk even afkloppen, maar in de 4 jaar dat ik met deze groep ga is er nog helemaal niets gebeurt!*klop klop*
Ik ken hem zo nietquote:Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt leuk.![]()
Wazige muziek is leuk. Mike Patton heeft een aantal wazig bands/projecten op zijn naam staan.
Zeker wel van Faith No More.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik ken hem zo niet![]()
Wazig muziek is top![]()
Lekkere electroclash muziek
Ik heb mijn huis schoongemaakt vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, zondag verveling is niet fijn.
In het kader van de topictitel:
Heb vandaag de auto schoongemaakt ... was alleen niet de grote schoonmaak
Hardlopers zijn doodlopers.quote:
quote:
Ben ik je nu weer aan het mislopen?quote:
nee hoor, ik ben er nog!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik je nu weer aan het mislopen?
Deze draaien ze nu op Q-music:
quote:
Ik hoorde niks meer van jequote:
Ging je niet eerst opruimen...?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Gekookt, gemaild. Nu nog afwassen, nog een mailtje en mijn weblog bijwerken. Ow. En was opruimen.
Gedaan.quote:
Goede avondquote:
jamaar! ik was druk met boarden enzo! sorry!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoorde niks meer van je
en ik miste je.![]()
Dat is snel.quote:
ja dat zie ikquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond![]()
Het is weer vrij rustig hier.
Theoretisch gezien zou het moeten kunnen... wat had je in gedachten?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar! ik was druk met boarden enzo! sorry!![]()
kan ik het goed maken?
Had gisteren al veel gedaanquote:
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou het moeten kunnen... wat had je in gedachten?
Ik denk.... dat wij daar wel uit moeten kunnen komenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is mooi. Nu heb je tijd om leuke dingen te doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Had gisteren al veel gedaan
Nog iets leuks gedaan vandaag?quote:
Waarom is mijn pm box dan nog steeds leeg?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk.... dat wij daar wel uit moeten kunnen komen
Ja was met een vriendin lekker na de bios geweest en hapje gegeten was gezelliequote:
Lekker tochquote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Howl het volgende:
'Avond
Net een kilo vlees verorberd. Dat kan nooit goed voor me zijn.
Zo lang je niet elke dag een kilo vlees eet kan het geen kwaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Howl het volgende:
'Avond
Leukquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja was met een vriendin lekker na de bios geweest en hapje gegeten was gezellie
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Howl het volgende:
'Avond
slumberdog miljonair... of zoiets haha hij viel een beetje tegenquote:
Die film wil ik wel zien het verhaal is wel interessant. Tsja dat ligt aan je verwachtingen? Als je veel van die film verwacht dan valt hij waarschijnlijk tegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
slumberdog miljonair... of zoiets haha hij viel een beetje tegen
Een BBQ eten lijkt me niet lekker.quote:
Jaa hij is wel goed hoor en vooral ook omdat wat je in de film ziet ook echt gebeurd daar.... maar ik ging onverwachts mee dus wist zoiezo nie goed wat ik moest verwachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die film wil ik wel zien het verhaal is wel interessant. Tsja dat ligt aan je verwachtingen? Als je veel van die film verwacht dan valt hij waarschijnlijk tegen.
haha, heeeyyyyy... wat denk je wel niet van mij?!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom is mijn pm box dan nog steeds leeg?
Ik ga ff afwassen, ik lees je voorstel zometeen wel.
ik was de volgende pagina kwijtquote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
De afwas is klaar. Maar mijn pm box leeg...
Het blijft lastig om zoiets in te schatten. Of een film leuk is of niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa hij is wel goed hoor en vooral ook omdat wat je in de film ziet ook echt gebeurd daar.... maar ik ging onverwachts mee dus wist zoiezo nie goed wat ik moest verwachten
Op dit moment zit ik me af te vragen hoe je het nog goed zou willen makenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, heeeyyyyy... wat denk je wel niet van mij?!
Ja is ook maar normaal ga je van te voren kijken en beetje lezen waar ie over gaat enzo.... maar ja de film was nie slecht en heb een superleuke middag gehad das t belangrijkstequote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het blijft lastig om zoiets in te schatten. Of een film leuk is of niet.
ik verzin wel wat.. mn puppy oogjes ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik me af te vragen hoe je het nog goed zou willen maken
Als het gezellig was maakt het niet uit wat je gedaan hebt.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja is ook maar normaal ga je van te voren kijken en beetje lezen waar ie over gaat enzo.... maar ja de film was nie slecht en heb een superleuke middag gehad das t belangrijkste
Neeeeeej! Niet de puppy-look!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik verzin wel wat.. mn puppy oogjes ofzo?
Pciesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het gezellig was maakt het niet uit wat je gedaan hebt.
quote:
Wegmisbruikers.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]crazy avond
wat zit je te kijken ?
haha ohw ok ook leuk.... ikke heb wipe-out opstaan hierquote:
Hoe kan ik zo nu streng blijven..quote:
Hehe, ken het nietquote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ohw ok ook leuk.... ikke heb wipe-out opstaan hier
sow grappig vind ik dat he haha
Goed idee.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pcies
maare je kan em gerust gaan kijken hij is best leuk
Dat is ook leuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met zulke avatars gaat die collega van je nooit met je van bilquote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Met zulke avatars gaat die collega van je nooit met je van bil
dat is ook leuk iddquote:Op zondag 22 maart 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.![]()
Ik kijk naar NCIS.
Is nu bezig op rtl5quote:
Aah okquote:
Ik vind je ava schattig.quote:
Ik kots echt van die knuffelende beertjes troepquote:Op zondag 22 maart 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind je ava schattig.
Waarom zou een man daarop afknappen?
Tsjaa zo heb ieder zn eigen ding toch....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik kots echt van die knuffelende beertjes troep
Zo lang het niet te knuffelig word kan ik er prima mee leven.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nou, dan is dat misschien al een hele goede eerste filter om de juiste vent te laten happenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Idd, ieder zn smaakquote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsjaa zo heb ieder zn eigen ding toch....
ik vind ze schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
ik plaag je maarquote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal je wel een keer een PM sturen, goed?
haiquote:
Of het schrikt juist iedere man af. Omdat ze denken dat het een tutje is. Dus je moet ook verder kijken dan alleen een ava.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan is dat misschien al een hele goede eerste filter om de juiste vent te laten happen
Och kreng!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik plaag je maar
maar een pm is altijd tof
serieus?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och kreng!![]()
Ik wilde je dan PMen voor een ijsje
Hoe zit jij op donderdag qua les?
nee rhuquote:
Ja, serieus.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
donderdag verschilt nogal want dan is eigenlijk mn stage dag
en ik ben nog maar een weekje in het land en dan 2 weken voor een project in het buitenland
dus sorry ik denk dat het sowieso pas daarna word
dat klinkt dan weer gevaarlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, serieus.
Maarre dat is prrrima! Dan heb ik nog even bedenktijd hè
Haha. Nee hoor, zo erg is het ook weer nietquote:Op zondag 22 maart 2009 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer gevaarlijk
volgens mij moet je jou strikken in een moment van zwakte zoals je nu hebt
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja heey, jij durft geen warme choco met slagroom met mij te drinken
is het ook niet, maar rhu is bang voor fok!ers!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
warme choco met slagroom..
Waarom zou dat gevaarlijk zijn met jou?
is nie anders, ik ben cool en tof en bijt niet door!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
wie denkt dat dan auto?
en snuit jij bent een kerel das allemaal heul anders
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is het ook niet, maar rhu is bang voor fok!ers!
Ooooh, nee, ik had met een scheutje rum erin op de piste, was ook heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze heeft een fok!kerfobie?
Bovendien is warme choco met slagroom heerlijk. Als het kan een scheut baileys erin of zo.. En dan de slagroom van je vingers likken
Vingers?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze heeft een fok!kerfobie?
Bovendien is warme choco met slagroom heerlijk. Als het kan een scheut baileys erin of zo.. En dan de slagroom van je vingers likken
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, nee, ik had met een scheutje rum erin op de piste, was ook heerlijk!
Hoe was de vakantie? Las dat je niks gebroken hebtquote:
Het smaakte ook echt zoooo lekker!!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's ook de enige manier waarop ik rum lust
quote:
ik heb wel veel gebroken daar hoor! al die dameshartjes! maar zelf, neeee, gelukkig niet!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Las dat je niks gebroken hebt
Ja toe maar. Ga me ff lekker zitten maken.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het smaakte ook echt zoooo lekker!!njam njam! die Italianen weten ook echt hoe ze lekkere cappuccino moeten maken!
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb wel veel gebroken daar hoor! al die dameshartjes! maar zelf, neeee, gelukkig niet!was geweldig!
Nee joh gek! Daar doe ik toch niet aan! dat weet je toch!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Wat ben jij gemeen zeg!!!
Maar nog wat leuke vrouwtjes daar gehad?
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry ik dacht even dat je iemand anders wasquote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! Daar doe ik toch niet aan! dat weet je toch!
Leuke jongens dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! Daar doe ik toch niet aan! dat weet je toch!
haha, zou kunnen.. vroegah.... vroegah had ik misschien nog wat zwoele lippen gekust.. maar tegenwoordig, neeee, doe ik niet meer aanquote:Op zondag 22 maart 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry ik dacht even dat je iemand anders was
Vind je het dan ook smerig tegenwoordig?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, zou kunnen.. vroegah.... vroegah had ik misschien nog wat zwoele lippen gekust.. maar tegenwoordig, neeee, doe ik niet meer aan
quote:
is niet smerig, maar mijn gedachten zweven gewoon te veel rondquote:Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind je het dan ook smerig tegenwoordig?
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo zeer in SC maar echt een apart topic. Zoals in OUD hebben ze ook een topic waarbij ze mensen van alles vragen. Is echt een ontzettend leuk topic geworden. Zoals wilde ik ook in SEX alleen nooit echt iets gevonden. Dit vind ik een ontzettend goed idee van RealZeus.
Owja klopt.. ik wist wel dat ik iets vergeten was hhaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is niet smerig, maar mijn gedachten zweven gewoon te veel rond
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jah, die waren er genoeg, maar niets mee gedaan, alleen billetje balletje mee in bed gelegen natuurlijk
[..]
is niet smerig, maar mijn gedachten zweven gewoon te veel rond
alleen billetje balletje mee in bed gelegen natuurlijk
Ik heb geen chocomel meer. En de slagroom is ook al opquote:Op zondag 22 maart 2009 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou komt er nog wat van
Waar blijft die chocomel
Vast welquote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RealZeus het volgende:
Zeg , zijn hier eigenlijk nog mensen die niet daten/sexbuddy's hebben of ben ik de enige?
uh.. ikke?quote:
alle?quote:
Wat is de gemiddelde leeftijd op Fok?quote:
Oh nee niet dat ik hier nu ga rondhangen maar ik was nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle?
hoewel pubers misschien beter gewoon in pub kunnen blijven
maar dat geld bij alles als je het mij vraagt
Kijk, dat zijn er al tweequote:
Inderdaad dat klopt. Maar dat is niet erg. Op dit moment ben ik met andere dingen bezig.quote:
Hey, je komt iig uit de regio van de meesten hierquote:Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Oh nee niet dat ik hier nu ga rondhangen maar ik was nieuwsgierig.
Hoiquote:Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef Civilian het volgende:
Word ik hier zomaar -per toeval- heengeleid..
Hoezo? Eindhoven?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, je komt iig uit de regio van de meesten hier
quote:
Pastachoco?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb geen chocomel meer. En de slagroom is ook al op
Goed om te horen.quote:
Ik heb iets, maar het valt alleen maar onder de categorie gezeik, dus ja ik ookquote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RealZeus het volgende:
Zeg , zijn hier eigenlijk nog mensen die niet daten/sexbuddy's hebben of ben ik de enige?
Daar wil je toch niet wonen.quote:
Ja wel twee handen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb iets, maar het valt alleen maar onder de categorie gezeik, dus ja ik ook
Me tooquote:
Datenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben trost op het eiland waar ik woon. Dordrecht.quote:
Ja hoe dichter bij dord hoe rotter het wordtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben trost op het eiland waar ik woon. Dordrecht.![]()
whaha,quote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt iets om trost op te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik snap dat mensen het af en toe niet snappen als ik dat over brabant zeg maar omdat nou over dordrecht te zeggen gaat wel heel verquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deja-Vuquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja hoe dichter bij dord hoe rotter het wordt
In goed gezelschap. Then again, ik date momenteel ook niet. En zelfs neuken doe ik niet.quote:
Mwa ik vind het taaltje niks, tonpraten niet grappig en carnaval is een te gemaakte happening waarin iedereen uitgaat die op een normale zaterdag niet zou uitgaan en dan inneens wel spontaan kan doen vanwege een leeuwenpakje. De muziek is kut (no offense guus).quote:
Als je niets te zeggen hebt doe het dan niet.quote:
Ik ben gewoon blij en vrolijk, sorry hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je niets te zeggen hebt doe het dan niet.
Deze reeks gaat wel flink downhill de laatste weken zeg.
It never went up the hill!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je niets te zeggen hebt doe het dan niet.
Deze reeks gaat wel flink downhill de laatste weken zeg.
Daarom heb ik zo rot leven.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deja-Vu
Tijn woont er middenin, moet je nagaan
Ok. Je hebt dus niks met carnaval. Maar brabant is zoveel meer dan alleen dat.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mwa ik vind het taaltje niks, tonpraten niet grappig en carnaval is een te gemaakte happening waarin iedereen uitgaat die op een normale zaterdag niet zou uitgaan en dan inneens wel spontaan kan doen vanwege een leeuwenpakje. De muziek is kut (no offense guus).
Ach ja, als deze reeks weer eens gesloten wordt zit ik er niet mee hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij en vrolijk, sorry hoor.
Ik ga wel in een hoekje zitten met een scheermes
Noem eens 2 dingen naast bavaria en psv?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Je hebt dus niks met carnaval. Maar brabant is zoveel meer dan alleen dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |