Wat is dat nu weer voor een afkorting.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik gooi DITC nog maar weerés in m'n cd speler
Oh natuurliiiijkquote:
Waarom gebruik je de afkorting dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik er van uit ga dat iedereen zal weten wat ik bedoel hoor
Ja KPNquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Omdat de band/crew onder die naam meer bekend is als onder de volledige naam.
Welk telefoon abonnement heb jij? Koninklijke PTT Nederland??
Ik ging er ook niet vanuit dat het lag aan jou onvermogen om een goede afkorting neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ohhhh fijn dat je jezelf voor het gemak maar even als meetpunt neemt dan!
Onder de mensen die er bekend mee zijn staat het veelal bekend onder deze naam.....dat jij het dan toevallig niet kent ligt aan jou gebrek aan kennis en niet aan mijn benaming (aangezien dit de meest bekende aanduiding is voor deze band)
En nu stop ik met deze discussie
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ja KPN
Maar dat is een afkorting die iedereen kent, dus mocht ik in de gelegenheid zijn om dat te moeten zeggen, dan snapt iedereen waar ik het over heb.
In jou geval niet.
Ik hoop dat ie dan niet meer leeft... En die gast Andre 3000 (outkast) is wel heel voorbarig met zijn naam.quote:
Liever blij dan depri.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef SarahD. het volgende:
Zo lang niks van je gehoord en vervolgens kom je aanzetten met dit blije kut nummer, echt zwaar teleurstellend Em.
Jij bent haar jeugdzorgverlener hoop ik?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
Meisje die ik ken heeft een E op haar pols laten tatoeëren. In spiegelbeeld zegmaar, "van Eminem". Sad
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Er zijn zelfs mensen die rap das armas goed vinden...![]()
Dat doet 'ie toch met elk album, beginnen met de celebrity-bashes en gekke stemmetjes en weet ik wat voor ongein allemaal. Ik denk neit dat je op basis van dit nummer al iets kan zeggen over het aankomende album.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef SarahD. het volgende:
Zo lang niks van je gehoord en vervolgens kom je aanzetten met dit blije kut nummer, echt zwaar teleurstellend Em.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |