quote:Match of the Day is een Brits voetbalprogramma dat uitgezonden wordt op BBC One. Het doet wekelijks, op zaterdagavond, verslag van voetbalwedstrijden uit de Premiership. Naast de wekelijkse uitzending, zijn er ook specials in verband met FA Cup of internationale wedstrijden. Match of the Day wordt al sinds 1964 uitgezonden.
Presentatoren en Commentatoren
Het programma wordt door verschillende personen gepresenteerd. Toch is Gary Lineker, zelf oud-voetballer, de hoofdpresentator op dit moment. Hiernaast wordt hij bij het becommentateren bijgestaan door wisselende gasten, maar hier zijn Alan Hansen en Mark Lawrenson het vaakst te zien. Alan Shearer is, nu hij gestopt is met voetballen, ook steeds vaker te zien als commentator.
Match of the Day 2
Op zondag is er op BBC 2 een extra uitzending van 'Match of the Day', die wordt 'Match of the Day 2' genoemd. De presentatie wordt voornamelijk gedaan door Adrian Chiles, maar ook Gary Lineker presenteert het programma soms. De inhoud van de generiek is anders dan in Match of the Day op zaterdag. Op zondag worden de wedstrijden uit de Premier League die dan gespeeld zijn, samengevat. Daarnaast is er plaats voor onder andere het onderdeel '2 Good 2 Bad', een verzameling van grappige fragmenten op en naast het veld
Hebben we Zeur Alex daar al over gehoord?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef Prosac het volgende:
verder een dikkevoor Rooney en Ronaldo. De laatstgenoemde mag de scheidsrechter wel even een van zijn vriendinnetjes langssturen als dank voor het niet verkrijgen van de 2e gele kaart.
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hebben we Zeur Alex daar al over gehoord?
quote:Ferguson was het niet eens met deze kaart. 'Hij gooide de bal alleen snel terug. Raakte hij de scheidsrechter? Nee. Natuurlijk was hij ook gefrustreerd, maar hij wilde alleen het spel snel hervatten.'
Die tegengoal is dom, maar niet eens hetgene waar ik het meest teleurgesteld in was. Ergste was die apatische houding die ze hadden 80 minuten lang, en op het einde pas dachten, goh laten we nog proberen een punt te pakken nu we er toch zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
mwoa.. Chelsea heeft tijd zat om daarna weer in positie te komen. Om het nou op Bosingwa te gooien, even later doet Modric bijna hetzelfde. Zat dus iemand niet op hem te letten.
Ik vroeg me af of Zeur Alex nog wat te zeggen had over de niet gegeven 2e gele kaart voor die k**** ronaldo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet hem nog kijken of Arshavin er aan komt.quote:
Volgend seizoen het mooiste van het Championship.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef Ludacriss het volgende:
Ze hebben wel een geweldig mooi stadion daar in Newcastle zeg. Hoe komen ze eraan als je de ranglijst ziet.
Geld, erg veel geld. In de jaren 90 nog bijna kampioen geweest. Heb altijd wel een zwak gehad voor Newcastle, ook dankzij Shearer. Ze willen zo graag, maar het lukt nooit. Ik zou het jammer vinden als ze degradeerden.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef Ludacriss het volgende:
Ze hebben wel een geweldig mooi stadion daar in Newcastle zeg. Hoe komen ze eraan als je de ranglijst ziet.
Daar teken ik met alle plezier voor.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgend seizoen het mooiste van het Championship.
Zei Cruijjff in 74 alquote:
Briljante voetballer.quote:Op zondag 22 maart 2009 08:36 schreef borisz het volgende:
Kan die Ronaldo niet eens zijn scheur houden tegen de scheids, het is nog knap dat Man U niet met 8 man kwam te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |