quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik jou was zou ik trouwens niet naar Nemo gaan wyccie, ik vond het niet echt de moeite waard, er was maar 1 afdeling waar wij echt een tijdje geweest zijn om wat dingen te doen en te proberen, verder teveel gericht op kinderen en daar had je toch al een hekel aan
quote:
ja best welquote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef MaJo het volgende:
Leren gaat echt goedben klaar met statistiek, nu het andere deel aan het leren, over onderzoeksmethoden.
Heb het tentamen trouwens om 5 uur 's middags, dat is toch een vet rare tijd?
Maar dat heb je nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze foto zou je zeggen dat ik gelijk heb
Toemaar, welke vakken moet je morgen?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef Nesle het volgende:
Morgen weer twee tentamens.... nog 8 te gaan
Ik pak mn rust en zit om 10u weer klaar
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort opquote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Tim, heb je nog iets van die lijst? Mijn vader wil iig wel meewerken
Goed voor jou, jammer voor mij. Ik ben vandaag twee Lushwinkels ingelopen om te kijken of je misschien moest werkenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
Het is hier meteen stil![]()
ik ben goed aan het studerenga meteen weer verder
Volgens mij vroeg ze om een linkjequote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Late reply, sorry, ik was de hele dag de hort op
Tof dat je vader wil meewerken! Weet hij hoe hij dingen vetgedrukt of onderstreept kan maken in Word? Dat lijkt mij de handigste optie. Mocht er een "Anders, namelijk" antwoord tussen zitten dan kan dat er gewoon onder getypt worden.
Papa van B.: alvast bedankt!
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag de avatar van PS nog op de voorkant van een boek staan
En ik mag mee doen aan 1 tegen 100. Er is alleen nog niet bekend wanneer
Zou mooi zijn, maar voorlopig komen we daar niet achterquote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat de andere kandidaten een beetje dom zijn dan heb je tenminste nog een kans op echt mee te mogen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |