je hebt hem gemist!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef T_Killer het volgende:
zeg niet dat ik attack again heb gemist
maak me wakker uit deze nachtmerrie![]()
jow niels alles paletti, kga btw zeker naar emporium![]()
Ken wel bult mensen uit Goor, veel mensen uit Goor gingen altijd naar Dieka uit..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nee mangg geen Almelo. Goor :pMaar piratenmuziek is zo heel af en toe hoor.
Luna draaide deze op Q/base 2007. radslagen door die hangarquote:
Pavo is 1 van de tofste bekende DJ's die ik "ken". Altijd in voor een praatje. Heeft zelfs nog foto's ooit gemaakt op Q-base met m'n S.E.X. shirtje, en even later moest ie eens in de Peppermill draaien en kwam ie weer even een babbeltje maken met me over zijn Z-Afrika ervaringen met Lock 'n Load enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb keer bij hem achter de tafels gestaan in super lompe tent met boeren was die toen aan het draaien, nog praatje met hem toen gemaakt en super aardige gast!
Jammer dat je zo'n man niet vaker op feestjes ziet.
Topic 100 moet weer iets speciaals zijnquote:
En gaan nog steedsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ken wel bult mensen uit Goor, veel mensen uit Goor gingen altijd naar Dieka uit..
Als we zo door blijven posten wel ja, volgens mij ben ik wel verantwoordelijk voor 25% van de berichten in dit topic..quote:
Pavo mag datquote:
deze hele dag uitzending is toch speciaal??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:36 schreef Silaz het volgende:
[..]
Topic 100 moet weer iets speciaals zijn![]()
![]()
Weet je wat speciaal is??? Attack againquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hele dag uitzending is toch speciaal??
jaah okee. maar dat is andersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hele dag uitzending is toch speciaal??
quote:
Beugelsquote:
Ben een Tukker die in Den Haag woont.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Een echte twentenaar drinkt Grolsch !
x2.quote:
laat hem zo maar doorgaan tot 20.00quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef poiuytr het volgende:
Heerlijk Pavozal die nog beetje hardcore gaan draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |