gezegd=gezichtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:41 schreef poiuytr het volgende:
Btw Remcore is je vriendin vanavond ook in NY die ken ik namelijk wel van gezegd maar jou niet..
Nee bedoel je echte vriendin, had keer foto gezien van haar op je PF..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezegd=gezicht
en als je dat meisje van het filmpje van Donkey Rollers in Outland bedoeld, die is er vanavond ookdat is niet mijn vriendin, maar wel een vriendin
die is er vanavond niet, moet werken bij Lucky... hoe kan ik jou eventueel herkennen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nee bedoel je echte vriendin, had keer foto gezien van haar op je PF..
Ik spreek je wel aan als ik je ziequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is er vanavond niet, moet werken bij Lucky... hoe kan ik jou eventueel herkennen?
wite Nikes, spijkerbroek, licht shirt en compleet los bij 2 Sidezquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik spreek je wel aan als ik je zie
Nog niet 100% dat ik ga overigens misschien stad in ofzo..
idem dito, op laatst paar leuke plaatjes maar voor de rest was 't weinig..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vond de set van scope niet al te veel, Pavo begint nu in ieder geval wel weer lekker.
Morgen even downloaden, nu lekker richting de HMH
Ken weinig van deze platen, allemaal oude hardstyle voor mijn tijd geloof ik of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
deze is ook wel weer dik hoor
EDIT: Atlantic Wave - Love Killer
ik zeg fuck Frontliner en Noisecontrollers, early FTW!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ken weinig van deze platen, allemaal oude hardstyle voor mijn tijd geloof ik of niet?
Pas op met je woordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zeg fuck Frontliner en Noisecontrollers, early FTW!!!
Love Killer was toch gewoon dik net, S.E.X. ookquote:
klopt...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:14 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe platen van A-lusion zijn best wel matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |