x4quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef poiuytr het volgende:
Haha straks ook nog wel Get hit en Music made addict..
[..]
x3
TATquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
x4
Maar wie draait er nu> luna of tantanka![]()
Tune net in.
Komt denk ik ook door het publiek. Zijn toch relatief onbekend met hardstyle, en dan worden toch eerder de hitjes gedraaid. Draait Tatanka op kleinere feesten dan krijg je de gaafste sets. Heb een keer een set van hem meegemaakt waarin Skitzo, Followers, Psycho X, Oldschool Phemomenon en Crystal langskwamen. Briljant!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:40 schreef poiuytr het volgende:
Wat een voorspelbaar setje zeg, als je laatste tijd hardstyle en vooral Tatanka goed volgt
Maar op dit moment vind ik dit echt een van de betere dj's hij stelt je nooit teleur..
HEERLIJK vooral Oldschool Phemomenon mogen ze wel meer gaan draaien..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:47 schreef kollie het volgende:
[..]
Komt denk ik ook door het publiek. Zijn toch relatief onbekend met hardstyle, en dan worden toch eerder de hitjes gedraaid. Draait Tatanka op kleinere feesten dan krijg je de gaafste sets. Heb een keer een set van hem meegemaakt waarin Skitzo, Followers, Psycho X, Oldschool Phemomenon en Crystal langskwamen. Briljant!
Ik vind het jammer dat hij te veel gedraait word (werd), maar blijf t een lekkere plaat vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
HEERLIJK vooral Oldschool Phemomenon mogen ze wel meer gaan draaien..
Oh my god vind ik dan weer echt 10x niks!
Met jou kan ik pratenquote:
Vraag even aan kollie of dattie tatanka even opbeltquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef poiuytr het volgende:
Connection vond ik op het begin niks, maar begin die plaat wel steeds meer te waarderen..
Jammer dat ie Music made addict of get hit nog niet heeft gedraaid.
check de set van lunaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vraag even aan kollie of dattie tatanka even opbelt
I know hoorde hem wel bij Lunaquote:
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:59 schreef kollie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verslik me in m´n cola van het lachen
x2 veel luister plezier nog..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Missie geslaagd![]()
Kan ik nu met een gerust hart gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |