Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? nog plannen?
Jij en ongeduldig...?quote:
Wow, goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stad
Met gezelschap?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stad
Goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Recyclen
O, ik ben zoooo blij dat t weer echt beter wordt
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga weer
Ik hoor geluiden die erop wijzen dat het bad afgelopen is
Fijn weekend nog en ik ga lekker sex hebben
Nou ja,misschien niet nu, maar wel dit weekend nog![]()
Foto!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
Waar blijft die OP?
Ik heb een toffe vis gekocht. Oranje, met 2 zwarte vlekken op zijn rug, en zwarte randen rond zijn ogen en mond
Wat vrienden jaquote:
Moet welquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
Waar blijft die OP?
Ik heb een toffe vis gekocht. Oranje, met 2 zwarte vlekken op zijn rug, en zwarte randen rond zijn ogen en mond
Jij wel hoor, jij wel.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga weer
Ik hoor geluiden die erop wijzen dat het bad afgelopen is
Fijn weekend nog en ik ga lekker sex hebben
Nou ja,misschien niet nu, maar wel dit weekend nog![]()
Haha, ik heb vaak op zaterdag avond (of andere gekke dagen) zin om iets te doen... Vooral gister had ik veeeél motivatie!quote:
Ik ben half dood rhu'tjequote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
dan moet jij maar geen borrel pakken maar een red bull of zo
drink ik wel 2 borrels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |