Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? nog plannen?
Jij en ongeduldig...?quote:
Wow, goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stad
Met gezelschap?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed wel goed, nogsteeds moe (iets wat nu wel lichtelijk irritant begint te worden) zo hard aan de studie en later vandaag mogelijk nog ff bier in de stad
Goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Recyclen
O, ik ben zoooo blij dat t weer echt beter wordt
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga weer
Ik hoor geluiden die erop wijzen dat het bad afgelopen is
Fijn weekend nog en ik ga lekker sex hebben
Nou ja,misschien niet nu, maar wel dit weekend nog![]()
Foto!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
Waar blijft die OP?
Ik heb een toffe vis gekocht. Oranje, met 2 zwarte vlekken op zijn rug, en zwarte randen rond zijn ogen en mond
Wat vrienden jaquote:
Moet welquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
Waar blijft die OP?
Ik heb een toffe vis gekocht. Oranje, met 2 zwarte vlekken op zijn rug, en zwarte randen rond zijn ogen en mond
Jij wel hoor, jij wel.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga weer
Ik hoor geluiden die erop wijzen dat het bad afgelopen is
Fijn weekend nog en ik ga lekker sex hebben
Nou ja,misschien niet nu, maar wel dit weekend nog![]()
Haha, ik heb vaak op zaterdag avond (of andere gekke dagen) zin om iets te doen... Vooral gister had ik veeeél motivatie!quote:
Ik ben half dood rhu'tjequote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
dan moet jij maar geen borrel pakken maar een red bull of zo
drink ik wel 2 borrels
Nee, vandaag ga ik niet trekkenquote:
hahahaha jaa ik moet een beetje in "the zone" komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb vaak op zaterdag avond (of andere gekke dagen) zin om iets te doen... Vooral gister had ik veeeél motivatie!
Ja, dat herken ik welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha jaa ik moet een beetje in "the zone" komendan kan ik ook lang doorgaan, Gister zo veel motivatie, wat gek
![]()
![]()
![]()
Had ik gisteren en heb ik morgen.quote:
Haha okequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Had ik gisteren en heb ik morgen.
Variatie is de sleutel.
quote:
en ik dacht al van jeuj nog een vegetarier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Had ik gisteren en heb ik morgen.
Variatie is de sleutel.
Hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadver. nu kan ik muziek hard aanzetten en nu weet ik niet wat ik zal doen
nee, dit is geen vraag naar bands![]()
Die wordt vast op dit moment in elkaar gedraaitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben wel echt retebenieuwd wat voor OP er nog gaat komen.
de muziek hard zetten en lekker de kamer rond dansen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadver. nu kan ik muziek hard aanzetten en nu weet ik niet wat ik zal doen
nee, dit is geen vraag naar bands![]()
Dat idd!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de muziek hard zetten en lekker de kamer rond dansen!
sawry!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik dacht al van jeuj nog een vegetarier!
Ze is een meisje ....quote:
Die Psychonokkio is toch niet al die tekst aan het overtikken en dat plaatje aan het namaken hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Die wordt vast op dit moment in elkaar gedraait
heej Qquote:
Ik denk eerder dat hij eerst alle letters van z'n toetsenbord aan het omwisselen is en zonder kennis van de oorspronkelijke indeling een eigen tekst probeert te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
Die Psychonokkio is toch niet al die tekst aan het overtikken en dat plaatje aan het namaken hè.
Oooo!quote:
Hij is offlinequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die Psychonokkio is toch niet al die tekst aan het overtikken en dat plaatje aan het namaken hè.
Heb het geprobeerd, maar ik krijg hem niet scherp door het water..quote:
Dat weet jij dan weer. Dat knipoogje says it all.quote:
Jah duh!! Hij moet z'n aandacht er wel bijhoudenquote:
Nice n cheap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef 1DIOOT het volgende:
Deze single eet vandaag lekker makkelijk bij paps en mams
Tuurlijk, dat soort dingen weet ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer. Dat knipoogje says it all.
Altijd handigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef 1DIOOT het volgende:
Deze single eet vandaag lekker makkelijk bij paps en mams
Jij hebt dan ook (bijna) iedereen in je msnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat soort dingen weet ik
Dat valt wel mee hoor, maar ik kende hem al voor hij in Singles kwam, dus vandaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook (bijna) iedereen in je msn
Jah ik ook, maar heb um niet in m'n msnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, maar ik kende hem al voor hij in Singles kwam, dus vandaar
Hoeveel singles heb je in je msn?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, maar ik kende hem al voor hij in Singles kwam, dus vandaar
Oke & ik wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ik ook, maar heb um niet in m'n msn
Ik denk vier, waarvan er twee "uit" zijn, omdat ik die eigenlijk nooit spreek - maar dan blokkeer ik ze niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel singles heb je in je msn?
Ze heeft mij niet eens!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel singles heb je in je msn?
Jij telt voor 10 natuurlijk!quote:
Even de definitie van "roddel" er in zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef mrbox het volgende:
Mss moet er bij de op een stukje komt over dat RODDELS niet altijd op de hele waarheid gebaseerd zijn en DAT ER VEEL GERODDELD WORDT
Geen van je poesjes volgens mijquote:
Er wordt over je geroddeld, begrijp ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef mrbox het volgende:
Mss moet er bij de op een stukje komt over dat RODDELS niet altijd op de hele waarheid gebaseerd zijn en DAT ER VEEL GERODDELD WORDT
Ik zie idd dat KZ net weg is gegaanquote:
Je hebt nieuwe poesjesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie idd dat KZ net weg is gegaan.
Zoals jij en Duim?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef mrbox het volgende:
Naja eentje maar. Ze heeft gister zich zo lkaten kennen dat ze toegelaten is. Samen in de zak met Sedan.quote:
Kwaak had ik ook nog niet gezien volgens mij..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja eentje maar. Ze heeft gister zich zo lkaten kennen dat ze toegelaten is. Samen in de zak met Sedan.
Rustig boxje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef mrbox het volgende:
Aan de hoofdletters te zien denk ik dat je het aan het juiste eind hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er wordt over je geroddeld, begrijp ik?
Dat is al weken geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kwaak had ik ook nog niet gezien volgens mij..
Dat hier vrij veel geroddeld wordt was al helder, dat ze ook worden aangedikt was ook helder. Maar mjaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er wordt over je geroddeld, begrijp ik?
Valt idd wel mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke & ik wel.
[..]
Ik denk vier, waarvan er twee "uit" zijn, omdat ik die eigenlijk nooit spreek - maar dan blokkeer ik ze niet.
Oh wacht; vijf - als je psychonikeo ook mee gaat tellen.
Niet?quote:
En die theatrale kots-smiley, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:45 schreef JoeyT het volgende:
Aan de hoofdletters te zien denk ik dat je het aan het juiste eind hebt.
Oooquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is al weken geleden. Wel bij de les blijven he
. Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Dat dacht ik ook alquote:
Een aangedikte roddel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
Dat hier vrij veel geroddeld wordt was al helder, dat ze ook worden aangedikt was ook helder. Maar mja
Welkom op fokquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat hier vrij veel geroddeld wordt was al helder, dat ze ook worden aangedikt was ook helder. Maar mja
Vertel! Details! PM!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:34 schreef mrbox het volgende:
Als toch alles zo helder is, waarom maak je je dan zo druk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat.quote:
Zie het zo. Je bent blijkbaar interessant genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen vrouwen stalken. Wordt er meteen minder over je geroddeld.quote:
Oja, hiermee bedoel ik dus niet dat je mannen moet stalken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen vrouwen stalken. Wordt er meteen minder over je geroddeld.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon geen vrouwen stalken. Wordt er meteen minder over je geroddeld.
Niet gaan beginnen jij!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja, hiermee bedoel ik dus niet dat je mannen moet stalken.
Je kan ook gewon je kankerbek dichthouden en oprotten, maar ja dat doe je ook niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De enige juiste instelling.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:51 schreef JoeyT het volgende:
Zie het zo. Je bent blijkbaar interessant genoeg.
Ik dacht dat dat door het bier van gisteravond kwam.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die theatrale kots-smiley, niet te vergeten.
Owwww.. Poesje begint weer te krabbelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook gewon je kankerbek dichthouden en oprotten, maar ja dat doe je ook niet.
Mogen we ze dan ook meteen verkrachten? Daar vragen ze ook vaak om met die korte rokjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
En trouwens; sommige vrouwen vragen daar ook gewoon om
Ik vond het nóg lang duren, anders. Jammer dat ik het wéér moet missen allemaal.quote:
Ja, van mij wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mogen we ze dan ook meteen verkrachten? Daar vragen ze ook vaak om met die koprte rokjes.
Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Of Sedan gaat weer voor labieltje spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vond het nóg lang duren, anders. Jammer dat ik het wéér moet missen allemaal.
Ik hou van jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, van mij wel.
Meiden die met ijskoud weer in een te kort rokje lopen hè
die vragen er vaak om...
Weet ikquote:
Het is elke keer hetzelfde gezeur en nu wordt het saaiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vond het nóg lang duren, anders. Jammer dat ik het wéér moet missen allemaal.
Deze keer heb ik niets gedaan! Voor zover ik weet dan hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
Blijkbaar kan een of andere kutuser weer niet z'n mond houden. Of iets in die richting.
Dat heb ik nou als jij en Nouk tegelijkertijd aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Het is elke keer hetzelfde gezeur en nu wordt het saai
Gebeuren dingen waar ik helemaal geen trek in hebquote:
Ging over dat wat box zei. Schijtirritant dat iedereen maar denkt te weten hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze keer heb ik niets gedaan! Voor zover ik weet dan hè?
Ik denk dat 99% niet weet wat je bazelt, dus het zal allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gebeuren dingen waar ik helemaal geen trek in hebDit zal allemaal ook wel weer verkeerd worden uitgelegd, het zij zo
Laat maar hangen jongens
Duimelot is een beetje aan het doordraaien en dingen aan het verzinnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gebeuren dingen waar ik helemaal geen trek in hebDit zal allemaal ook wel weer verkeerd worden uitgelegd, het zij zo
Laat maar hangen jongens
Heb nog nooit iemand iets negatiefs over box zien zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging over dat wat box zei. Schijtirritant dat iedereen maar denkt te weten hoe en wat.
Gari zal wel weer in mijn nek gaan hijgen maar....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat maar hangen jongens
Hey! Jou ken ik nog. Je bent lekkerder gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Duimelot is een beetje aan het doordraaien en dingen aan het verzinnen
Niets nieuws volgens mij
En daarom werd ik er dus ook zo boos over en wordt ik nu een kutuser genoemd?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand iets negatiefs over box zien zeggen.
Ja, ik heb zo'n idee dat ik de schuld hier van ga krijgen, terwijl de schuld maar bij een klasse dame ligt en dat is duimelotquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey! Jou ken ik nog. Je bent lekkerder geworden.
Maar jij weet hier dus meer van?
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En daarom werd ik er dus ook zo boos over en wordt ik nu een kutuser genoemd?
Ik ook niet, maar ik ben er ook niet altijd, en ik lees nooit terug. Dus ik kan niet oordelen of er ook nooit iets negatiefs over hem gezegd is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand iets negatiefs over box zien zeggen.
Let maar niet op Joey, die zit hier alleen om andere te irriteren. Doe maar ja, box heeft al aangegeven er niks over kwijt te willen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n idee dat ik de schuld hier van ga krijgen, terwijl de schuld maar bij een klasse dame ligt en dat is duimelot
Maar voor de uitleg kunnen we beter inderdaad bij pm's houden, dus ik ben weer weg
Goed dat ze op wintersport is danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat heb ik nou als jij en Nouk tegelijkertijd aanwezig zijn.
* DR34M3R zich bij Bengel aansluit voor een groepsknuffel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gari zal wel weer in mijn nek gaan hijgen maar....
* Bengeltje box een knuffel geeft.
iddquote:
Ik ken Miss_S wel hoor. En die is aardigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Let maar niet op Joey, die zit hier alleen om andere te irriteren. Doe maar ja, box heeft al aangegeven er niks over kwijt te willen.
beter dan blauwquote:
Waarom? Als we iets willen weten kunnen we box of duim ook PM-en? hebben we jou niet voor nodig om dingen uit zijn verband te trekken.quote:
Er is niets te lezen. Alles gaat via pm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
fuck zeg niet rellen als ik er niet ben jongens!
kan iemand het samenvatten of moet ik terug lezen?
Maar ik heb geen roddels.quote:
als jij de mijne geel maakt dan maak ik de jouwe geelquote:
ben jij single?quote:
daar hebben we jou voor iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Als we iets willen weten kunnen we box of duim ook PM-en? hebben we jou niet voor nodig om dingen uit zijn verband te trekken.
dat is gewoon nastyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is niets te lezen. Alles gaat via pm.![]()
[..]
Maar ik heb geen roddels.Hoor nooit wat.
Ruilhandelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als jij de mijne geel maakt dan maak ik de jouwe geel
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs??? ZELFS????grmbl... mijne altijd.
Nu niet meer. Het is trws in vertrouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis ook altijd alles, mijn envelopje blijft wit..
Het ging eigenlijk tussen mij en Duim maar box werd er bij betrokken door haar, maar goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Als we iets willen weten kunnen we box of duim ook PM-en? hebben we jou niet voor nodig om dingen uit zijn verband te trekken.
Het begon netquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
fuck zeg niet rellen als ik er niet ben jongens!
kan iemand het samenvatten of moet ik terug lezen?
nou ja begon...het kwam niet echt van de grondquote:
ow jij komt alleen maar voor de relquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk tussen mij en Duim maar box werd er bij betrokken door haar, maar goed
En rhubarbje al 15 maanden niet meersorry
Ga nu ook mijn vriendje ophalen
ow mooi! ga maar door dan mensen!quote:
Eerder JB, maargoed die is heilig in jou ogen.quote:
Zeg! Dankzij mij had jij net een geel envelopje!quote:
ik heb je pm bewaard, kan nog goed van pas komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder JB, maargoed die is heilig in jou ogen.
ik niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Dankzij mij had jij net een geel envelopje!
Wie zouden we geloven. De eeuwig scheldende josti of een spontane gezellige vrouw. Lastig lastig...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder JB, maargoed die is heilig in jou ogen.
De bedreigingen aan meerdere mensen even te zijde laten.
Ga je gang, ik heb niks te verliezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je pm bewaard, kan nog goed van pas komen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zelfinzicht. Verbijsterendquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je gang, ik heb niks te verliezen
nog steeds nietquote:
Rhu kwam er tussen! Maar haar PM is nu vol, dus krijg jij een verrassingsPMquote:
Je hebt maar één pmmetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben kei zieligquote:
Ik dacht dat jij niks meer daarover wilde horenquote:
ik ben weer eens tweede keusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rhu kwam er tussen! Maar haar PM is nu vol, dus krijg jij een verrassingsPM
ik zal gaan doen wat jij wil..tuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks meer daarover wilde horen
Oh, artic, je hebt toestemming hem te plaatsen hier, bluf.
duh ik heb boobies!quote:
Ik hoor ook niets, ik lees.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel je dan ook even jou verhaal als je toch bezig bent tussen hoe het tussen jou en bovengenoemde is gelopen.
En hij een ban oplopen zeker... slim van je.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel je dan ook even jou verhaal als je toch bezig bent tussen hoe het tussen jou en bovengenoemde is gelopen.
Jij komt ermee, moet je niet terugkrabbelen nuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal gaan doen wat jij wil..tuurlijk
pics or you don'tquote:
Neehoor, hij mag hem van mij zo plaatsen zonder dat ik een ban aanvraag, bij deze.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hij een ban oplopen zeker... slim van je.
Op zich wel lekker.. of Popcorn?quote:
Hahaquote:
Sorry, dit gaat over onze date!quote:
onze date? die van jou en mij? of die van jou en rhu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op zich wel lekker.. of Popcorn?
[ afbeelding ]
[..]
Haha
[..]
Sorry, dit gaat over onze date!
Mij en rhu!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onze date? die van jou en mij? of die van jou en rhu?
Dat moeten we nog bespreken!quote:
quote:
dus je bent niet aan het roddelen over onze date?quote:
Ik date nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus je bent niet aan het roddelen over onze date?
quote:
nu jat je mijn tekstquote:
bij jou maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bespreken!
is grapje hè! Rhu doet niet aan daten
Maarrré
[..]
ik geloof jequote:
Oja "want jij bent autoquote:
Echt?! Ik zeg altijd tegen Tijn dat ik ondatebaar benquote:
precies!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja "want jij bent auto"
[..]
Echt?! Ik zeg altijd tegen Tijn dat ik ondatebaar ben
auwquote:
Haha, die quote hoor ik vaker de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
en dat zegt iedereen tegen tijn "want hij is tijn"
ik ook...of iig een savebox...nu moet ik steeds de leuke PM's weggooienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de optie om in mijn inbox mappen te maken om PM's goed te bewaren!
Mja idd!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...of iig een savebox...nu moet ik steeds de leuke PM's weggooien
Ik moet ook nog eten, maar er zijn nu kennissenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef ArTiC het volgende:
ik moet trouwens de TT nog eer aan doen, zo ff eten...dan nog een uurtje slapen en dan weer de kroeg in...feestje tot 8 uur morgenochtend
fietsen? ik ga er met de auto heen en met de taxi terugquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten, maar er zijn nu kennissen
Ooo is zij al zat of niet?
Succes met fietsen!
Ik dacht dat je op de fiets ging?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fietsen? ik ga er met de auto heen en met de taxi terug
Vriendje er nietquote:
Vraag het danny, mss kan hij er wel een abo omheen verzinnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de optie om in mijn inbox mappen te maken om PM's goed te bewaren!
dat is iets anders jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de fiets ging?
Of dat een andere keer?
dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vraag het danny, mss kan hij er wel een abo omheen verzinnen
ik bedoelde mn box boxquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vriendje er niet![]()
[..]
Dan zou ik zo'n abbo nemen denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooo sorry!quote:
Die van 25euro kan je ze opslaan, het Pimp Plus abo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat dus![]()
het PM abonnement
voor 20 euro per maand leest Danny niet mee![]()
Ik gaf je nog wel een ijsje.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bespreken!
is grapje hè! Rhu doet niet aan daten
Maarrré
[..]
Mwa, wel een te kleine bh.quote:
Het Danny abonnement!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:55 schreef Q. het volgende:
Ik wil een abo waarbij je de pm's van alle andere users kan lezen!
Die BH gaat toch uitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een ijsje.![]()
[..]
Mwa, wel een te kleine bh.
*beeldvorming*quote:
Eetsmakelijk en badder zequote:
alleen als jij er bentquote:
quote:
Sorry dat ik die verstoorquote:
quote:
Denk het niet, vanmiddag al druk geweest (wezen kijken voor nieuwe tv) dus lekker thuis denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ga jij nog wat doen dan vanavond?
En ook iets gevonden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk het niet, vanmiddag al druk geweest (wezen kijken voor nieuwe tv) dus lekker thuis denk ik.
Jij wel?
Nice!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
Fok! is een stuk sneller op mijn nieuwe pc
Naja, is zoveel keuze in die dingen tegenwoordig. (Is voor ouders trouwens, was mee omdat ik er aardig wat van weetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ook iets gevonden?
Ga zo richting m'n oud studentenhuis en daar effe wat drinken. Maar heb eigenlijk veel meer zin om de stad in te gaan. Dus hopelijk krijg ik ze zover.. denk het alleen van niet.
Het ligt natuurlijk voornamelijk aan de eisen die zij hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
Naja, is zoveel keuze in die dingen tegenwoordig. (Is voor ouders trouwens, was mee omdat ik er aardig wat van weet) Maar nee nog niks, zelf ook nog een beetje aan het twijfelen wat nou het handigste is voor ze en een beetje toekomstgericht.
Gewoon wat drinken is toch ook gezellig
Dat is waar maar zitten nu een beetje op het punt dat LED Tv's beginnen op te komen en het dus overgaat. Zelf hebben ze alleen als eis FullHD en 100Hz, en het moet ook een beetje betaalbaar blijven.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk voornamelijk aan de eisen die zij hebben.
Ik leef nog steeds met m'n kleine 'blokker-tv'tje
Jah dat wel, maar ben beetje actief en wil eigenlijk heel graag dansen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ff voor de duidelijkheid voor alle mensen die er genot uit halen roddels te pmen....
in sexcs heb ik aangegeven dat ik geen jonkies meer hoef na mijn laatste ervaring.
yep klopt en daar was box al van op de hoogte voor ik dit daar plaatste!
En dat van dat gaatje ging NIET over boxik heb wel vaker sex gehad dan alleen met hem
![]()
Maar als led tv''s komen, blijven die full hd's ook wel werkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar maar zitten nu een beetje op het punt dat LED Tv's beginnen op te komen en het dus overgaat. Zelf hebben ze alleen als eis FullHD en 100Hz, en het moet ook een beetje betaalbaar blijven.
Kan dat daar niet dan?
Moet je te drinken pakken hequote:
Ja wijsneus, maar nieuwe technieken zijn over het algemeen beterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als led tv''s komen, blijven die full hd's ook wel werken
hahaha ja dat zou wel kunnen, maar niet geheel wenselijk
Betekent nog niet dat je ze gelijk moet hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ja wijsneus, maar nieuwe technieken zijn over het algemeen beter(contrast is ook hoger)
Gewoon doen
Wel!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je ze gelijk moet hebben
Dat bekijk ik vanavond wel even
Ja als man welquote:
sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen snapt ie de heeeel subtiele hint niet
Dan kun je dit topic eindelijk volgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
Fok! is een stuk sneller op mijn nieuwe pc
Wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen snapt ie de heeeel subtiele hint niet
Daar heb ik niks aan hequote:
Iemand die jij niet kentquote:
zoenen?quote:
Ik wil wel een zoen van jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Men ik ben vandaag zo pro-zoenen
Ik val zelfs mensen lastig ermee
Kom maar langsquote:
Oh ik denk al, mis ik nou wat of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan he
[..]
Iemand die jij niet kent
Hoiquote:
Nee hoorquote:
goed, ik zeg niet wanneerquote:
quote:
anders is het geen verrassingquote:
Dat is waar, maar dat hoeft ook niet perse hoorquote:
Doeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat hoeft ook niet perse hoor
Maar ik moet er nu vandoor![]()
fijne avondquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat hoeft ook niet perse hoor
Maar ik moet er nu vandoor![]()
Goede morgen het is intussen al zondag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond
Net wat geslapen. En nu voel ik me wat brakjes.
weet niet ...quote:
tsja, je moet iets hè, op de eerste zonnige lentedag van het jaar.quote:
Gewoon niet te vaak verhuizen. Ik moet er ook niet aan denken om mijn rommelhok helemaal leeg te moeten halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
pfffff... hoeveel rommel kan een mens (lees: de kinderen daarvan) achter en onder een bureau kwijt?
Bovendien wist ik al dat ie een verhuizing niet meer zou overleven. Maar zelfs het naar voren schuiven moet uiterst voorzichtig gebeuren blijkbaar. Het kraakt aan alle kanten, alsof hij ieder moment in elkaar kan storten van ellende.
Ik ga nog niet verhuizen. Maar dat zal binnen nu en een jaar toch echt nog moeten gebeuren. En dan hoop ik daar mee klaar te zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Gewoon niet te vaak verhuizen. Ik moet er ook niet aan denken om mijn rommelhok helemaal leeg te moeten halen.
1x even voor het sporten toen ik wakker werd (om wakker te worden)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tsja, je moet iets hè, op de eerste zonnige lentedag van het jaar.
Schorem is het, weten niet eens hoe ze een nieuw topic moeten openen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:46 schreef Howl het volgende:Lente
![]()
Opvallend ook dat er opeens zoveel nieuwe gasten in [Singles] verschijnen.
hier is het toch echt niet meer zo zonnig en de lucht niet meer zo blauw...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben verliefd op de lente![]()
Op de zon
Op de blauwe lucht
Nog Ned3 aan het kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier is het toch echt niet meer zo zonnig en de lucht niet meer zo blauw...
Oh ok, ouwelullen programmaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
ow tof welke aflevering!
nee kijk frost op de belg
Haha, veel slap geouwehoer maar verder slaat het nergens op?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb al gezapt om te kijken welke het was en ben blijven hangen haha
die kerel doet me denken aan joeyt om de een of andere reden
Kan me ook niet voorstellen dat die vrouw niet van tevoren getipt/gevraagd is om dat te doen ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
nou ondertussen vind ik hem gewoon scary haha
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
RTL7 is wel lachen.Wat een onzin film "evolution".
Stroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |