Hoera voor 30+!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat aanpassingsvermogen krijg je gelukkig ook steeds meer als je de dertig voorbij bent.
Dat is wel lief danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
lust het niet eens
maar het is grappig om te maken en mn lief is er gek op
Die heb ik nietquote:
That's the spirit!quote:
ik ben kei lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Wat doe jij in singlesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel lief dan
Laatst wel in een sushi restaurant gegeten met wat oude schoolvrienden. Alleen voor de vlees en groente dingetjes gegaan
[..]
Die heb ik niet
Komt wel als ik over een tijdje de keuken ga aanpakken
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Is dat niet omdat lief je oude nick isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ok.. Ik zal het noteren in mijn Singles notitieblokjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei lief!
vraag maar aan the regulars hier
lief is het eerste wat ze zullen zeggen
Ik ben singlequote:
Mijn neus groeit alleen niet als ik liegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat er Pinokkio staat.
nee dat was liefie_quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is dat niet omdat lief je oude nick is
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ookquote:
Om je date-kansen hier te verhogen, zou ik er zo heul schalks bij vermelden dat er misschien wel iets anders van groeit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Mijn neus groeit alleen niet als ik lieg
I know maar het komt in de buurtquote:
Ik verveelde me gister in Stage en School, dus toen kwam ik na een tip hier aanwaaien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Hai haiquote:
Ah dat is dus niet eens een voorwaarde? Elke randdebiel kan hier komen posten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je hier zie, volgens mij. En Single vlag gaat niet op. Ik ben niet single en kom hier ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |