1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | function ca(end,level){ $("end").animate({ height: level + "px", }, 500 ); } Met deze button: <button onclick="ca(#block,150)">» Run</button> |
Het is een website die ook gerund moet kunnen worden zonder internet, dus inderdaad dat het in een bestand ofzo wordt opgeslagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef Darkomen het volgende:
Lokaal? Als in bij de genen die die website beheerd of dat een server sides programmeer taal het wegschrijft in een file of een database?
Denk niet dat dat gaat lukken met alleen javascriptquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Het is een website die ook gerund moet kunnen worden zonder internet, dus inderdaad dat het in een bestand ofzo wordt opgeslagen.
Wat krijg je voor error dan? Die #block in het argument van de functie moet sowieso gequote worden trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef Flaccid het volgende:
Ben me aan t verdiepen in jquery, want wil een redelijk dynamische (met sliders en visualiserende divs) site maken.
Ik wil om eens te proberen 5 divs als in een staafgrafiek van lengte te veranderen met verschillende knoppen.
1 knop geeft dus door: staaf1 lengte = 50, staaf2lengte=60, enz.
[ code verwijderd ]
Dat dacht ik op deze manier te doen, en dan een onclick met een button, maar dat werkt dus niet. Kan dit wel op deze manier met jquery, of moet ik het anders aanpakken?
Ik heb het idee als ik voor elke staaf een stuk code moet doen mn js erg groot word.
Da's dan een leuke javascript opdracht die we hebben gekregen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef woopehh het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken met alleen javascript
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is alles naar een cookie schrijven.. maar weet niet of dat de bedoeling isquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Da's dan een leuke javascript opdracht die we hebben gekregen!
Javascript kan wel bestanden openen en schrijven, dus het moet wel kunnen. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar Google laat wel het een en ander zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:00 schreef woopehh het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken met alleen javascript
Mijn fout, lokaal lijkt het inderdaad mogelijk te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef Light het volgende:
[..]
Javascript kan wel bestanden openen en schrijven, dus het moet wel kunnen. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar Google laat wel het een en ander zien.
Uhm, ja ik weet het niet, het is gewoon voor een paar simpele dingen zoals Naam, Mening, en een gekozen symbool wat daarbij hoort.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:37 schreef woopehh het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is alles naar een cookie schrijven.. maar weet niet of dat de bedoeling is
Ik vind ook alleen maar methodes die gebruik maken van ActiveX om naar een text bestand te schrijven, misschien had Light iets anders gevonden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Uhm, ja ik weet het niet, het is gewoon voor een paar simpele dingen zoals Naam, Mening, en een gekozen symbool wat daarbij hoort.
Ik weet niet eens waar ik deze errors kan zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef woopehh het volgende:
[..]
Wat krijg je voor error dan? Die #block in het argument van de functie moet sowieso gequote worden trouwens
En probeer het is als de functie niet in de document ready functie staat
Maar je kunt de functie wel meerdere keren aanroepen:quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:09 schreef Tijn het volgende:
Maar hoe zorg ik dan dat de ajaxfunctie aangeroepen blijft worden? SetTimeout is toch maar eenmalig?
1 2 3 4 5 6 7 8 | { if(xmlhttp.readyState==4) { document.myForm.time.value=xmlhttp.responseText; setTimeout("ajaxFunction()", 2000); // Nieuwe ronde over twee seconden :) } } |
Ja, ik had natuurlijk al gecheckt, maar ik kom er niet uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef Darkomen het volgende:
Waarschijnlijk heb je dezelfde opdracht als iemand eerder in dit topic dus zie de vorige pagina, skonk
1 2 3 | <input id="SaveID" class="SaveButtonMakeup" name="SaveButton" type="button" value="Save"> </div> |
1 2 3 4 | { document.getElementById("SaveID").onclick = Disable(); } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <title>Untitled Document</title> <script type="text/javascript" src="js/view/view2.js"></script> </head> <body onload="Disable1()"> <input id="SaveID" name="SaveName" type="button" value="Save"> </body> </html> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | { document.getElementById("SaveID").onclick = Disable2; } function Disable2() { alert("ja"); } |
Ja, thanks! Dit is nog mooier natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Darkomen het volgende:
Kijk met een beetje nadenken kom je er wel
ipv
onload="Disable1()"
kan je ook in je view.js onderaan het volgende zetten
window.onload=Disable1;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | { //Checken of het juiste symbool is gekozen: if (confirm("Weet je zeker dat je dit symbool wilt kiezen?")) { } else { } } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |