De PC verzend ik liever niet, maar als jij het risico op je wil nemen dan mag je hem hebben voor 35 inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:55 schreef Flepke het volgende:
30 inc verzenden voor de Pentium IV 2.0 Ghz pc.
Verschil delen dan maar?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
De PC verzend ik liever niet, maar als jij het risico op je wil nemen dan mag je hem hebben voor 35 inclusief verzendkosten.
Helaas, als ik dat doe blijf ik straks met een halve PC zitten, en het was juist de bedoeling om van de spullen af te komen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik heb interesse in de 2.0 ghz processor. Verkoop je die ook los?
35 euro incl verzendkosten vind ik eigenlijk wel het minimum, er is op MP best wat animo voor.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verschil delen dan maar?
Heb je trouwens enig idee waar ik goedkoop een reepje ram ram kan kopen, als ik namelijk wat rondzoek dan vind ik alleen maar reepjes die meer kosten dan heel die pc...
Heb je toevallig ook nog een oude dvd brander liggen?, denk dat me zus daar ook wel geīnteresseerd in is.
De backplate zit er helaas niet bij.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef john2406 het volgende:
PC onderdelen
Processor: Pentium IV 1.7 Ghz inclusief koeler
Geheugen: 512 MB RD-ram Rimm
Moederbord: DFI WTC70-EC (5 x PCI 1 X AGP Onboard geluid)
Netwerkkaart
Is deze compleet met backplate?
Ben even aan het pben met een fokker over dat ram geheugen, als dat geregeld is maak ik het geld over.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Helaas, als ik dat doe blijf ik straks met een halve PC zitten, en het was juist de bedoeling om van de spullen af te komen.
[..]
35 euro incl verzendkosten vind ik eigenlijk wel het minimum, er is op MP best wat animo voor.
SD-Ram geheugen zou je eigenlijk nog best goedkoop moeten kunnen vinden, probeer anders tweakers eens? Een DVD brander heb ik niet meer liggen.
Prima, ik reserveer de PC dan voor je voor 35 incl. Mocht je om wat voor reden dan ook geen interesse meer hebben, laat het dan even weten. In de PC zit nu 1 latje van 256MB, en er zijn nog 3 plaatsen vrij, dus 2 latjes van 256MB erbij zou wel moeten lukken. Even voor de duidelijkheid, ik kan de PC alleen in het weekend verzenden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben even aan het pben met een fokker over dat ram geheugen, als dat geregeld is maak ik het geld over.
Pb je me even je gegevens?
Edit:
Is er op het moderbord nog wel plaats voor 2 keer 256 mb erbij te steken?
Inderdaad PCI..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
PCI toch? Geen interesse, maar gewoon voor de duidelijkheid.
De spullen zijn af te halen in Breda (in overleg eventueel ook af te halen in Weert).quote:Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef john2406 het volgende:
Waar wonen de spullen en wat heb je nog?
Interesse misschien in pc
en in het bordje zonder blackplate
en in de grab en go
uiteraard niet voor de prijs waar je het voor aanbied maar ik denk dat we er wel uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |