Dan moet je na die aflevering wel vertellen in deze reeks hoe die date helemaal verlopen is hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
Al de 2e keer dat ze mij willen wegdrukken en Eddy gauw de reclame aankondigt! :S
Rara met wie gaat ie op date??? Ik weet het...
Z'n hand lag al op de knop toen Eddy de reclame aankondigdequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent bij de opnames geweest?
Dank je... Hou ook van jou..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst. Als jij op uiterlijk beoordeelt, dan beoordeelt de mannelijke kandidaat ook op uiterlijk. En dan kom jij natuurlijk niet als beste naar voren.
Hij had er nog 4 over ofzo ik weet alleen niet meer wie. Ja alleen dat jij er nog tussen stondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
Al de 2e keer dat ze mij willen wegdrukken en Eddy gauw de reclame aankondigt! :S
Rara met wie gaat ie op date??? Ik weet het...
die kale vent wilde al op ellen haar knop (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent bij de opnames geweest?
ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat die meisjes over het algemeen laag opgeleid zijn en alleen vallen op looks en in hoeverre een man hen kan verzorgen.Ze hadden een meer gemengde groep moeten samenstellen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja daar ben ik het wel mee eensde meeste zien er niet al te snugger uit.
Jij let niet goed op! Of je oordeelt na het horen van een paar opmerkingen.. Maar er zijn niet zoveel laag opgeleide meiden hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat die meisjes over het algemeen laag opgeleid zijn en alleen vallen op looks en in hoeverre een man hen kan verzorgen.Ze hadden een meer gemengde groep moeten samenstellen.
Hoe ze tegenover een one-night-stand staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
wat vroeg hij ?
jaaaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Vraagje aan Ellen/Conchita,
Komen Jacobien en Lillian nog terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |