jah. de eerste 3 screens zijn de brief in pdf waar ik wat gegevens uit heb gesloopt (zodoende geen pdf maar screens).quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Van wie is die printscreen eigenlijkvan die advocaat
Weet ik, maar het is wel een vergelijkbaar probleem. Het linken naar illegale content.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is zweden, dat heeft geen kont met Nederland te maken.
er is trouwens altijd nog PM he.
FTD op Koala en dat probleem is ook opgelostquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens, met FTD heeft Brein onlangs hetzelfde geflikt. Daar is het (voorlopig) opgelost door geen directe links naar films/muziek/ec meer te plaatsen, maar alleen bestandsnamen. De gebruiker mocht het dan zelf zoeken in de daarvoor bestaande zoekmachines.
Is het op Fok dan toegestaan hetzelfde te doen? Dus bijvoorbeeld te zeggen usstream timboektaantje ofzo, of door het in een code-tag te zetten zoals Danny (waardoor het dus geen directe hyperlink meer is)?
ja, want ik kan vast en zeker op tegen alle eredivisieclubsquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou het tot een rechtzaak hebben laten komen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, want ik kan vast en zeker op tegen alle eredivisieclubs
maar weet je wat? begin een site onder je eigen naam en adres en plaats die linkjes, dan stuur ik ze even op je af en kun jij je rechtzaak houden. Deal?
Maar Danny, jij kan toch alles?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, want ik kan vast en zeker op tegen alle eredivisieclubs
Danny is Superman?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar Danny, jij kan toch alles?.
Onder het mom van "Mijn pappie kan alles"quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Danny is no supermanquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een triest gedoe.
Dat is minder ja, maar dit topic werd altijd vaak bekeken. Veel niet-posters keken in dit topic.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Nu gaat iedereen in het livetopic om PM's zitten bedelen..
Niet?quote:
Het staat nu te kennisgeving in de code-tag. We moeten natuurlijk wel duidelijk maken WAT niet meer geplaatst mag worden lijkt me. Dus nee, in codetags plaatsen doen we niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens, met FTD heeft Brein onlangs hetzelfde geflikt. Daar is het (voorlopig) opgelost door geen directe links naar films/muziek/ec meer te plaatsen, maar alleen bestandsnamen. De gebruiker mocht het dan zelf zoeken in de daarvoor bestaande zoekmachines.
Is het op Fok dan toegestaan hetzelfde te doen? Dus bijvoorbeeld te zeggen usstream timboektaantje ofzo, of door het in een code-tag te zetten zoals Danny (waardoor het dus geen directe hyperlink meer is)?
Ok, dankjewel voor het antwoord.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het staat nu te kennisgeving in de code-tag. We moeten natuurlijk wel duidelijk maken WAT niet meer geplaatst mag worden lijkt me. Dus nee, in codetags plaatsen doen we niet.
Maar als je zegt op justin c3dkw4 is nu fc de kontebonkers tegen ado den schubbekutteveeners dan is dat op geen enkele wijze een link natuurlijk. En verder is er natuurlijk PM.
Een vraag als 'waar kan ik dit of dat kijken -> pm' is natuurlijk op geen enkele wijze tegen welke wet dan ook.
dat is ook zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef HocBarr het volgende:
Dat is minder ja, maar dit topic werd altijd vaak bekeken. Veel niet-posters keken in dit topic.
Ze kunnen vast wel zelf zoeken , al wordt het idd wel wat lastiger maar op site's als justin heb je het vaak zo gevondenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Nu gaat iedereen in het livetopic om PM's zitten bedelen..
In de bijlage staat toch al een beschikking (uitspraak?) van de rechter, die gewoon toegepast wordt op Fok?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef Seabiscuit het volgende:
Het is heel simpel. Eredivisie CV huurt Bastiaan van Ramshout in om dreigbrieven te sturen. Deze zijn gewoon standaard en worden telkens aangepast aan de site die ze aanschrijven. De rechtszaak die ze aanhalen is gewoon een willekeurige. Er is ook een andere rechtszaak met een heel ander oordeel..
Het is gewoon urenschrijven voor Bastiaan dus hoe meer brieven hij stuurt des te beter. Hij weet zelf ook wel dat hij niet mag eisen dat mensen binnen 24 uur reageren. Hij weet ook wel dat een advocatenkantoor geen 1000eur per dag mag eisen en dat dat gewoon via de rechter moet gaan en dat er dan pas (eventueel) een dwangsom opgelegd kan worden. Daarnaast is linken op het internet niet illegaal. Google pakt meneer van Ramshout natuurlijk ook niet aan. De winst voor Eredivisie CV zit er gewoon in dat zo'n dreigbriefje van hen velen zal overtuigen er snel mee te stoppen. het lijkt al heel snel heel wat zo'n brief maar het stelt geen ***** voor. Maar je ziet wat het oplevert
Neen, dat is een kopie van een uitspraak jegens Myp2p. Verder hebben ze nog geen enkele rechtszaak aangespannen omdat ze weten dat ze een zwakke zaak hebben. Het gaat ze puur om bangmakerij. Domste wat je ook kan doen is het formulier getekend retourneren zoals J-D aangaf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de bijlage staat toch al een beschikking (uitspraak?) van de rechter, die gewoon toegepast wordt op Fok?
En nu nog google, yahoo wat heb je nog meer aanpakken maar dat doen ze dan weer niet. Over met 2 maten meten gesproken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Dhill0n het volgende:
Ze zijn er best wel laat mee bij fok , vele andere sites waren een paar maanden terug al aangepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |