Jaa okee.. grote K kleine k..quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef fathank het volgende:
Dan is het nog altijd 12.000K Hoofdletter K staat namelijk voor Kelvin. Een normale k icm getallen staat nog altijd voor duizend. Voor jou misschien een klein verschil, maar in de natuurkunde een heel groot verschil..
Tot zover de les over beterbeterweten.
Ik zou er trouwens ook witte strepen over het midden heen trekken, Viper style. Als je toch je auto aan het verpauperen bent
quote:
Hoeveel KG..?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef FutureRules het volgende:
50 pk's kun je nog wel goed mee vooruit.
Heb een A-series motor in m'n auto. 998cc, 45 pk's en het trekt als een dolle op..
Yep..quote:
Ah en de rest bouw je weer terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep..
Wordt morgen vervangen![]()
Is al besteld (20 euri)
zonder luchtfilter krijg je geen 3pk erbij hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeveel KG..?![]()
Mijne is een 1.1 met 37KW.. dus 50 PK ja..En zonder luchtfilter (eigelijk voor het geluid)..
Binnekort ook cat er onderuit dus denk rond de 53PK te zitten dan ofzo![]()
Maar wil wel vermogen rond de 60/65PK tunen..Brandstofdruk ook wat omhoog.. en weet ik veel wat
En bijbehorende bumper voor die vette air-intake jeweet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
En stickers met 2.0I 16 DOHC Turbo Intercooler 4WS
En vet hoge spoiler voor die bochten in Nederland!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:08 schreef Poekel het volgende:
[..]
En bijbehorende bumper voor die vette air-intake jeweet.
Neah.. dan zou ik je imiteren, en dat zou niet zo leuk zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En vet hoge spoiler voor die bochten in Nederland!
Jezelf de gek aanstekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
En stickers met 2.0I 16 DOHC Turbo Intercooler 4WS
Kom maar opquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef T42 het volgende:
wat ben je nu vanplan? slopen of verpauperen/tjoene?
maar ik gok dat hij nog 30paardjes overeind heeft
sprintje tegen mijn kevert? (ook 50 pk)
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volkquote:
Ik rijd Golf en kom uit Emmen, boerser en meer sjonnie kun je ze niet krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volk
Zelf ben je anders ook een aardige sjonniequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volk
deuren dicht lassenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar op![]()
![]()
En ehmm.. ik wil hem misschien ombouwen tot cabrio![]()
![]()
Iemand tips enzoo..? Hoe moet ik hem waar versterken? Van onderen of soort van rolkooi (wat ik dus niet zie zitten)
Heeft ie niet door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelf ben je anders ook een aardige sjonnie
Goed, ik wou dus kijken waar Elsendorp ligt....quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef T42 het volgende:
[..]
deuren dicht lassen
maare kom maar naar elsendorp daar staat hij in de stalling (nu niet goedgekeurd voor de openbare weg)
hebben we die link ook meteenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goed, ik wou dus kijken waar Elsendorp ligt....
http://www.elsendorp.nl/nl/welkom.lp
!
Zit er nu een man in zijn blote pielemuis in jouw Kever?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef T42 het volgende:
[..]
hebben we die link ook meteen
dan zit hij moeilijk zonder stoelenop de bitumen met ze ballen vast geplakt
![]()
http://www.groenekever.nl/kever2/IMG_1955_800x600.jpg
daar lopen trouwens eigelijk alleen vrouwen van 20 tot 30 hoor![]()
maare als je aan zoekken bent waar ik woon zit een grote parenclub
ps waarom zoek jij dat op eigelijk?vriendje van ts?
hiermee wou ik dan sprintje trekken![]()
![]()
http://www.groenekever.nl/kever2/IMG_1961_800x600.jpg
asjeblieftquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker op de bitumen![]()
![]()
![]()
Een parenclub moet je als paar heen toch? Dus eerst maar een weekje naar die nudistencamping en dan met een lekkere 25er van daar maar naar de parenclub![]()
PS. Nee, ik sta aan de VW sideMaar ik was gewoon benieuwd waar dat dorp lag, en toen ik het intypte in mijn balk en op enter drukte kreeg ik direct die camping
![]()
En ik ken je auto wel![]()
Joh, het ging toch al nergens heen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef TradingStock het volgende:
Eerst ging het over hoe je een 50 pk's sterk blok kon opvoeren. Nu spreken de Fokkers allerlei dates af wanneer ze de parenclubs gaan bezoeken.
Dit topic krijgt wel een hele andere wending..
Yep..quote:
Sukkel, dat is omdat er zand in je cylinders zit. Je bent de luchtfilter vergeten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
T42!!!___!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de auto naar Eindhoven gereden vanuit Venlo.. Ik kwam niet harder dan 130, het waaide en regende wel hard.. maar dit was gewoon absurt traag!!
Dus ik schakel terug naar de 4, plankgas.. 140 ofzo.. Schakel je weer op na de 5, dan zakt ie weer naar 130 en langzaamaan naar 120.. dus ik wordt boos, en heb hem in de 3 gegooid.. en gewoon 120 in de 3 gedaan.. endaarna weer in de 5 met moeite 130 gereden..
25 E voor een nieuwe koppelingset??quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
T42!!!___!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de auto naar Eindhoven gereden vanuit Venlo.. Ik kwam niet harder dan 130, het waaide en regende wel hard.. maar dit was gewoon absurt traag!!
Dus ik schakel terug naar de 4, plankgas.. 140 ofzo.. Schakel je weer op na de 5, dan zakt ie weer naar 130 en langzaamaan naar 120.. dus ik wordt boos, en heb hem in de 3 gegooid.. en gewoon 120 in de 3 gedaan.. endaarna weer in de 5 met moeite 130 gereden..
Heb de auto op school op de brug gehaald en heb de koppeling gesteld.. maar die is zo goed als op.. Hij slipt niet maar komt heel vroeg al op en mijn pedaal voelt zwaar aan en ik voel wat schuren + de druklager maakt geluid als je de koppeling intrapt. (dus ontkoppeld).
Daarna heb ik de handrem afgesteld, maar deze zit nu op zn maximum en wilt dus zeggen dat de voeringen ook op zijn..Deze ga ik morgen van de sloop halen.. Dit raad ik zowieso iedereen ten strengste af, maar tja.. wat moet dat moet.
Ik heb de prijzen van koppelingsets vergleken voor deze auto, en de goedkoopste was iets van een meijer..
Heb toevallig via marktplaats eentje gevonden voor 25 euro gloednieuw.. dus die morgen meteen na school kopen![]()
Tot nu toe;
Gedaan:
Koppakking - 20 euro (nieuw)
Startmotor - 20 euro (Nieuw/Sloop)
Auto - 60 euro (Gebruikt)
------------------------------------------+
100 euro tot nu toe.
Gekocht/Besteld:
Bi-Xenon Hi/Lo 10.000K - 55 euro (nieuw)
DVD player met Tv/MP3/USB/SD - 98,- euro (nieuw)
Centraal Deurvergrendeling met 2x Afstandsbediening - 25 euro
Renault Laguna Key Card - 10 euro,- (Nieuw)................ Vraag me niet waarom, suprise![]()
Renault Laguna Key Card Reader sleuf - 15 euro (Nieuw)............Idemditoo
--------------------------------------------+
Allemaal betaald en onderweg, heeft me 203,- euro gekost..
To Do:
Startbutton
Neon onder de dashboard..
Koppeling vervangen.
Remvoering achter vervangen.
Vacuumlek verhelpen achter de gasklep..
Dashboard met Toerenteller en Temperatuur meter halen van sloop.
Da was het tot nu toe wel een beetje![]()
Heb ook een paar foto's geschoten, deze load ik morgen of zaterdag wel op
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:41 schreef fathank het volgende:
er staat koppakking, niet koppeling
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb de prijzen van koppelingsets vergleken voor deze auto, en de goedkoopste was iets van een meijer..
Heb toevallig via marktplaats eentje gevonden voor 25 euro gloednieuw.. dus die morgen meteen na school kopen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's voor nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken det zomaar..??!! Kop van een 1.1 op een 1.4? en welk koppakking moet ik gebruiken dan..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:44 schreef TradingStock het volgende:
http://www.roestemmer.nl/fuchforum/viewtopic.php?p=52261#52261
Middenblok overnemen, voor let's say 50 euro. Dezelfde cylinderkop van je 1.1 en versnellingsbak van 1.1 (die van 1.4 is ruk) weer op.
En dan ga je 50 Nm vooruit, best veel voor je gewicht..
Vermogenstoename in pk's is zelfs 50% meer.
Fiat Uno met turbootje:
[ afbeelding ]
Niet slecht met die luchtweerstand.
blauwetand ze dan maar naar mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ken det zomaar..??!! Kop van een 1.1 op een 1.4? en welk koppakking moet ik gebruiken dan..?Er waren al 2 soorten voor de mijne beschikbaar
![]()
En voor de anderen:
Foto's zijn geschoten, maar kan hem niet opdeze pc zetten (geen bluetooth...) Ben vanavond weer thuis, dan post ik ze wel!!
Ga direct na school CV halen en Koppelingsset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |